320i E30 nekoliko pitanja,znam da znate :) HITNO!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vedran
    CBC Član
    • 26.12.2006
    • 39
    • Beograd-center

    320i E30 nekoliko pitanja,znam da znate :) HITNO!!!!

    Imam par pitanja pa ako bi ste bili voljni...


    Inace 320i E30 '84.,M20 motor.Presao 199.300 km,na benzin bez plina je.

    1. na leru mi obrtaji normalno stoje na nekih 900 kad je na radnoj temperaturi.Problem je sledeci- u leru je i da kazem miran mu je rad,i onda obrtaji pocnu sami od sebe da padaju na nekih 500 pa se ponovo dignu na 900 i tako par puta s tim sto se obrtaji svaki put smanjuju po malo tako da se nakon 5-6 ovakvih oscilacija auto ugasi.Problem imam vec neko vreme,nikako da ga resim ali nekad bude ok pa onda odjednom opet pocne da zeza i tako naizmenicno.A i kad je miran i na leru je, dovoljno je da kratko dodam gas i odmah se obrtaji skoce normalno pa se spuste na 500-600 i onda se ili stabilizuju ili pocnu opet da osciluju,kako kad...
    Takodje recimo kada stajem na semaforu malo naglije i u trenutku kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nekih 500-600 u trenutku i odmah se stabilizuju na normalnu vrednost,uglavnom padnu na tren i tada mi se na pola sekunde upali lampica za ulje.Pretpostavljam da je onaj ventil za ler gas prljav....? Ako jeste,jel bi mogao neko da mi na nekoj slici pojasni gde se on tacno nalazi posto bas nisam 100% siguran.ocistio bih ga posto putujem za vikend i ne bih da imam frku neku na putu,pretpostavljam da ce ciscenje resiti stvar? Illi...????


    2. posto je auto '84. i presao skoro 200.000 km,(mada zaista odlicno ide,nemam primedbi) da li bih osetio neko bitnije poboljsanje u performansama ako bih zamenio kablove svecica,razvodnu kapu,mozda ciscenje injektora npr.,eventualno jos nesto po vasem misljenju, neki zahvat (mada kazem da bas lepo fura,mada mislim da bi mogao i bolje za nekoliko nijansi)
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Problem 1.
    Za pocetak malo izribaj leptir gasa (klapnu) na ugasen motor.
    Ali to radi preventive inace glavni tvoj problem je po svemu sudeci vodeni saug...koji je pun kamenca i prljavstine. Kratkotrajno resenje je skidanje i pranje u nekoj od kiselina za skidanje kamenca ali uglavnom problem resava..samo njegova zamena.
    Ako kada je ugrejan radi normalno..lepo prima gas, drzi obrtaje i lepo primagas i kada je hladan preko 1500o/min po tome sudeci imas problem sa tim vodenim krstom koji sam naveo. Od aluminijuma je i nalazi se ispod usisne grane, do pozarnog zida (negde kod serva kocnica) i na njega su prikacena creva.

    Problem 2. Svakako bi dobio malo na kvalitetnijem radu i performansama zamenom tih delova koje si naveo. Kablovi umeju da zezaju...dizne su sigurno zaprljane min 5-10%, a nova kapa i ruka uvek potpomazu boljem radu motora.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Re: 320i E30 nekoliko pitanja,znam da znate HITNO!!!!

      Originally posted by vedran
      Pretpostavljam da je onaj ventil za ler gas prljav....?

      mada zaista odlicno ide,nemam primedbi) da li bih osetio neko bitnije poboljsanje u performansama ako bih zamenio kablove svecica,razvodnu kapu,mozda ciscenje injektora
      Lepo si pretpostavio, najverovatnije je taj ventil...a cisti se lako, nekoliko puta je obrazlagan postupak na forumu, potrazi malo, al ukratko da prepricam, kupis carburate cleaner, skines IAC, naprskas, izadje prljavstina, vratis IAC,radujes se....



      Ako nemas primedbi kako ide, ne diraj
      Eventualno bi (verovatno) dobio ciscenjem injektora...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Hermes...i ja bi voleo da mu bude tako jednostavno ali njegov motor nije takav...stari ECU, razvodnik u bloku, peta dizna tj. sedma , vodeni saug itd. sve drugacije!
        Ili ako je neko ubacivao noviji motor onda pesma
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • vedran
          CBC Član
          • 26.12.2006
          • 39
          • Beograd-center

          #5
          Hvala ljudi za savete! Nisam ubacivao drugi motor,fabricki je! Video sam da je i Hermes imao prolema sa lerom,doduse ocigledno druge prirode,taj deo sam detaljno procitao.Znaci novo da stavljam,dooooooooooooobroooooooooo hehehehehehehehe kakve sam ja srece,uvek mora da se iskomplikuje nesto,nikako da bude klasican problem.Onaj Marfi....crk'o da bog da.

          3) E setio sam se i ovoga,na leru mi uvek onako putjka iz auspuha,ko na wartburgu,ali nije toliko drasticno naravno.I cuje se po auspuhu i vidi po dimu da radi neravnomerno, ali obrtaji su po cajgeru mirni?!

          Hermes jel ovo tvoja kockica na slici? Moja je iste boje No to je nebitno,ali cini mi se da ja nemam taj deo, koji si prikazao strelicom,na tom mestu!


          ovo je moj (izvinite ako je veca slika,cisto da bi bilo jasnije)

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            JBG, ja sam ljubitelj, ali ne i vrhunski poznavalac

            Inace, moja kockica ima 1800 kubika, i siva metalik je, prelistaj automobile clanova....
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • vedran
              CBC Član
              • 26.12.2006
              • 39
              • Beograd-center

              #7
              Da,setio sam se da ono nikako ne moze biti tvoja,setih se da je 318. Procitao sam i to i pratio sam tvoje postove detaljno.Valjda ce preziveti put,ne menja mi se taj sauh (ako je to) sad pred Novu godinu

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Pa napisao sam ja da nemas jer se tvoj motor razlikuje...stariji je.

                Tvoj deo se na slici nalazi ispod bocice za ulje od kocnica
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • vedran
                  CBC Član
                  • 26.12.2006
                  • 39
                  • Beograd-center

                  #9
                  Hm,kapiram,verujem i ne sumnjam u tvoje znanje,al cudi me da mi Milan iz Alone-a nije rekao za to jer sam bas bio skoro u vezi pumpe za gorivo nove i rekoh mu za to a on meni "sigurno je ler-ventil" (na kraju nije ni pogledao), a znam da zna koji motir ima...no nebitno.
                  Jes da nisam nesto ocaran uslugom u servisu ali sam prilicno ubedjen da znaju sta rade,bar on.Radili su mi osvezavanje pre 1-1,5 godinu i zaista ni jednu jedinu zamerku nisam imao po mehanickom pitanju,al sto se oteglooooooooooo....

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Pa ne sumnjam u necije znanje...mnogi ga zovu po raznim nazivima. to i jeste ventil lera ali je vodenog tipa.. bi metalna opruga gde kroz jednu magistralu prolazi voda a drugi kraj preko opruge regulise protok vazduha za ler.
                    Ne mogu sad da kopam sliku ali evo imas sliku novijeg motora pa ako taj ventil nemas tu gde stoji na slici onda je onde gde sam rekao. Ali ti imas razvodnik u bloku..jel da? dakle nema dileme. Imas li plasticno ili limeno kuciste filtera vazduha?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • vedran
                      CBC Član
                      • 26.12.2006
                      • 39
                      • Beograd-center

                      #11
                      Evo i mene nazad,dosta se praznovalo Pa plasticna je ona kutijetina da...

                      Comment

                      Working...
                      X