Imam par pitanja pa ako bi ste bili voljni...
Inace 320i E30 '84.,M20 motor.Presao 199.300 km,na benzin bez plina je.
1. na leru mi obrtaji normalno stoje na nekih 900 kad je na radnoj temperaturi.Problem je sledeci- u leru je i da kazem miran mu je rad,i onda obrtaji pocnu sami od sebe da padaju na nekih 500 pa se ponovo dignu na 900 i tako par puta s tim sto se obrtaji svaki put smanjuju po malo tako da se nakon 5-6 ovakvih oscilacija auto ugasi.Problem imam vec neko vreme,nikako da ga resim ali nekad bude ok pa onda odjednom opet pocne da zeza i tako naizmenicno.A i kad je miran i na leru je, dovoljno je da kratko dodam gas i odmah se obrtaji skoce normalno pa se spuste na 500-600 i onda se ili stabilizuju ili pocnu opet da osciluju,kako kad...
Takodje recimo kada stajem na semaforu malo naglije i u trenutku kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nekih 500-600 u trenutku i odmah se stabilizuju na normalnu vrednost,uglavnom padnu na tren i tada mi se na pola sekunde upali lampica za ulje.Pretpostavljam da je onaj ventil za ler gas prljav....? Ako jeste,jel bi mogao neko da mi na nekoj slici pojasni gde se on tacno nalazi posto bas nisam 100% siguran.ocistio bih ga posto putujem za vikend i ne bih da imam frku neku na putu,pretpostavljam da ce ciscenje resiti stvar? Illi...????
2. posto je auto '84. i presao skoro 200.000 km,(mada zaista odlicno ide,nemam primedbi) da li bih osetio neko bitnije poboljsanje u performansama ako bih zamenio kablove svecica,razvodnu kapu,mozda ciscenje injektora npr.,eventualno jos nesto po vasem misljenju, neki zahvat (mada kazem da bas lepo fura,mada mislim da bi mogao i bolje za nekoliko nijansi)

Inace 320i E30 '84.,M20 motor.Presao 199.300 km,na benzin bez plina je.
1. na leru mi obrtaji normalno stoje na nekih 900 kad je na radnoj temperaturi.Problem je sledeci- u leru je i da kazem miran mu je rad,i onda obrtaji pocnu sami od sebe da padaju na nekih 500 pa se ponovo dignu na 900 i tako par puta s tim sto se obrtaji svaki put smanjuju po malo tako da se nakon 5-6 ovakvih oscilacija auto ugasi.Problem imam vec neko vreme,nikako da ga resim ali nekad bude ok pa onda odjednom opet pocne da zeza i tako naizmenicno.A i kad je miran i na leru je, dovoljno je da kratko dodam gas i odmah se obrtaji skoce normalno pa se spuste na 500-600 i onda se ili stabilizuju ili pocnu opet da osciluju,kako kad...
Takodje recimo kada stajem na semaforu malo naglije i u trenutku kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nekih 500-600 u trenutku i odmah se stabilizuju na normalnu vrednost,uglavnom padnu na tren i tada mi se na pola sekunde upali lampica za ulje.Pretpostavljam da je onaj ventil za ler gas prljav....? Ako jeste,jel bi mogao neko da mi na nekoj slici pojasni gde se on tacno nalazi posto bas nisam 100% siguran.ocistio bih ga posto putujem za vikend i ne bih da imam frku neku na putu,pretpostavljam da ce ciscenje resiti stvar? Illi...????
2. posto je auto '84. i presao skoro 200.000 km,(mada zaista odlicno ide,nemam primedbi) da li bih osetio neko bitnije poboljsanje u performansama ako bih zamenio kablove svecica,razvodnu kapu,mozda ciscenje injektora npr.,eventualno jos nesto po vasem misljenju, neki zahvat (mada kazem da bas lepo fura,mada mislim da bi mogao i bolje za nekoliko nijansi)
Comment