totalseal ili perfect circle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    totalseal ili perfect circle

    treba da uzmem karike ali ne znam od kojih su bolje..
    neki predlog?

    http://www.totalseal.com/TechPage.aspx# ... sPistRings
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Ako ti treba obicna, klasicna karika sa prekidom, i jedan i drugi su podjednako dobri.

    Ako ti trebaju Gapless karike, TotalSeal je tu za korak ispred...nisam siguran da Perfect Circle uopste radi gapless karike.

    Kako se neke teme lepo poklope, pogledaj onu "moju" temu o 206, Idemo Iz Pocetka, upravo sam kupio set Gapless Total Seal karika, pa vidi kako to otprilike izgleda.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      aha..narucio sam i jedne i druge...
      reci mi samo kavi su sa liferovanjem?
      koliko dana je proslo dok ti nije stigao paket?
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        7 dana
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Ivan_R5
          CBC Član
          • 14.12.2006
          • 55
          • Split / Solin

          #5
          Koja je uopće prednost gapless prstenova?

          Comment

          • Hic
            CBC Veteran
            • 17.11.2006
            • 185
            • Zagreb. Croatia

            #6
            manji blow-by, bolje brtvljenje, bolja kompresija, vise snage i manji gubici....

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              A koliko procentualno vise habaju stubline?
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Nista vise nego obicna karika, pod uslovom da dobro uparis tvrdocu karika i tvrdocu hilzne.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Pa mislim naravno pod iztim uslovima. Veci pritisak karike na zid cilindra itd.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Sam zid cilindra nece imati nista vece opterecenje nego da su u pitanju obicne karike koje su pravilno nalegle, jer sama karika ne pritiska sam zid ista vise nego bilo koja druga. Dok god nema pritiska gasova koji se provlace izmedju zleba klipa i karike i kroz sastav odnosno prekid same karike, nema ni remecenja ugla pod kojim karika naleze na hilznu, pa ni povecanog habanja.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Ivan_R5
                      CBC Član
                      • 14.12.2006
                      • 55
                      • Split / Solin

                      #11
                      da li je preporučeno da sve karike budu gapless?

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Ne, samo jedna je. Na uobicajenim postavkama sa tri karike, obicno je druga gapless jer je deblja. Ako psotoej samo dve karike, onda je prva.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Rece Uros, pod obavezno samo jedna. Medjutim mala ispravka, obicno se za maksimalan efekat koristi prva gapless a ostale su obicne, a na motorima koji su za neku normalniju voznju a ne za trke (ili nisu pravljeni "na noz" pa da je 99% zaptivanje sveto slovo), koristi se druga gapless - razlika je cisto u trajanju samog seta karika.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            sad pocinje jaukanje kod mene
                            upravo sam saznao da su original karike za moj motor -gas nitrided-
                            medjutim koliko mi je ortak uspeo da objasni radi se o samo ojacanju povrsina karika koje ne nalezu na zid cilindra ili tako nesto..nezgodno je pronaci puno informacija oko mog motora,jer ih i nema mnogo..da kod mene je isto gaples druga,mislim da mi veca kompresija za sada i netreba (10-1)..tako da ostaje da se vidi sve kad se motor otvori..ako sam takve srece,onda cu morati oba para karika da prodam preko ebay-a ida cekam wiseco karike...
                            nema sta svakog dana novo iznenadjenje od ove moje krsine
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • X9
                              CBC Senator XXL
                              • 28.06.2005
                              • 3179
                              • Wien-Sabac
                              • RX-8 i X-9

                              #15
                              ok jos nesto(ala serem )
                              posto se total seal set sastoji od :
                              1.karika -ductile iron
                              a od perfect circle je
                              od celika,da li bih ja mogao prvu kompresionu da ubacim od celika(znaci prva od perfect circle seta,druga od totalseal gaples)?
                              znam da mozda nekima vec idem na nerve ali sta da se radi
                              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                              No ROTOR no MOTOR...

                              Comment

                              Working...
                              X