1.6 N/A na Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo1600
    CBC Član
    • 08.11.2006
    • 87
    • Pula

    1.6 N/A na Turbo

    u prilici sam da kupim unov motor 1.3 turbo,a posto imam vec 1.6 mislio sam da ubacim turbo na 1.6,mi moze neko rec sat bi sve trebao raditi,tj da se upustam u posao ili ne.Znam da treba smanjiti kompresiju,dobio bi svu struju s njim i da ali nema mjenjač,bi mogao ostati na yugovom znam da je malo riskantno mozda bi bila velika snaga i koliko bi ks mogao ocekivati s tvorničkim pritiskom turba turba
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Ovo je najmanje deseti put da se isto pitanje postavlja i odgovor je uvek isti: ne isplati se. Em je jako tesko za izvodjenje, skupo, zahteva obimne prerade, a dobici (osim ako se ne ide na pravo smanjivanje kompresije i HPT konverziju) su, u odnosu na ulozei trud i novac, mali.

    Kupi motor koji je vec turbo.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      Treba prvo dobro da razmislis o sledecim stavkama:

      1. Da li ti to umes da uradis, ako ne da li si spreman da tu operaciju platis nekome ko ume ?

      2. da li imas vraziju volju i celicne zivce ?

      3. pravis od jednog polovnog motora i delova drugog polovnog motora , kiklop polovan motor sa overloadom (svasta moze da se desi a da nisi na to spreman)

      Ako pak novac nije problem onda nemoj da uzimas nista polovno nego novo pa preradi ceo motor i napravi raketu

      Ali , ako novac jeste problem a zivci nisu, SAMO NAPRED Niko se naucen nije rodio pa tako nece ni taj motor sam od sebe "puc puc" prstima da napravi turbo...

      Nadam se da shvatas

      Sto se tehnikle tice, menjac ostavi jugov dok ne crkne , pa onda trazi drugi...
      Grane izduvna i usisna pashu na saraf.
      Davac broja obrtaja na radilici pojma nemam kako ces da prikacis, ali verujem da ces vec nesto skontati sam od sebe ?
      ostala elektronika je u sustini prosta i matora i losa i sklona crkavanju/zezanju, da i usput nije nimalo podesiva

      DA, glavno, racunaj da je kupovina tog motora od una T, najmanja investicija, da ce te ostali "sitni" delovi , usluge, dorade, i sta ja znam , kostati jos 2x toliko

      pozz

      Comment

      • markor
        CBC Član
        • 12.05.2006
        • 16
        • blok 70(NBG)

        #4
        Slazem se sa Gumetinom i imamo isto
        razmisljanje nista ne mozes da uradis dok
        malo ne procackas vidis po kojoj semi radi!!
        Ako nemas kes slazi polako jedan mesec usisna i izduvna grana,
        drugi mesec turbina kako kes dolazi kupuj delove!!!

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Bolje vidi da nadjes motor od Lancia Delte HF turbo, 1.6, dohc, 130-140ks...Kako ces ga naci nemam pojma (bilo je u SFRJ par komada, ali to je auto star preko 20 godina ko zna sta je od toga ostalo...). To bi ti bilo idealno resenje.

          To sto ti ucinilo povoljno da uzmes motor od Una (koji je isto star 20 godina) ne znaci da moras i da ga kupis. Sta bi bilo da nadjes V12 od Ferrarija za dzabe...jel` bi i njega stavljao u Yuga?

          Comment

          Working...
          X