Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • middle night
    CBC Početnik
    • 15.09.2006
    • 5
    • Beograd

    Fiat Punto

    Pozdrav svima,
    Imam fiata Punta I 1.1. Kapiram da je vreme za neki servis, mozda i ozbiljniji, samo mi treba par saveta, da imam sto realniju sliku stanja, posto nemam bash mnogo znanja oko auta. Ujutru pri prvom paljenju, upali odmah kao mina, ali se cuje tak-tak-tak-tak, 3-4 sekunde, dok se nesto ne podmaze, bar ja to tako kapiram. Ulja ima dovoljno,ali treba da ga menjam, pa sam mislio u paketu da odradim sve sto treba. Na dva mesta na dihtunzima curi ulje, ja to pratim i dodajem pomalo, do servisa, kada cu ih zameniti. Izgleda mi i da je poceo da mi se smanjuje nivo antifriza. I samo jos jedna stvar, na uzbrdici mi se desi da se cuje kao kliktanje, kao da nisam u pravoj brzini, sto je i moguce naravno, ali je to od skora pocelo da se cuje. Kapiram da je slabashan motor, ali nije bash toliko osetljiv, i shalje mi signale da trebam ici u servis. Ako neshto znaci, zavrshio sam filmsku montazu na FDU, pa ako treba neki savet nekome oko montaze, bilo tehnicki ili estetski, tu sam, da uzvratim za uslugu.Veliki pozdrav svima!
  • Daka
    CBC Senator
    • 15.06.2005
    • 277
    • Subotica

    #2
    E i ja imam taj auto,to sto se cuje tak-tak-tak je verovatno ako si stavio neko gusce ulje na ovu ladnocu,ja sam imao ono long life pa sam batalio i uzeo redje jer zimi "lupa",e sad koji dihtung? ,meni je npr. curilo ulje na semerinzima ako imas malo vise novaca uzmes SET zaptivaca i zamenis SVE,"vodu" sam gubio pre 2 nedelje,ali tako da neki put ima fleka ispod kola a neki put ne,medjutim jednom je samo poceo da "pisha"vodu kad sam dizao platu iz banke(pa reko i njega malo da ponovim),crkla vodena pumpa ili ako nije pumpa pregledaj gumena creva mora da se vidi gde curi,ili radijator kabine (onda magli prednje staklo). To mozes resiti za 250 din ako je mala rupa sa onim zaptivacima koji se sipaju u hladnjak!Za sad toliko ....imas na sajtu www.fiatino.co.yu izrazene cene za delove tvog automobila ,pa eto da znas sta kosta ako ti bude nesto zatrebalo!!

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Sto se tice kliktanja u toku voznje verovatno je vreme i za zamenu svecica.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • middle night
        CBC Početnik
        • 15.09.2006
        • 5
        • Beograd

        #4
        Sto se tice ulja, sipao sam po difoltu Selenia Gold, ali cu to promenti pa cu videti shta se deshava. Hvala puno, javljam promene posle servisa. Ponuda za montazu ostaje i dalje. Veliki pozdrav svima

        Comment

        • Rubi
          CBC Senator XXL
          • 06.05.2005
          • 519
          • Beograd

          #5
          Ako gubi i vodu i ulje, necu da baksuziram ali - izmeri kompresiju. Moze biti da je ditnung glave malo nacet. Sto se tak-tak-tak pri paljenju tice, nije nista alarmantno (verovatno malo i obrtaji skoce/padnu pa se smire na 900-1000rpm, hoce to od hladnog vremena). Za "stektanje" na uzbrdicama - ako je kompresija OK, onda probaj sa zamenom svecica i kablova. Ako kompresija nije OK, onda zamena dihtunga glave. Ako budes menjao dihtung, nemoj da radis sa onim "univerzalnim dvokomponentnim", nego kupi cvrsti dihtung bas za taj motor (teflonski? metalni?).
          (\__/)
          (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
          (")_(") your signature to help him gain world domination.

          http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

          Comment

          • observer
            CBC Veteran
            • 06.10.2005
            • 196
            • Novi Sad
            • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

            #6
            Ovo kuckanje motora zimi imam i ja, ali izgleda da je proslo nezapazeno, niko ne komentarise

            http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=25

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              punto ima jednu manu DIHTUNG GLAVE

              cesto crkavaju ako ga stiskas

              na to su mi se zalila i par ortaka sto imaju Punta tako da je to kod njih normalno
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • Lord_o21
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2006
                • 494
                • Novi Sad

                #8
                Vise imaju manu da se pregrevaju, pa im onda zvekne dihtung. Treba obracati paznju, ne "curanja" vode, vodena pumpa narocito...
                Ja mog gazim i nema nikakvih problema... Ali ga svaki put i ohladim...
                ...technology is the only Replacement for Displacement.

                Comment

                • LDEX
                  CBC Član
                  • 24.10.2006
                  • 73
                  • Novi Beograd

                  #9
                  Sto se tice taktanja ujutro pri paljenju to je u pitanju sito na pumpi za ulje. Verovatno je malo zaprljano i pumpa ne moze ujutro da brzo nabije pritisak, tako da kasni par sekundi sa razbacivanjem ulja po motoru, zato imas to taktanje. To takodje ne valja jer se stvaraju risevi od karika. Da bi ocistio sito moras da skines karter i sve ce ti se samo pokazati, ili majstoru. Ako stvarno sipas Seleniu Gold nemoj da je menjas pogotovo zimi, a leti sipaj polu sintetiku.
                  Za gubitak ulja i vode moze da bude vise razloga, dihtung, glava, karike, ali to nista neznas dok se motor ne otvori.

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by LDEX
                    kasni par sekundi sa razbacivanjem ulja po motoru, zato imas to taktanje. To takodje ne valja jer se stvaraju risevi od karika.
                    Prljavo sito nema veze sa razbacivanjem ulja po zidovima cilindara, samim tim to nemoze imati za posledice pojacano stvaranje riseva od karika.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Taj zvuk neposredno po startu je od hidropodizača ventila kojima treba nekoliko sekundi da stabilizuju rad.Treba koristiti kvalitetno ulje viskoziteta 5W-40(sintetsko) ili najviše 10W-40(polusintetsko).
                      Klikatanje je najverovatnije od svećica, a kako su i ostali naveli obavezno proveri dihtung glave motora i to što pre.U BGD postoji servis koji ima aparaturu za kontrolu zaptivenosti glave motora!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • bax76
                        CBC Senator XXL
                        • 07.11.2006
                        • 605
                        • BG

                        #12
                        Kliktanje se cuje na vecini novih Zastava 10 u zavisnosti od ture goriva...

                        Hteo sam nesto da pitam, meni na novom autu se smanjuje nivo rashladne tecnosti. Malo, ali se ipak smanjuje, recimo decilitar na 3000km. Bio sam u servisu i oni su pumpom nabili pritisak u sistem hladjenja na nekih 2 bara, i nista se nije desilo, tj nije nigde voda procurela... Da li je to normalno i dali treba jos nesto preduzimati?

                        Comment

                        • LDEX
                          CBC Član
                          • 24.10.2006
                          • 73
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Prljavo sito nema veze sa razbacivanjem ulja po zidovima cilindara, samim tim to nemoze imati za posledice pojacano stvaranje riseva od karika.[/quote]

                          Bas me zanima kako bi pumpa od ulja radila kad bi sito bilo zapuseno, i kako bi tada "lepo" razbalivala ulje po motoru. Pored takvog podmazivanja mogucnost stvaranja riseva je veca, cista logika i mehanika.

                          Comment

                          • Lord_o21
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2006
                            • 494
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by bax76
                            Kliktanje se cuje na vecini novih Zastava 10 u zavisnosti od ture goriva...

                            Hteo sam nesto da pitam, meni na novom autu se smanjuje nivo rashladne tecnosti. Malo, ali se ipak smanjuje, recimo decilitar na 3000km. Bio sam u servisu i oni su pumpom nabili pritisak u sistem hladjenja na nekih 2 bara, i nista se nije desilo, tj nije nigde voda procurela... Da li je to normalno i dali treba jos nesto preduzimati?
                            Nije normalno. Uspi onaj prasak za krplenje hladnjaka i zaptivanje sitnih rupica, ako i dalje nbastavi da curi,onda je ili pumpa za vodu ili galva...
                            ...technology is the only Replacement for Displacement.

                            Comment

                            • Lord_o21
                              CBC Senator XXL
                              • 29.04.2006
                              • 494
                              • Novi Sad

                              #15
                              Originally posted by bax76
                              Kliktanje se cuje na vecini novih Zastava 10 u zavisnosti od ture goriva...

                              Hteo sam nesto da pitam, meni na novom autu se smanjuje nivo rashladne tecnosti. Malo, ali se ipak smanjuje, recimo decilitar na 3000km. Bio sam u servisu i oni su pumpom nabili pritisak u sistem hladjenja na nekih 2 bara, i nista se nije desilo, tj nije nigde voda procurela... Da li je to normalno i dali treba jos nesto preduzimati?

                              Da kliktanje nisu detonacije???
                              ...technology is the only Replacement for Displacement.

                              Comment

                              Working...
                              X