Dovod vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mr_W
    CBC Član
    • 17.06.2005
    • 65
    • Beograd

    Dovod vazduha

    Potrebne su mi neke ideje za realizaciju takvog u**** vazduha, da bude iznad visine haube odnosno sto vise je moguce, a da pri tom prilikom kretanja vazduh ne biva nabijan u usis. Zasto ? iz prostog razloga jer motor radi na LPG, matori venturi sistem, pa mu nikako ne godi da nekog gura svom silom vazduh bas kad se njemu nece.

    Dakle, postavio bi nesto kao 'surlu' tj 'snorkel', ali me brine zavrsetak tj pocetak, kako da ga konstruisem da motor moze slobodno da uvlaci koliko mu treba, a da kretanje vozila ne utice na tu karakteristiku ?

    Jedna od mogucih ideja je cak i da se usis smesti unutar kabine, ali me malo brine buka koju bi to stvaralo - kao da mi nije dosta hucanja lezajeva, drndanja guma, itd..

    E da, da se ne bi ljudi pitali o cemu ja to pricam, u pitanju je usis za terenski auto

    Svaka konstruktivna ideja je vise nego dobrodosla!
    MUD IS ALL WE NEED
    http://www.srbija4x4.com
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Iskopiraj neki postojeci originalni "chunak". Kod njih takodje nema ram efekta. U kabini ti je inace topao vazduh a trebalo bi da je sto hladniji.

    Comment

    • jeronimo
      CBC Senator XXL
      • 27.10.2005
      • 390
      • beograd
      • ваз 21214-20

      #3
      pa mislim da smo o nečemu ovakvom razgovarali imenjače u del.peščari..
      radi se o tkzv traktorskom usisu sa kapom(onemogućava pljuskanje vode u usis )

      sad i sama krivina cevi onemogućava ram efekat ili ga svodi na minimum...trebalo bi da bude bar jedna S i dve L krivine..

      sretan rad
      prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

      Comment

      • jeronimo
        CBC Senator XXL
        • 27.10.2005
        • 390
        • beograd
        • ваз 21214-20

        #4
        ili ista stvar sa druge strane...

        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

        Comment

        • mr_W
          CBC Član
          • 17.06.2005
          • 65
          • Beograd

          #5
          Razmisljao sam o toj varijanti traktorskog u****, ima ih na Bubanj-potoku subotom, nego opet on mi izgleda veoma restriktivno što se tiče dovoda vazduha. Traktorima ne treba mnogo toga, mali dizel motori, nema turbine, jedva da i dišu.. Voleo bi da me neko sad ispravi ako grešim, ali po svoj logici, trebalo bi da mom 4.0L motoru treba prilična količina vazduha, a ne bi da ga gušim bez preke potrebe.

          Nego ovo sa samim krivinama unutar u****, zanima me neka teorija o tome kako one ublažuju/eliminišu ram efekat ?

          Postoji li neko objašnjenje, neki opis kako i zbog čega ? Kolike su krivine dovoljne, u odnosu na širinu preseka ?

          Thankz!
          MUD IS ALL WE NEED
          http://www.srbija4x4.com

          Comment

          • jeronimo
            CBC Senator XXL
            • 27.10.2005
            • 390
            • beograd
            • ваз 21214-20

            #6
            traktori imaju manji motor od tebe zato je i manja kapa...
            povećati prečnik cevi i kape, kapa bi trebalo da bude za min 1/3 šira od cevi a cev u fabričkom prečniku osim ako nećeš da se igraš sa obrtnim momentom onda bi trebalo da se pomalo sužava do kape....
            pozdrav
            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

            Comment

            • mr_W
              CBC Član
              • 17.06.2005
              • 65
              • Beograd

              #7
              Ok, jasno je kolega da treba povećati prečnik kape, no nigde ne mogu da nađem dugme za povećavanje prečnika

              Vrlo je moguće da zbog toga, odnosno zbog malog izbora prečnika možda ta varijanta otpadne.

              Ajmo dalje ..


              PS jeronimo, ideš li na Cer ?
              MUD IS ALL WE NEED
              http://www.srbija4x4.com

              Comment

              • jeronimo
                CBC Senator XXL
                • 27.10.2005
                • 390
                • beograd
                • ваз 21214-20

                #8
                sledeća varijanta bi bila rebrasto crevo u odgovarajućem prečniku, zbog specifične strukture zidova brzina fluida se umanjuje, koliko e to bi već morali da uzmemo abakus... uostalom pogledaj na lada niva forumu ono moje sitan tjuning & stajling
                za cer ne znam još uvek, treba da radim ali ako se zamenim...(samo da ne bude menjam sebe za istog.. )
                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Kapa treba da bude konstrukcije kao sifon.

                  Comment

                  • jeronimo
                    CBC Senator XXL
                    • 27.10.2005
                    • 390
                    • beograd
                    • ваз 21214-20

                    #10
                    da li sam ja to dobro razumeo da i kapa treba da bude rebrasta?
                    možda ako kolega želi stelth efekat...
                    mada je cherokez već poprilično stelth
                    ps. metalne kape i cevi u većem prečniku može da uradi bilo koja radionica za varenje i savijanje lima ...
                    ima ih nekoliko u bulevaru ...
                    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Izbaci "surlu" kroz kosh iznad tocka, tako je Ford Sierra imala usis za karburator
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Tockovi bacaju MNOGO blata i vode unutar blatobrana. Bolim se da bi vrlo lako povukao vodu.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          Vozio sam Sierru 6 godina po Beogradu bez i jednog problema vezanog za usis prljavstine. Prilikom menjanja filtera uvek sam nalazio nesto prashine,peska i poneki list ali nishta vishe.
                          Prilicno bezopasno mesto, kod desnog tocka je otvor.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            Kroz koliko duboke bare i blato si prolazio? Ovo je za terensko vozilo... Mrzi me da trazim i postavljam slike, ali odmah bi ti bilo jasno da kod tocka nije zgodno mesto.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Izvinjavam se, nisam u postu primetio da se trazi resenje za terenac, mislio sam gradski auto.
                              Zasto onda ne kupiti plasticni "odzak" za terence?

                              Normalna upotreba auta u Beogradu, plus odlasci na plac u Maradiku-F.Gora i u gudure oko Ivangrada(da se otac podseti detinjstva )
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X