DIZEL GORIVO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    DIZEL GORIVO

    U razgovoru sa prijateljima primetio sam da postoji velika dilema šta od dizel goriva sipati u različite generacije vozila sa dizel motorima različitih nivoa razvoja i ekološke podesnosti(Euro standarda).Molio bih da ovde napišete vaša saznanja, a pre svega iskustva oko ovog problema.Posebno napomenite ako u gorivo dodajete aditive(koje) i kakva su iskustva sa njima.Nije loše pomenuti i iskustva(loša i dobra) sa distributerima goriva.

    Ja lično u Oktaviju sa 1,9 TDI mašinom(2000 g) sipam isključivo Eko 3 dizel, koje sipam na EKO benz. pumpama(ako mogu da biram) ili NIS stanicama.Na svakih 3-4000 km dodajem u gorivo jednu bočicu Likvija za čišćenje i podmazivanje sistema za ubrizgavanje.Kad se sve uzme u obzir iskustva su mi pozitivna, u šta se možete osvedočiti u temi oko potrošnje goriva!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    #2
    evo ja sam suprotan primjer... u obitelji imamo dva opelova vozila s 1,9cdti motorom... jedan je proso 50,000 a drugi 30,000 i tankaju se kad se i gdje stigne, nikad nije nikakav aditiv dodavan i nije bilo nikakvih problema do sada, a za ubuduce, vidit ce se... jedina stvar koju sam primjetio je da ponekad znaju vise dimiti s naftom sa nekih crpka (INA), ali je to mozda samo moje subjektivno misljenje...

    Comment

    • NemaN
      CBC Senator XXL
      • 29.11.2004
      • 1560
      • munze

      #3
      cale u svoj 200D sipa samo D2 ...euro dizel sipa samo zimi zbog zamrzavanje....valjda se manje mrzne od d2 obicnog

      inace aditive i to ne koristi ...videcu u nastavku teme ako je nesto preporucljivo pa cu da probam...
      I'm not caucasian, I'm championship white

      Comment

      • Laki GSi
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2006
        • 2426
        • Beograd-Vozdovac

        #4
        Nebi trebalo mesati eko dizel i D2!
        Ja mislim da je mnogo bolja varijanta sipati na pun rezervoar 2-3l benzina kako bi se sprecilo smrzavanje! Inace imam Mondea('98)td i sipam iskljucivo D2 zato sto je potrebno vise podmazivanja ,a sa eko dizelom toga nema zbog manje masnoce samog goriva ,a inace preko zime sipam aditive za naftu!
        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #5
          U te starije dizel e malo dvotaktola i nema da te boli glava to je najbolji aditiv i veoma pomaze u ocuvanju bosh pumpe
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #6
            Sipam iskljucivo evrodizel uglavnom na MOL jer sam cuo da dovoze gorivo iz Madjarske, iako nisam bas siguran u to. Sipao sam samo jednom aditiv za ciscenje sistema za ubrizgavanje. Trazio sam Wurth, ali nije bilo, pa sam stavio neki za koji mi je prodavac rekao da je OK, al se sad ne secam ko je proizvodjac, mislim americki.
            Problem je sto mi MOL pumpa nije blizu, a EKO ne drzi evrodizel, tako da ponekad moram da odem na OMV, sto mi se ni malo ne svidja, jer sam cuo dosta losih stvari o njima. Generalno, nemam jos nikakvih posebnih zapazanja, posto sam sa ovim kolima presao samo 3.000 kilometara, ali za sada je sve u redu - da kucnem o drvo.

            Auto je Mondeo 2001. TDDi
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              u usa nema velikog izbora
              D1 za poljoprivredne masine (strikno)
              D2 za kamione i aute
              drugog izbora nema , iako nafta u USA ima velike kolicine sumpora dizelasi je dobro podnose , jos nema opcije eko dizela , prica se da ce do 2010 svi dizeli morati biti preradjeni da trose ekodizel , prepravke na teretnim kamionima ce kostati oko 5000 $ ,
              sada verujem da ima veze koje gorivo sipati
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • Delkan
                CBC Senator XXL
                • 14.06.2005
                • 829
                • 60 km From BG,West

                #8
                Sad bas racunam koliko sam presao...oko 85000km na ED iskljucivo,pumpa bila na kontroli nedavno,sve u redu(dizne stavljene nove).Galant 1.8td `91god.Bez ikakvih aditiva u eksploataciji(sem kad je bilo -20).Picimo dalje...

                BTW kad mi rikne ova pumpa od ED donosim je na skup da je Sri malo zapece a ja cu da je pojedem pred svima!

                Comment

                • Laki GSi
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2006
                  • 2426
                  • Beograd-Vozdovac

                  #9
                  Joaj ljudi pa ladno ova amerika zaostaje za nama
                  Jos malo eko diesel i D2 pa onda dolazi bio diesel ,koliko sam ja upucen vec pocinje izgradnja pogona za preradu suncokreta ili vec koje zitarice iz koje bi trebalo da se dobija tzv.bio-diesel!
                  Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                  Comment

                  • NemaN
                    CBC Senator XXL
                    • 29.11.2004
                    • 1560
                    • munze

                    #10
                    moj cale sipao taj eko dizel ili kako se vec zove taj prirodni....

                    i potrosnja mu je bila 11l a inace 8l na d2....ne znam razlog
                    I'm not caucasian, I'm championship white

                    Comment

                    • jevtic
                      CBC Senator XXL
                      • 26.11.2006
                      • 729
                      • beograd

                      #11
                      iskljucivo e4 dizel....


                      domaci e4 dizel ne ispunjava ni e3 norme a kamoli ovaj eko dizel taj ne ispunjava nikakve norme. inace za cistocu goriva nije bitna samo prerada u samoj rafineriji vec i nacin transporta i skladistenja.



                      inace gotivim da sipam na lukoil pumpi zato sto je jeftiniji i zato sto ga uvoze iz bugarske.
                      ex - fabia 1.9 tdi
                      golf 2.0 tfsi

                      Comment

                      • Laki GSi
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2006
                        • 2426
                        • Beograd-Vozdovac

                        #12
                        Taj prirodni se zove bio-dizel i njega nije mogao nikako da sipa jer ga jos nema na nasem trzistu ,a veca potrosnja je izazvana time sto taj evro ili eko dizel nije predvidjen za automobile pre 99-2000-te godine i samim tim koriscenje tog cistijeg dizela povecava potrosnju na motorima koji nisu predvidjeni za njega !
                        Inace nema ni euro3 ni euro4 dizela na nasem trzistu nego iskljucivo EKO dizel,bilo ga je jedno vreme(na pocetku prodaje) medjutim zbog neispunjavanja standarda euro3,4 promenili su mu naziv!
                        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #13
                          Voleo bih da nam neko ko zna objasni da li izmedju eko 3 i 4 dizela postoji još neka razlika izuzev sadržaja sumpora koji ko 4 mora biti ispod 50 mg/l dok je to kod 3-ke 350.
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • NemaN
                            CBC Senator XXL
                            • 29.11.2004
                            • 1560
                            • munze

                            #14
                            sad sam pitao caleta on kaze da je sipao taj eko dizel da se razumemo trosi njemu isto i sa euro dizelom damo mu ovaj trosi vise i to dosta vise....

                            sipao je na nekoj pumpi u zarka zrenjanina na krstu....
                            I'm not caucasian, I'm championship white

                            Comment

                            • 75ts
                              CBC Senator XXL
                              • 28.04.2005
                              • 651
                              • Beograd-Mirijevo

                              #15
                              cek sad ste me znunili (mozda zato sto nesipam naftu, osim u traktor jednom godisnje), zar kod nas nepostoji d2, eko3 (bivsi euro 3 domace proizvodnje) i euro3 (uvozni) ?

                              Comment

                              Working...
                              X