rasprava oko generalke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivan_R5
    CBC Član
    • 14.12.2006
    • 55
    • Split / Solin

    rasprava oko generalke

    Dakle ako možete razriješit ovu dilemu:

    Prijatelj i ja smo napravili generalku na jednom motoru (1.8 16v). Stavljane su košuljice u cilindre, novi prstenovi itd... E sad, se on i ja razilazimo u mišljenjima:

    Ja mu govorin da auto triba vozit da bi prstenovi legli, i da oni ne prijanjaju dobro dok je sve novo, tako da je moguće da auto troši ulje (jer trenutno troši, a nigdi vidno ne kapa) i da je moguće da kompresija bude manja upravo zbog toga. I sad recite tko je od nas u pravu?

    Hvala.
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #2
    desava se da trosi ulje motor cije su stubline obradjivane a menjane karike pa ako je losija obrada hoce da trosi dok ne legnu karike ali onda ocekuj da se karike brze sjebu

    ako ste stavljali nove hilzne i karike ne bi trebalo to da se desava

    pozdrav
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #3
      da li ste dobro postavili karike

      da nije mozda koja pukla pri postavljanju
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Da potrosi malo vise ulja moze, ali da mu kompresija bude manja ne bi bas trebalo. Ako ste obradjivali blok u bilo kojoj krstenoj radionici on bi trebao biti i honovan posle obrade. Kao takav moze samo mlcice vise da trosi ulje ali kompresija mora biti dobra. Jedino ako su karike neke problematicne ili su se namestile da produvavaju.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Re: rasprava oko generalke

          Originally posted by Ivan_R5
          Dakle ako možete razriješit ovu dilemu:

          Prijatelj i ja smo napravili generalku na jednom motoru (1.8 16v). Stavljane su košuljice u cilindre, novi prstenovi itd... E sad, se on i ja razilazimo u mišljenjima:

          Ja mu govorin da auto triba vozit da bi prstenovi legli, i da oni ne prijanjaju dobro dok je sve novo, tako da je moguće da auto troši ulje (jer trenutno troši, a nigdi vidno ne kapa) i da je moguće da kompresija bude manja upravo zbog toga. I sad recite tko je od nas u pravu?

          Hvala.
          Sasvim moguce, i za trosenje i za manju kompresiju, nista neobicno.

          Vozi dok ne legne, mada od tvrdoce karika i hilzni to moze da bude i po 1-2000 km...

          E da, za razradu motora i naleganje karika koristi se mineralno ulje, polu i full sintetika se ne preporucuju.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Ivan_R5
            CBC Član
            • 14.12.2006
            • 55
            • Split / Solin

            #6
            Re: rasprava oko generalke

            EDIT 019: ne citiraj post iznad!


            Thnx, i ja san tako mislija. Sad smo stavili 10-40 polusint. - da to izlijemo i ulijemo mineralno, ili?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Upravo tako
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Ivan_R5
                CBC Član
                • 14.12.2006
                • 55
                • Split / Solin

                #8
                Za kraj, kako razrađujete novi motor? Da li slijedit primjer sa mototune (ili nešto u tom stilu) stranice di piše da se motor zagrije i onda u 2. i 3. brzini "zgazi" pun gas. Da karike pod toplinom i opterećenjem nalegnu. Koja je metoda najsigurnija?

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  E pa tu ce ti svako reci drugacije...

                  Fabrike preporucuju laganu razradu, uz postepeno dizanje obrtaja. Drugi opet idu u krajnost da od pocetka ubijaju motor sa obrtajima i opterecenjem.

                  Ja sam negde izmedju, ne stediti motor cinculiranjem, vec ga voziti onako kako bi ga inace i vozio, uz povremeno ozbiljnije gazenje po gasu, ali naravno tek posto se sve tecnosti posteno zagreju. Ja inace nikada ne vozim ispod 3000, obicno oko 4000, saltam u normalnoj voznji oko 5000, a cepanje...Hm, pa koliko se zavrti
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    sistem od mototune mogu samo da preporucim..i nigde ne pise d atreba ga gaziti punim gasom veckonstanto ubrzavati i usporavati ili kociti motorom...suva preporuka
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #11

                      S tim sto opterecenje ne bi trebalo biti vece od 2/3 maximuma.
                      I sto angazovanija voznja, dakle nista auto put. Najbolje po brdu, gore dole, pusti gas, dodaj gas i sl. Samo ne konstantno...
                      A onda nakon 1-2000 km, zamena ulja...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #12
                        prolupator...
                        ispod svakog mog posta zapocinjes svoj sa malim emoticonom...
                        iam li razloga?
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #13
                          Pazi kad nisam primetio... Nema nikakvog...
                          Sorry ako si pomislio nesto pogresno...

                          Desava mi se da ne obracam paznju KO je napisao post vec STA u postu pise, odatle i emoticoni...
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #14
                            ima isto znacenje kao i
                            tako da ovo i`m with stupid ne znaci ono sto pise

                            al sam ga objasnio
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Znači razmišljam, slažem se, podržavam govornika... itd..
                              Malo je zbunjujući
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X