Primetio sam da kod novih auto izlaz za iberlauf se nalazi na ventil dekli i odande ide nazad u usis. E sad sam razmisljao nesto da kod starijih motora (nije kod svih) taj izlaz se nalazi na bloku,kad odvrnem cep za ulje i zapusim crevo ibera nakon izvesnog vremena taj pritisak koji se stvori izadje na cepu. E sad iz toga sam konstatovao da ako bi probusio ventil deklu i namestio izlaz,a ovaj stari zacepio onda bi isti taj pritisak izlazio gore. E sad pitanje je koliko je to pametno i da li je to bas tako kako sam ja napisao i zamislio???
Luda ideja
Collapse
X
-
Trci iz ovih stopa u zavod za patente i patentiraj pronalazak dok te neko nije prestigao!!!EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Pa konkretno na mom motoru,je ono cudo sto ulazi u blok motora i ima izvod za iberlauf iskrivljeno,jer je moj pametni cale to vadio srafcigerom i lepo ga iskrivio,pa mi ponekad izlazi ulje na visim obrtajima. Pa sam pomislio da zacepim i da namestim na ventil dekli ako je to moguce uposte?!VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
Comment
-
-
Originally posted by DelkanDa skines,ocistis i zadihtujes tecnim metalom?Jedino kasnije skidanje ce biti malo zanimljivije...Jel` mnogo iskrivljeno?Mozda bolje to nego izmisljati neke kerefeke i jos vise se zapetljavati.
sta mislis sta se desi sa malonom kad se pumpa ...
Comment
-
Comment