Duzina usisne grane?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo1600
    CBC Član
    • 08.11.2006
    • 87
    • Pula

    Duzina usisne grane?

    da ne otvaram novu temu,sta ja dobijam ako stavim jako kratku usisnu granu ili ako stavim dugu usisnu granu
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Duza grana je bolja za veci obrtni moment, odnosno vecu snagu na nizim obrtajima, i manju na visim. Sto je kraca grana, snaga raste i "seli" se na vise obrtaje. Trik je naci pravi kompromis.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Yugo1600
      CBC Član
      • 08.11.2006
      • 87
      • Pula

      #3
      znači ako original ljevana grana ima os abarta 10-tak cm,ako ja napravio od cijevi dužine 5 cm znači moja bi trebala biti bolja u višim okretajima

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Teoretski, da, ali daleko od toga da je tako jednostavno - skratis granu, i dobijes par KS.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Yugo1600
          CBC Član
          • 08.11.2006
          • 87
          • Pula

          #5
          vidim da se kužiš,ajd pojasni mi jos malo,o cemu to utjece i ostali faktori,konkretno fiat tipo 1.6

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            kao sto 206 rece nije tako jednostavno...ima sdosta proizvodjaca koji su pokusavali sa time nesto da postignu,npr. audi,mazda,itd ali ukratko kao sto rece 206 duza usisna grana veci obrtni moment na manjim obrtajima,kraca vise snage na visim obrtajima...naci sredinu je tesko...jedino da pokusas da napravis komlikovanu usisnu koja bi imala neku klapnicu i menjala duzinu usisne u zavisnosti od obrtaja ali ko sto rekosmo to je daleko od jednostavnosti...jer vazduh u usisnoj mima svoje oscilacije,i elektronika mora isto biti prilagodjena,tako da sta zapocnes spremi se na mnogo vise od onog kratka usisna ili dugacka
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • shadow
              CBC Senator XXL
              • 23.09.2005
              • 555
              • Beograd

              #7
              Jedno pitanje oko duzine...jel se duzina racuna od leptira?
              My crew is all fired up
              Y'all better just wise up

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                moje misljenje je DA
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Ne samo od leptira, bitno je i od leptira do ventila, ali i ukupna duzina znaci i pre leptira, je jako bitna.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • shadow
                    CBC Senator XXL
                    • 23.09.2005
                    • 555
                    • Beograd

                    #10
                    Aha...jel imate neki tekst o tome...teorija..formule...i sl?
                    My crew is all fired up
                    Y'all better just wise up

                    Comment

                    Working...
                    X