Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Da.. mogao bi, princip je sa njim da izvadis svoj chip, nabodes sockel umesto chipa , te chip u sockel, na taj nachin skines sav info iz chipa u PC i graficki odradis mape. Mozes u voznji da menjas parametre i da pratis, najbolje na dyno da se baci, i kontrolisati temperaturu izduva i wide lambdom uskladiti sve parametre.
    Sad se upustas u tuning tipa kako Alpine danas radi svoje motore

    Kas si postigao zeljeni rezultat vrednosti koje si izmenio sacuvas i narezes u novi chip. Rezultat je da si dobio individuelni Maping postojeceg ECU sistema.
    Zvuci dosta jednostavno, malo u pocetku ima da bude bunjenja ali se brzo uhodas u to sa pravim instrumentom i programom.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #32
      Ma da jasan mi je princip pa ti si mi i poslao onaj link za taj emulator, a tu je ukratko i opisan princip rada.
      Znas li koja je cena sprave? Ili mozda jos neki link sa istim uredjajem?
      Res non verba!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Sprava kao sprava nije skupa, reda je oko 200-300? ali je program koji je vezan za njega sa hardware kljucem uzasno skup.
        Link sam poslao iz drugih razloga, tebi jasnih.

        4-5000 ? nisu neuobicajene cifre jer daju skoro monopol na trzistu, neogranicujes se na jednu marku auta, itd...itd..

        Zvuci dosta ali kad se radi, brzo se vrati investicija.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Pogledaj ovo, mislim da to trazis:

          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Kad sam vec tu, da li postoji (znam da postoji u stvari, ali mogu li ja da ga nekako nabavim?) program koji cita, prikazuje graficki i omogucava editovanje vrednosti mapa goriva i paljenja za Magneti Marelli 4.8P? Za programiranje cipa pretpostavljam da moze da se koristi isti tip EPROM programatora vec gore pomenutog?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • duxducis
              CBC Senator
              • 19.10.2004
              • 207
              • Beograd

              #36
              Vidim ja da cu lepo platiti Svabi da mi odradi program ukoliko budem menjao dizne.
              A i u dilemi sam, da li su mi i potrebne uopste vece.
              Res non verba!

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Pogledaj i ovo:

                www.dastek.co.za

                Prvi diler ti je u Rumuniji, a imas i u Austriji i ostatku zapadne Evrope. Samo sto ovaj u Rumuniji naplacuje kompjuter + tuning na dinamometru 280 EUR.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Originally posted by duxducis
                  Vidim ja da cu lepo platiti Svabi da mi odradi program ukoliko budem menjao dizne.
                  A i u dilemi sam, da li su mi i potrebne uopste vece.
                  Sad ti je sa ovim koje imas granica na ca: 350Ks

                  Mislim da preko toga vec dolazi do problema i sa stabilitetom radilice i sa klipnjacama.
                  Nebi isao dalje jer nema potrebe, vec sa ovim efektom je problem preneti ga na asfalt, ako nemas nameru da driftas sve vreme dok ubrzavas
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • duxducis
                    CBC Senator
                    • 19.10.2004
                    • 207
                    • Beograd

                    #39
                    Kako znas da je 350?
                    Sta si uzeo kao duty cycle, B.S.F.C. i na koji pritisak goriva?
                    Res non verba!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      DC 90 ..

                      Sapnuo mi jedan sa CB foruma

                      http://idata4.network.biggnet.net/presh ... ic.php?t=7

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #41
                        Originally posted by 206
                        Pogledaj i ovo:

                        www.dastek.co.za

                        Prvi diler ti je u Rumuniji, a imas i u Austriji i ostatku zapadne Evrope. Samo sto ovaj u Rumuniji naplacuje kompjuter + tuning na dinamometru 280 EUR.
                        Jer hoces da kazes da je povoljno? Ma opet treba ici u Rumuniju, jedino da se skupi vise nas he,he...Mislim jeste povoljno.
                        Res non verba!

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #42
                          Sto uporno preskaces B.S.F.C.? Po tvojoj formuli sve jedno je da li se radi o atmosferskim ili turbo motorima (to mi malo nije jasno)?
                          Res non verba!

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Originally posted by duxducis
                            Originally posted by 206
                            Pogledaj i ovo:

                            www.dastek.co.za

                            Prvi diler ti je u Rumuniji, a imas i u Austriji i ostatku zapadne Evrope. Samo sto ovaj u Rumuniji naplacuje kompjuter + tuning na dinamometru 280 EUR.
                            Jer hoces da kazes da je povoljno? Ma opet treba ici u Rumuniju, jedino da se skupi vise nas he,he...Mislim jeste povoljno.
                            Ja u martu, kad zavrsim motor, idem na instalaciju Dastek-a i dyno, pa ti ako imas volju da podjes....
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #44
                              Nije ti jasno?

                              Pa jednostavno, da povecavanjem efikasnosti motora sa overloadom, dobijas veci efekat a bas toliko koliko treba za hladjenje je toliko koliko si dobio. Dakle +/- 0 .
                              Formula je OK
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • duxducis
                                CBC Senator
                                • 19.10.2004
                                • 207
                                • Beograd

                                #45
                                Pa ako ne nadjem nacina za resenje problema moze...Gde bre da me puste sa trabakulom preko granice...Jos sa Ruminima da se objasnjavam...e to je entuzijazam
                                Res non verba!

                                Comment

                                Working...
                                X