Dizel i kako preziveti zimu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #16
    monkey >>
    "grejac koji pominjes pasivni se ne stavlja u crevo (ili negde na tom mestu) vec u sam blok i to tako sto se skine jedan (obicno kod 3ceg cilindra) cep za zastitu bloka od zamrzavanja/ pucanja.

    pored tog cepa su u bloku ili 2 brezona ili navoji u bloku vec fabricki tako da se u rupu utakne grejac, O gumica i onda stegne flansom preko ta 2 brezona da dihtuje. vrlo slicno kao grejac u bojleru.

    posto je grejac unutar bloka putem termosifonske cirkulacije voda u bloku lagano kruzi (isti princip kao u solarnom kolektoru). "

    Strucan odgovor by BRICK (hvala)
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Ovo gore isti sistem samo sto stavljam u crevo donje od hladnjaka.


      Prvi utisci:

      1. Jutros oko -8 kod mene (van grada na otvorenom)
      2. Kad sam pregledao ucinilo mi se da prakticno nema razlike izmedju bloka i okoline
      3. Okolina lepi saku na dodir, a blok je onako jedva mlak

      Paljenje:
      1. Normalno grejanje znaci kontakt i cekam zelenu
      2. Verglanje jedno 5 sec
      3. Sastavi ko mina i radi mirno i bez raznih dimova
      4. Temperatura na pokazivacu je u plavoj zoni (znaci nije skroz desno)
      5. Posle 1 min grejanje normalno u kolima

      P.S. Na temperaturama oko nule trebalo mi je 3-4 grejanja i verglanje od oko 20sec da bi sastavio. Kad sastavi nema tih simptoma.

      P.S.S. (nije karic) Treba da proverim da li grejac uopste radi, ili je ovo gore mozda posledica zamenjenih grejaca motora (svih sest komata)
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #18
        Grejaci... a i moguce ova skloporcija...

        Nemas dim je do toga da ako je malko ugrejano u autu... na pomera plocu u pumpi..

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #19
          Ja sam od Rusa video da lepo zaloze vatru, pa lopatom postave zar ispod motora. To je "paljenje" auta zimi.

          Poz.

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            #20
            A može i sušilo za kosu približit usisu..palio bi ko mina

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #21
              He,he,vi niste normalni....
              Čovek se bavi inovativnim radom sa svojim autom kao zamorcem, a vi tako!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #22
                Postoje i grejaci koji se ubace u rezervoar, 12v i 220v, jedan za grejanje dok je parkiran i jedan dok je vozilo u radu. Isto ruski sistem za dizelase koji se voze na niskim temperaturama. To sa podgrevanjem kartera je jako sporo a i opasno jer ako je plamen malo veci a karter umazan uljem kako kamionski karteri znaju da budu. Ljudi su podgrevali i rezervoare ali sve to lepo resava sistem sa grejacima, koji ako se redovno menjaju ublazuju muke dotrajalih diselasa.

                Comment

                • Rendjo
                  CBC Senator XXL
                  • 26.06.2006
                  • 340
                  • Zadar HR

                  #23
                  Imao prilike doživjeti kad mi je ujakov golf1d sa 600000(polugeneralka na 400000km i generalka na 500000) iako palio ko mina smrzo gorivo na -26 u vožnji i to usred neke pustopoljine.Hvala bogu za mobitel inaće bi se možda čak i smrznuo ali doslovno E da Golf ide u smeće..raspala se karoserija..jel ko zainteresiran da kupi motor sa 600000? Cijeli radni vijek je radio na otvorenoj cesti

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    Originally posted by monkey
                    samo mi jedna stvar nije jasna, kako grijac ugrije svu tekucinu u sistemu ako ona ne cirkulira?!?
                    Topla voda uvek cirkulira.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      Ima jos ludja fora. Posto se grejem na gas (gasni kotao):

                      1. Da preusmerim tok vrelog vazduha iz dimnjaka kotla ispod haube.
                      2. Dobijem temperaturu ispod haume od 50C
                      3. Imam sve komponente motora zagrejane

                      P.S.
                      1. Ili da uradim osvezenje motora pa da se nadam najboljem
                      2. Da uradim punu generalnu i da bude dobro
                      3. Ili da sazidam garazu ko covek
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #26
                        Inace i danas je upalio ko mina......
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • SALE
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2005
                          • 841
                          • Banovo Brdo

                          #27
                          Sad bi trebalo da probas jedno jutro bez skalamerije, samo sa njegovim grejacima pa da vidis razliku.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Da mogao bi posle par dana kada tacno znas kako pali i sa grejacima i grejacem vode, samo sa grejacima nafte.
                            Mislim nema sumnje da mu grejac vode mnogo pomaze....ponekad je dovoljno 5 stepeni razlike da pali kao mina ili da jedva pali.

                            Da li mi se cini ili vidim moguci problem curenja antifriza na mestu grejaca, jer je telo grejaca dosta manje od promera creva pa mi deluju selne pretegnute i crevo nagnjeceno?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #29
                              ako usmeris vreo (i "'mokar"') sagoreli gas iz dimnjaka na hladan masivan blok dobices kondenzaciju i mokar motor a od toplote nema nista jer ce se izgubiti (preci) pri prelasku gasa u tecnost.

                              na tom principu funkcionisu kondenz kotlovi, oni sa iskoristecenjem od 117% (kako se obicno navodi u prospektima).

                              tako da ne pokusavaj, dzabe.

                              a drugi razlog je sto ti treba jako mnogo zagrejanog vazduha, 2000 + kubika po satu da bi zagrejao primetnije masivan tezak blok motora.

                              voda ima jaaaako veliki toplotni kapacitet, za razliku od gasa.

                              ali....
                              mozes iz gasnog kotla da postavis mesni ventil, da odvedes zagrejanu vodu do motora a onda preko izmenjivaca toplote (interkulera, grejne zmije, nazovi kako hoces) zagrevas vodu u motoru na centralno grejanje umesto na struju. to uopste ne bi bilo komplikovano izvesti kao fiksan prikljucak.
                              a prednost je sto bi to radilo extra brzo, da 10-15 minuta zagrejan motor.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Cek da vidimo:
                                1. Cevi sa kotla nisu nikakav problem za izvodjenje jer auto prakticno parkiram do samog zida kod kotla.
                                2. Trebalo bi da postavim instalaciju sa elektroventilom i tajmerom
                                3. Jedino me buni gde da postavim izmenjivac? na autu
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X