ADDINOL NEMACKO ULJE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ispravno .
    Proveri pa da cujemo i tvoje iskustvo .
    mislim da je to jedino merodavno da svojim licnim
    primerima i iskustvima dodjemo do realne ocene .

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Opa, ovo ulje je vec postalo Dostojevski...cista klasika...a najtirazniji i najuticajniji evropski casopis je Scandal...
      Laka literatura ili ne, objektivni ili ne - to je nebitno jer se radi o prodaji i uticaju tih medija na istu. Ulje nije sveta vodica vec masovan proizvod.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Originally posted by bobanms
        Smatram da je praksa i rezultati koje sam dobio
        jedino merodavno .

        Znaci 45 000 sam sipao castrol i to je cinjenica
        trosio ga je auto .
        Presao sam na drugo ulje i nema vise potrosnje.
        Pa potrosnja ulja nije jedini i glavni pokazatelj njegovog kvaliteta.

        Opet...pitanje je u kakvom rezimu i kojem godisnjem dobu je vozeno odredjeno ulje kao i to kada je poceo da ga trosi.....Mozda je je sipka izvucena na 7k i vidjena potrosnja od 0,5L od cega je 0,3 potrosio u poslednjih 1k. Ima mnogo faktora koji uticu na potrosnju ulja....a njegova potrosnja u nekim fabrickim granicama je meni najmanji pokazatelj kvaliteta istog.
        Sipo komsa Mobil synt S u Twinga kaze mu majstor...to je dobro da operes motor....bas je bilo dobro...progutao je par litara za 1k. Ja mu posle sipam Mobilovu mineralku....i vidi sjajnog li motora. A pre toga ispljuvao Mobil
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ako mogu nesto da pitam...
          a od kada su pa Nemci neko ime u industriji ulja, uopste u naftnom biznisu ?
          pominje se Castrol a to veze nema sa Nemackom sto se proizvodnje tice niti ranije a verujem ni sada.

          koje su to rafinerije u Nemackoj poznate po nekom posebnom kvalitetu motornih ulja. distribucija, marketing, trgovina da to mi je poznato da su Nemci razdradili ali proizvodnja naftnog sektora...ne mogu da se setim nekog imena poznatog u svetu.

          najvece naftne sestre su anglo americke ili sam propustio novije promene

          PS> ne sumnjam u kvalitet Addinol ulja cim je izdat sertifikat da je saglasno sa normama.

          ako je dobra cena, dobra podrska (ima uvek da se nabavi) ne vidim problem da se koristi ma koja da je marka u pitanju.
          danas po meni i nema losih ulja ma koji brend da je u pitanju (original naravno).
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #20
            Ima Aral, to im je najpoznatije ime...

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Znas kako, to sto ne daju xxxxxxxxxxxxxxxxxx US$ na reklamu ne mora nista da znaci... Mozda su vise okrenuti specijalnim mazivima za npr. rudnike, elektrane i sl. koji su mega-kupci sto se kolicina tice...

              Od "Njemaca" sam koristio "Meguin", prije par godina, za koji vas vecina vjerovatno nikad nije ni cula, i to sam koristio u trkacem Yugu, klase H1600, bez ikakvih problema... Sezonu prije sam koristio Castrol RS, a onda mi drug poceo prodavati ova ulja u radnji... Nabavio nam je Meguin Racing 10W-60 za motor, i ulje za mjenjac sa sper-diferencijalom... I on je u svog Yuga H1150 sipao ista ulja i nije bilo nikakvih problema... Od njega sam cuo pricu, da je ta firma zaduzena za jedan dio Castrol plasmana u Evropi, mozda u Njemackoj, i da je taj 10W-60, u stvari Castrol RS po sastavu, u Meguin pakovanju... Jos smo uzeli bure od 60 lit., pa je bilo veselo...

              Da ne bude smjeha, mozda je meni "lavor" prica prodana, ali ako je bar 70% istina, onda mi je jasno kako je on tih godina bio prvak BiH na "brdu" u H1150, a ja vice-prvak u H1600... On je svog na trci "saltao" na 9.000-9.500/min., a ja svog na 8.000/min... Nakon sezone, promjena ulja...

              Ne kazem da su bolji od Castrola, ali za svakodnevnu upotrebu vjerujem da su bolji od 1/2 kod nas "izvikanih" marki...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                a Aral je....

                u vlasnistvu engleske sestre
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment


                • #23
                  Sipao sam adinol u svoju tojotu i ekstra se pokazao.
                  Nije skup za kvalitet koji se dobije.
                  Sipao sam mobil pre njega i nisam bio zadovoljan
                  posto je motor trosio oko pola litre na 1000 km
                  sad od zamene do zamene ( 5000 ) km ne dolivam.
                  Znaci da je manje od litre .
                  Padne mi nivo za 1/4 to je odo 300 ml.
                  I jedno i drugo ulje je 0 - 40. ful sintetika.

                  Comment

                  • alt+64
                    CBC Senator XXL
                    • 27.02.2006
                    • 571
                    • bgd

                    #24

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #25
                      Ne mislim da Castrol pravi posebno ulje za nase trziste, mi smo previse mali da bi odvajali jednu liniju makar na jedan dan za proizvodnju ulja za nas.
                      Po mom misljenju mogu da budu jedna od 2 stvari.
                      1) Ulje koje se prodaje kao Castrol je falsifikat (ko zna sta je unutra)
                      2) Ulje je orginal castrol ali pravljeno za trzista sa nerazvijenim,zaostalim (citaj praistorijskim) auto-parkom i izbacili su posebnu vrstu za takva trzista (ceo Balkan i istocna Evropa,plus Afrika i slicno).

                      Inace Audi/VW, bar za benzince, u servisnim knjigama i izjavljuje da je potrosnja do 1l na 1000km(hiljadu) normalna za njihove motore. Ovo vazi ako se koristi Mobil 1 0-40.
                      Ovo je ujedno i najveca "mana" koju svi kritikuju kod ovih motora.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • djunta
                        CBC Član
                        • 22.01.2007
                        • 60
                        • Beograd

                        #26
                        MInimoj, koje si tacno ulje od Adinola sipao?Ja sam uzeo polovni Fiestu 1.8 TDDI 2000 godiste i sad trazim savet za ulje.

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #27
                          Originally posted by Nenad

                          Inace Audi/VW, bar za benzince, u servisnim knjigama i izjavljuje da je potrosnja do 1l na 1000km(hiljadu) normalna za njihove motore. Ovo vazi ako se koristi Mobil 1 0-40.
                          Ovo je ujedno i najveca "mana" koju svi kritikuju kod ovih motora.
                          ja mislim Nenade da se slazes da to nije MANA nego KATASTROFA.
                          covece....da istreses 20 - 30 000 evra za auto , i da ti neko da servisno uputstvo na kome pise takava nebuloza ccccc.
                          kad mi je na jugu produvao motor i na iberlaufu sukljao crni dim i prodirao u putnicku kabinu da se ugusis na uzbrdici..a ja mu dolivao SAE 30 ulje sa pijace..ni tad mi nije trosio 1 litar na 1000km..
                          ne da su se "zastitili" takvom izjavom u garanciji..nego je to strasno nesto...voleo bi da to vidim skenirano ili slikano ( to servisno uputstvo-servisnu knjizicu).
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #28
                            Katastrofa ili mana svejedno, rezultat je isti. Moj V6 sa trenutno 131000km trosi oko 400gr/1000km a toliko je trosio i kada je bio nov.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29
                              moram jos ovo da dodam....
                              nije problem sto motor trosi tu kolicinu ulja,nije problem ni cena ulja koje se potrosi.
                              problem je sto neki zenski vozac ili neki muski koga auto kao hobi ni malo neinteresuje,mora da "nivelise" auto na ravno,da saceka da se oladi...da prlja ruke sa uljem i sipkom za ulje...,da zna koliko je sipao da nesipa vise ...itd..itd...
                              nije to kamion,pa da ga voze profesionalci samo,koji ma je to opis posla i razumeju se u motore.
                              ako je to pravilo(potrosnja od pola litra na 1000km) a ne izuzetak..onda te automobile dosta ,ako ne i vecina vozaca vozi dok im ne upali lampu za ulje..pa onda "krnu" pola litre ili litar i vozi misko...

                              to znaci da se na 10000km dolije 5 Litara ulja... ..ali ok... kazem da mi sve to deluje kao "korak u nazad" u odnosu na motore ranije generacije koji su bili maltene bez dolivanja ili neka manja kolicina izmedju zamena( naprimer po 200-300 grama na svakih 2000-3000 km ).
                              ako su toliko velike tolerancije na potrosnju ulja od 100 grama pa sve do "neverovatnih- fabricki- prihvatljivih" 1 litar,onda je trebao proizvodjac da razmisli o dodatnom rezervoaru za ulje koji bi dodavao ulje u karter kada ono padne ispod neke granice.(ovo ozbiljno mislim).
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Originally posted by zoranbg
                                ako su toliko velike tolerancije na potrosnju ulja od 100 grama pa sve do "neverovatnih- fabricki- prihvatljivih" 1 litar,onda je trebao proizvodjac da razmisli o dodatnom rezervoaru za ulje koji bi dodavao ulje u karter kada ono padne ispod neke granice.(ovo ozbiljno mislim).
                                To si potpuno upravu za samodolivanje ili da ima barem lampicu koja ce obavestiti da se ulje priblizilo min.
                                Problem je zoki kako kazes da kada je nekada auto trosio 1l na 1000km to je bilo katastrofa, zreo za punu generalnu ...u kabini gusenje, iza dimcina (to su oni sto ih psujes i zabranio bi im da voze) motor lose radi...trosi itd.

                                Ali danas zbog eura 4 je sve otislo u majcinu.
                                Primer auta koji trosi cak 1 L na 1000km (ume cak i vise) koji bi sa svojom snagom i tezinom trebao da trosi oko 13-15L benzina a trosi zbog niskih frikcija izmedju 10-12L bukvalno punog gasa, je za svaku pohvalu sto se ekonomske strane tice.
                                Pri tom na iberu tek pomalo pirka (totalno prosecno), auspuh nema zivog ulja niti prevelike masnoce, cadji, auto ide kao lutka, tako i radi a na auspuh ne izbacuje ama bas nista sto bi nagovestilo bilo kakvu potrosnju ulja. Cist twilight zone

                                Znaci samo jedan kanister za samodolivanje i
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X