A sta za SAABa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    A sta za SAABa?

    Evo konkretno za HIC-a i za Fiatgroup-a...

    SAAB 9000 CSE 2.0 T 150HP STOCK varijanta, Shta nudite i okvirne cene?

    HINT... minimum 260 HP i 350-400 NM,
    Shta treba da se odradi???
    Naravno da je SAFE po auto i periferije...

    Naravno da se proveri bar na dva DYNO-a...
  • kutija
    CBC Veteran
    • 30.11.2005
    • 100
    • Split,Hrvatska

    #2
    Evo ja savjetujem dvije turbine ako je cilj ovo napisano....
    TD04HL-19T
    ili
    GT28R

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      ....???
      Cena...
      Samo Turbo... bez ECU ??? Hm...
      Ajde dalje.

      Cilj je 260HP i 370 NM PRI 3300rpm

      Comment

      • kutija
        CBC Veteran
        • 30.11.2005
        • 100
        • Split,Hrvatska

        #4
        Ja sam dao savjet koji turbo odabrat....
        Normalno da ne ide na tvornicki ECU tj. sa remapom mozda i ide,ali ne znam...
        Boost sigurno zna i na Saabovom forumu se moze provjerit...
        Da li podnose klipnjace ovoliki moment ne znam,treba provjerit...i takoder ostali dijelovi....

        Ovaj cilj je ostvariv sa ova dva turba sto sam naveo....

        Cijena turba oba bi bila oko 800-1000 eura za novi....mozda bi se dalo i jeftinije nac ako netko prodaje privatno...

        Evo mozes i T28 kao jeftinija varijanta i da se nac vrlo jeftino ...to je inace stock turbo na Nissan s14...
        Inace isti turbo kao i Gt28R samo sto nije ball bearing...


        edit. mozes li mi dat kod motora i koja godina jel postoji mogucnost da ovaj cilj se moze postic i sa stock turbinom

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #5
          Ovo je Tazz napravio namerno pitanje za one koji ne poznaju dobro SAAB-a.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6


            Originally posted by kutija

            edit. mozes li mi dat kod motora i koja godina jel postoji mogucnost da ovaj cilj se moze postic i sa stock turbinom
            Motor B204S
            Turbo je T25...
            Godina...
            pa nije bitna
            B204S se radio od `94-`96...

            IDEAS???

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              #7
              Samo sam Hteo da vidim shta nude ... Fiat i ostali... mislim reshenja...

              Comment

              • kutija
                CBC Veteran
                • 30.11.2005
                • 100
                • Split,Hrvatska

                #8
                Originally posted by TAZZZBOY


                Originally posted by kutija

                edit. mozes li mi dat kod motora i koja godina jel postoji mogucnost da ovaj cilj se moze postic i sa stock turbinom
                Motor B204S
                Turbo je T25...
                Godina...
                pa nije bitna
                B204S se radio od `94-`96...

                IDEAS???
                Evo pricekacemo da vidimo sta kazu ostala gospoda

                Comment

                • Hic
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2006
                  • 185
                  • Zagreb. Croatia

                  #9
                  ja saab uopce ne poznajem

                  no malo ipak znam, a to je da motori vec iz tvornice dolaze ko pripremljeni za trke.

                  Pa kako ovo je trik pitanje, vjerojatno treba samo remap

                  ja osobno ne volim remape i odbijam se njima baviti (mada bi si fino napunio budžet sa chipanjem dizela), tako da ja nikako nisam osoba koju se treba pitati za tak nekaj.

                  Ali, da ga ja slazem, gt30R, sm4 i cdi, i veselih 500

                  Comment

                  • kutija
                    CBC Veteran
                    • 30.11.2005
                    • 100
                    • Split,Hrvatska

                    #10
                    Teoretski kompresorski dio ove T25 mogao bi napuhat 260 ks i to stvarno je limit samo mislim da turbinski dio bi to tesko podnio.Ne znam kako je rijesen downpipe jel kod vecine tvornickih turbo auta nisu najsretnije rjeseni sto se tice krajnje snage pa mozda bi s drugim downpipe-om bilo moguce,trebalo bi probat...ali realnije je kojih 30 ks manje od zadanog cilja na ovom turbu.

                    Zato bi to bilo moguce sa t3 turbinom koja je isla na ove neke Saabove sa 2.0 t motorima na starije modele 900 i 9000.Tocnije isla je t3 trim 50 turbina....
                    Inace ovaj turbo se vjerovatno moze nac dosta povoljno i za cilj bi bio najjeftinije rjesenje pogotovo ako ima gotov remap za ovaj turbo.
                    Ne znam da li je kuciste turbine tj. flanga drugacije izvedena nego na standardnoj t3 jel ako je istog dizajna onda se izbor odakle nabavit ovaj turbo,a da pase na vidu,drasticno prosiruje jel je ovaj turbo dolazio standard na puno 2.0t auta.

                    Pada mi na pamet jos td04hl-16t koji je isto super turbo za ovu aplikaciju i moze se nac na volvoima v70 sa t5 motorom(na R seriju su isli 18t i 19t) i cak novi nije preskup mozes se nac za nekih 420 usd + ostala davanja...
                    Takoder dobar bi bio td04-15g sa volvo-a 850 t5-r....
                    Izbora stvarno ne nedostaje,a jos tu ima IHI-ja i KKK koji bi isto bili dobri...
                    Sto se tice svega ostalog(koliko motor moze podnijet,da li je pumpa benzine i injektori dovoljno veliki,koji remap,itd itd treba provjerit)

                    2 Hic: ti bi i na devu stavio Autronic

                    Comment

                    • Hic
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2006
                      • 185
                      • Zagreb. Croatia

                      #11
                      i to na svaku grbu po jedan!

                      Comment

                      Working...
                      X