Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #46
    Nabavi mi kuku za Pezoa pa cu da te natovarim na slep i odvucem do tamo
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • duxducis
      CBC Senator
      • 19.10.2004
      • 207
      • Beograd

      #47
      Nije dotle doslo
      Res non verba!

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #48
        Pa onda idemo

        Back to topic...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #49
          Originally posted by duxducis
          Originally posted by 206
          Pogledaj i ovo:

          www.dastek.co.za

          Prvi diler ti je u Rumuniji, a imas i u Austriji i ostatku zapadne Evrope. Samo sto ovaj u Rumuniji naplacuje kompjuter + tuning na dinamometru 280 EUR.
          Jer hoces da kazes da je povoljno? Ma opet treba ici u Rumuniju, jedino da se skupi vise nas he,he...Mislim jeste povoljno.
          Ha, to je dzabe. U Moskvi taj isti interceptor sa stelovanjem uglova paljenja i smese AF naplacuju oko 1000$+stend odvojeno

          Boost, zar DC nebi trebao da bude do 80%?

          duxducis- tvoj BSFC mozes da saznas samo na stendu, do toga koristi te prosecne velicine kao smernice za izracunavanje velicine dizni. I ne zaboravi da se sve formule izvode pri pritisku 3 bara tako da bi morao znati kakav je pritiska kod tebe.
          Boost or bust...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Kod njega dolazi jos i progresivni regulator pritiska tako da je sa baznog pritiska + 0,4 bara, poceti sa progresivnim na dalje

            Jos oko 10-12% vise goriva ima da dobije.

            DC 80, na saturated na Peak and hold mozes ladno i na 95 kao max, jer je samo puls za otvaranje veceg napona a onda napon pada i drzi otvorenom, tako da grejanje nije problem
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              btw , ja teram 700ccm injektore na DC90 , visoko omske ali posto je protok veliki, nema problema sa grejanjem samo pomaze gorivu da se bolje rasprshi
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #52
                Da ukradem temu na trenutak.
                Moji inzektori su visokoomski, koliko guraju fabricki ne znam. Ali kada sam stavljao kompresor u kompletu su bili 272 cc/min na 3 bara. S obzirom da sistem treba da proizvodi 295 ks bez dodataka (a ja ih imam,znaci trebalo bi da gura i vise od 300). Kad god uzmem ove formule na internetu (ukljucujuci i BOOST-ovu) meni se matematika ne slaze. Dobijam rezultat od ~317cc/min na 3 bara ???? pa mi nije jasno sta su proizvodjaci kompleta racunali. Ima li neko objasnjenje.
                Da bi se dobila bolja slika dizne za S6 Audi guraju 330 cc/min i fizicki su manje nego ovi moji RC Injectors
                Boost or bust...

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #53
                  Proizvodjaci kompleta su rachunali sa dosta manjim DC-om ..

                  Slika injekcije je definisana u samoj glavi injektora, sa brojem otvora itd...
                  Sad , sta je najbolje za tvoj motor , u pitanju je znati i pozicioniranje injektora, ugao itd. Nemogu ti ovako dati nikakav konkretan odgovor sta je bolje, ali nije nemoguce da su Audi injektori prilagodjeni bolje za pretpostavljam slicnu konstrukciju u**** i glave?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • duxducis
                    CBC Senator
                    • 19.10.2004
                    • 207
                    • Beograd

                    #54
                    Koja bi inace bila idealna smesa za turbo motore. Ja inace teram na oko 12.5:1 prema mom A/F metru. To bi bio tacan podatak pod uslovom da su izduvni gasovi oko 650 stepeni C (ustvari da bi znao koliko su tacna ocitavanja A/F metra morao bi imati i merenje temperature izduvnih gasova - jer tako?)??
                    Mislim zato stoji u uputstvu mog A/F metra napisano da su merenja tacna ukoliko je temperatura oko 650, a ukoliko je recimo veca onda bi metar pokazao bogatiju smesu nego sto jeste, a ukoliko je temperatura manja onda bi pokazivao siromasniju smesu - Jer ima ovo logike?
                    Res non verba!

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #55
                      S obzirom da se podaci uzimaju sa lambde (nadam se) onda sve i zavisi od temperature izduva. Za tebe koji imas turbo vrlo je korisno imati i merac temperature izduva - EGT gauge.
                      Inace tvoj 12.5 AFR je na kakvim obrtajima? Generalno se podesava tako da na niskim imas siromasniju smesu a na visokim gde trebaju cilindri da se hlade dodatno, malo bogatiju smesu.
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • duxducis
                        CBC Senator
                        • 19.10.2004
                        • 207
                        • Beograd

                        #56
                        Pa posto imam i A/F ratio calibrator onda to mogu da podesim direktno u voznji kako mi se svidi. Samo sam se zapitao koliko je tacan A/F metar i izgleda ispravno zakljucio da to zavisi od temperature izduvnih gasova tako da je sledeca stvar obavezno EGT metar.
                        Res non verba!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Probaj da zadrzis AFR 13 kroz ceo spektar obrtaja.pri overloadu do 0,4Bara.
                          AFR 13,6 u zoni podpritiska.

                          Upravljaj se prema temperaturi izduvnih gasova i drzi je u shahu sa izmenom AFR.

                          Maping kod mene je radjen prema tim pravilima i daje garantovano motor sa najboljim odzivom motora. Sto vecu temperaturu izduvnih gasova imas (visociji AFR ) to brzi spoolup (odziv TuRba) . Prenizak AFR moze dovesti do smanjenja pritiska.

                          Moja gornja granica temperature izduvnih gasova je 930 C .

                          Ali obrati paznju sta proizvodjac agregata koji koristis kaze!!!

                          Naravno da se maping radi prema wide lambdi, jer problemi koje govoris sa AFR VS. temperatura izduva vazi za klasicnu lambdu, zato vecina ECU pri punom opterecenju gasi korekciju lambde.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • duxducis
                            CBC Senator
                            • 19.10.2004
                            • 207
                            • Beograd

                            #58
                            Hm wide lambda - prevedi molim te .
                            Inace moj ECU originalno radi bez lambda sonde, ova sonda koju imam je specijalno postavljena radi AFR metra i samo je u vezi sa njim.
                            Tako da ono 13 u overloadu, a 13.5 u zoni podpritiska nece bas moci.
                            Moj ECU ni ne zna koji je pritisak u usisu, gorivo i paljenje daje prema informaciji o protoku vazduha sa AFM (i verovatno zna na osnovu toga da odredjena kolicina protoka vazduha nije moguca bez overloada).
                            Prost i malo glup sistem (pocetni pionirski sistemi rekao bih).
                            Res non verba!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              OK.. wide lambda radi i pod vecom temperaturom izduva , linearna je do 1050 stepeni

                              Cena je samo za sondu oko najmanje 600 ? i koristi se za maping i par Porsche-a je ima standardno u zadnjim modelima

                              Inache , kapiram kako radi tvoj sistem , sve se moze napakovati kako treba kad se postavi PFPR , onda namestis 13+ lambdu do +0,4 bara pa kad PFPR preuzme, automatski dolazis na korekten vrednosti od 12+

                              Zato je i namenjen , gde software nepomaze
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #60

                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X