Principi rada TURBO MOTORA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    nadgledam ovo moze biti interesantno za citanje od sada pa na dalje
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      upravo tako....koliki to nadpritisak napravi ram air kada dok motor radi u usisnoj grani je podpritisak...ili mislis na turbo motor
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        M-e zajebante, ti izgleda ne citas sta ja pisem? Dok motor radi, u 99,9% slucajeva u njoj je podpritisak, samo u vrlo malom radnom opsegu se pravi efekat nadpunjenja u usisu.

        Rekoh da se taj nadpritisak pravi samo dok se auto krece odredjenom brzinom, a ramair efekat se svodi na 2-3% punjenja preko atmosferskog pritiska. F1 motori, kao primer. Ili nesto blize, recimo motor sa novog Renault Clia 197, ima airbox i usis dizajniran za ramair od oko 3%.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Da ja probam plastično da ti objasnim Stavi ti se truba u usta od jedno 5 cm prečnika a šešir da bude jedno 40 cm prečnika. Postave te na Pick-Up vezanog za iza kabine ali da ti glava viri iznad kabine (da ne kažu da se samo čamci mogu vući).
          Daklem na leru ti dišeš normalno sve funkcionira na principu potpritiska, dijafragma dole i na prazno mesto uljeti vazduh brzinom kojom ide dijafragma dole.
          Onda Pick-Up jurne 150 na sat, i ako su te dobro vezali da ne možeš okrenuti glavu sa trubom ima da e nagutaš vazduka samo tako....
          Pa ti posle eri kako to nije pritisak.... Koliko je to je već pitanje isplativosti ali bih rado video ovakakv eksperiment
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Ajde dobro...necu da zakuvavam temu..a mogao bi
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Samo izvoli
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #22
                Dok se ja namislim da pisem... aaa... vec 10 poruka... bruka... ovaj cannon poludio

                Jedno pitanjce, koje me muci, mada uvek zaboravim da pitam... (hmm... i Doroslovca muci, nego ne sme da prizna )

                Na osnovu cega motor i turbo i ecu i... sta sve... zna kad je auto u brzini??? Kad turirate turbo motor u mestu, pritisak turbine se ne menja... !? ostaje u minusu...
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Pa nemash dovoljnu toplotnu emisiju da bi zavrteo turbo, imas protok gasova ali motor koji nije pod opterecenjem nedaje toplotnu emisiju koja je potrebna.
                  Gledaj turbinu kao transformator termo2kinetichku energiju.

                  Lepo je sve 206 objasnio ko da spava sa turbom pod jastukom
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #24
                    Pa treba laicki napisati, a ne tu neke strucne izraze
                    Da svi razumeju konkretno... eto razbijaci mit(g)ova resili jos jednu zagonetku
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #25
                      Originally posted by BOOST
                      Lepo je sve 206 objasnio ko da spava sa turbom pod jastukom
                      Tako cu i da radim, samo je ti donesi
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Chek da se prvo ja zasitim
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • monkey
                          CBC Senator
                          • 14.11.2006
                          • 286
                          • Porec, Hrvatska

                          #27
                          Originally posted by BOOST

                          Lepo je sve 206 objasnio ko da spava sa turbom pod jastukom
                          mislim da je tužno da čovjek koji vozi atmosferca objašnjava tu nešto turbinama... c c c...

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Zasto , mislis da 206 koji je duboko u jednom od najavansiranijih turbo projekata na Balkanu nebi trebao da zna svaki detalj bez tajni?

                            A i mladji je a na mladjima svet ostaje

                            Nisma nikad imao nameru da povichem Canon ma sta se samnom ikad desi, ostaje vas sa svim znanjem koje se samo siri i samo furajte napred
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • monkey
                              CBC Senator
                              • 14.11.2006
                              • 286
                              • Porec, Hrvatska

                              #29
                              uf, nisam znao za taj projekt, bit će da sam propustio taj topic......

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... &start=125

                                Tek ces da citas...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X