Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

    Da li neko zna neki sajt gde ima flow rates za npr. Bosch dizne?
    Kako bi npr. mogao da utvrdim na kom duty cycle rade kod mene?
    Kako se meri da li su visokog ili niskog otpora?
    U planu imam inace da probam jace dizne. Trenutno imam Bosch No
    0 280 150 200 protoka 300 ml/min (izmereno na 3 bara i 100%duty cycle).
    Nasao sam samo jos samo jedne jace od BMW koje predpostavljam da bi mi odgovarale (valjda zato sto su sa BMW), a u pitanju su dizne Bosch No.
    0 280 150 043 protoka 380 ml/min (na 3bara i 100% duty cycle), medjutim ne mogu da utvrdim sa kog su BMW. Ovaj br. sam video negde na netu i ja predpostavljam da su od M5 E34 3.8l, ali nisam siguran. Da li neko ima ovaj podatak i kako da znam da li su istog otpora kao i moje?(Inace moje su oko 2.5Ohm-a, mislim trebalo bi, a kako da sigurno utvrdim ne znam).
    Uf, mnogo je to pitanja, ali svaka pomoc i savet na ovu temu je dobro dosla.
    Res non verba!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Imas listu na mom serveru


    http://saab.ath.cx/community/presho/Kal ... ridare.pdf

    Malo sam je "sakrio" dajuci joj ime na svedskom, googla dalje sa rechima, SPRIDARE , to ti je injektor na Svedskom, mozda nadjes jos ako ti ova lista nije dovoljna, u ovoj imas i impedanse da nebi zapalio izlaz na ECU
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #3
      Ma gde, sta ,kako?
      Res non verba!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Pogledaj editovan post iznad

        btw: http://saab.ath.cx/community/presho/Kal ... ridare.pdf

        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • duxducis
          CBC Senator
          • 19.10.2004
          • 207
          • Beograd

          #5
          Aha nasao sam moje i imaju otpor 2 Ohm, a za ove 0 280 150 043 koje razmatram ne pise otpor . Znaci otpor mora da bude identican???
          Ma imam i ja ovu listu ali ipak bez ovih otpora.
          Res non verba!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            OK.. znachi da teras nisko omske injektore.

            Imas onda alternativu da uzmes visoko omske i da stavis po 2 komada po cilindru u praralelu

            Malo vise posla ali tako se to radje radi jer svi ovi koji su sa velikim protokom imaju dosta losu sliku rasprsavanja sa malim DC faktorom.

            Bolje dakle po 2 manja nego jedan veliki injektor.

            Istovremeno vodi rachuna da budu istog tipa injektori, dakle ako su originalni sa jednom rupom koristi samo taj tip, jer ako uzimas novije sa 4 rupe, obicno veci i noviji tipovi na sekvencijalnim sistemima imaju 4 male rupice, nece ti odgovarati MAPa u ECU, cela mora da se odradi nanovo, nije dovoljno menjati konstantu prema protoku, jer algoritam propusta nije isti, a te starije ECU jedinice koje koristis nemaju mogucnost za izmenu algoritma
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #7
              I od svih tih tu Bosch dizni samo su moje 2 Ohma
              Inace u toj tvojoj tabeli se npr. protok za Bosch br. 0 280 150 791 razl
              Res non verba!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Budes li odlucio ipak da juris injektore da teras sa po jednim, ostaje ti mogucnost da juris nesto sa 4-5 Cilindrasa sa TuRbom jer su veci u startu. U pitanju je efekat po cilindru kao sto znas i sam.

                Imas li sliku svojeg injektora sa pogledom na rasprsivach?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #9
                  Dve dizne, bojim se da to ovde niko ne bi tek tako napravio .
                  A ne zaboravi i da ja imam onaj Air/Fuel ratio calibrator pa bi i tu mogao malo da ga dobijem (mislim da regulisem to gorivo-ono kao stavim vece dizne pa ga tu malo smanjim da se ne davi na leru recimo), kao i PFPR koji ces mi poslati (mada sam vec nabavio jedan ali dize samo nekih 35% sa mogucnoscu stelovanja pocetnog pritiska).
                  Zar nije moguce staviti jednostavno ukoliko postoje iste dizne veceg protoka i istog otpora?
                  Res non verba!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    PS: Porsche ima injektore od 503 ml protoka,na 4c Turbo modelima, naci cu Bosch broj i znam da su nisko omski
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • duxducis
                      CBC Senator
                      • 19.10.2004
                      • 207
                      • Beograd

                      #11
                      E pa to sto ti kazes mi je i plan , ali sad si me zbunio sa otporima . Jer to znaci da moram imati dizne veceg protoka a i s t o g otpora? Ukoliko je tako ne vidim sta bi mi iz ove tabele pasovalo?
                      Res non verba!

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #12
                        Kad smo vec kod Porschea, juce sam razmatrao da uzmem sa 993 bi turbo Bosch br. 0 280 150 791, koje su protoka 511ml/min (to sam malo pre hteo da ti kazem da je u tabeli kod tebe greska jer za njih pise kod tebe 397,a mozdam je greska i na netu).Ali otpadaju jer su 12ohm.
                        Res non verba!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Vraticu se na temu, sad ukidam dezurstvo na forumu..
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Inace moje su oko 2.5Ohm-a, mislim trebalo bi, a kako da sigurno utvrdim ne znam
                            izmeris, brizgaljke se ponasaju kao DC otpor tako da ih lako izmeris bilo kojim ommetrom.

                            niskoomske moras da koristis ili uz niskoomski ECU ili uz predotpor ako je visokoomski ECU a visokoomske moras samo uz visokoomski ECU ili kao sto je boost vec rekao 2 brizgaljke u paralelenoj elektricnoj vezi uz niskoomski ECU.

                            ili da izmenis impoedance follower u samom ECU za adekvatni, znaci hardverski prepravis ECU. ako je SMT montaza komponenti moze da bude gadno zbog gustine elemenata na stampanoj ploci i teskoce nabavke adekvatnih aktivnih i pasivnih komponenti elekontronskog kola drivera za brizgaljke.

                            imas Bos brizgaljku 0 280 150 041 koja ima protok od 480ml pri 3 bara
                            sa MB 6900 kubika i Cadilaca a po proceni omogucava 96KS po cilindru.

                            zatim 0xxx 403 za aplikaciju na FOrdu od 503 ml i 101KS po clinidru kapaciteta, 2,3 oma.

                            pa 0 xxx 558 i xxx 559 tipove sa 418ml i 14oma a 84KS po cilindru.

                            ne znam odakle sam skinuo tu tabelu ali imam Bos i Bendix brizgaljke.
                            ako ovo gore ne pomaze daj vise detalja/potrebnih parametara sta da potrazim da odgovara.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              http://www.ptuning.com/html/category_su ... ory=fuelin

                              Obicno japanci iamju nisko omske injektore na TuRbo modelima koji su spremni da odgovore peak and hold sistemu.. nippon denso ima vise vrsta..
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X