Jer to znaci da nema gresaka u ocitavanju cak do 1050 stepeni?
Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???
Collapse
X
-
Da, samo sto zahteva sopstvenu elektronsku jedinicu, sa krivom kompenzacije, nesecam se tacno koji je standard u pitanju ali neradi ni sa istim naponima kao standardna lambda.
Kod nas je jedan set sa lambdom i meracem temperature izduvnih gasova prilicno skup pa je retkost na autima.
Znam da je SAAB izbacio na 9-3 SS sa Trionic 8 sistemom sondu za merenje temperature izduvnih gasova prosle godine, i da se Trionic koriguje prema njoj umesto prema lambdi, dakle ima par nachina kako se leci na korektnu stranu. Ali svaka konstrukcija motora je razlicita te nemozemo vuci paralele i reci da ako nesto funkcionise na SAABu da ce funkcionisati i na tvom motoru.
Znam da Opeli sa benzinskim TuRbo motorima koriste sada Trionic 8 i ipotpuno isti software, te za sigurno i oni koriste temperaturu izduva za upravljanje koja masa goriva je potrebna motoru u datom trenutku.
Razlog je sto u serijskoj upotrebi ubacivanje sirokopojasne lambde znaci velike troskove, te su u SAABu resili problem na drugi nacin a sa istim rezultatima. Naravno je u procesu izrade programa mereno sa lambdom ali je kasnije u datom matrixu ubaceno sve sto treba da zna ECU , tj. nachin da kako prema odredjenoj masi vazduha prevesti temperaturu u lambda vrednost. Dakle sistem i dalje koriguje prema lambda matrixu ali premoscenom software-ski iz drugog matrixa.
Pisem ovo, neznam zasto ali mozda nekom i bude od koristiAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ne, ali..
.. ako posmatras tvoj motor kao atmosferski , ima temperaturu izduvnih gasova pri max opterecenju od 840 C .
Ocvo ti je podatak koji znam da je meren prilikom mapinga jednog 535 sa big 6 blokom .
Prvo je mereno radi znanja postavljanja granice, jer radjene izvesne izmene na hardware pa se maping bazirao prema temperaturi da nebi prepalili ventile.
Dakle BMW je sam imao granicu tu, te mislim da nije kriticno ni za tvoj motor ici dotle.
Sad bi bilo lepo naci podatak za KKK 27 , sta je max operaciona temperatura za njega.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Evo jednog pitanja?
Sta bi se desilo ukoliko bi u voznji pod punim opterecenjem iskopcali kabl sa jedne dizne, ili da dizna na primer povremeno gubi kontakt zbog loseg prikljucka na koji ide kabl sa ECU.
Mislim znam da verovatno ne bi isporucila gorivo, nego me zanimaju posledice toga na cilindar,glavu...
Ovo pitanje postavljam jer sam ustanovio da mi je jack koji ide na diznu koja se nalazi na 4. cilindru los, a kabl samo do te dizne veoma zategnut i mozda je moguce da nekada tu izgubi kontakt???A gle slucajnosti bas na 4. cilindru mi je bila napukla glava i zato se s razlogom pitam nije li mozda ovo moguci uzrok?Res non verba!
Comment
-
-
Ako se kontakt gubi na vrlo kratko tipa milisekunde onda nece biti nista, na tom principu rade uredjaji tipa TSC i sl.
Jesi li proveravao kako ti izgleda svecica na 4 cilindru? Da li si u poslednje vreme, pred tim kako si otkrio da je glava pukla, cuo neki cudan metalni zvuk koji se ponavljao, kao kucanje o metalna vrata (detonacija zbog toga sto ti je smesa siromasna), Proveri kako ti izgledaju klipnjace i ventili.
Vrlo je moguce da u trenutku kada je dizna trebala da ubaci gorivo nije to radila u punoj meri i temperatura se dizala u cilindru (mnogo vruceg vazduha) i dolazilo je do detonacija.Boost or bust...
Comment
-
-
Na tvom motoru je to nilo pogubno i izazvalo zabijanje "eksera" i glava ti je sato otisla, samodetonacija sbog presiromasne smese
100%Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Dobro momci znaci da sam i ja nesto ispravno zakljucio.
Samo sto je tragedija sto sve mora da se kontrolise posle majstora.
Evo ovo sam sasvim slucajno otkrio. Cackao nesto i ispade jack sa dizne iz cista mira. E sad jos jedno pitanje:
Kad je ispao jack upalio sam auto kao da vidim jer moze da radi bez te 1 dizne, i on se naravno posle 3 sekunde ugasio. Nadam se da ovo nije moglo da mu skodi???
Naravno vratio sam jack i sve radi regularno.
Res non verba!
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTNa leru nema problema, malo mi je chudno da tako star sistem ima kontrolu nad izlaznom impedansom .. lepoTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Pa uzrok gasenja je verovatno sto je auto bio skroz hladan, posto inace na leru prvih par sekundi moram da ga pridrzim na gasu da se ne bi ugasio. Inace postoji dizna za hladan start koja kod mene nije prikljucena(zato sto je moj motronic sa alpine koja nema tu diznu, a moj usis je od 745i koji je ima) , pitanje je i koliko ventil za hladan start (tzv. cold start valve)
radi dobro(mada sam ga kontrolisao i bio je ok). Jos jedna stvar koja verovatno utice na hladan start je to sto imam i hladnije svece.
Sve u svemu kada se upali hladan rad se stabilizuje posle par sekundi i sve bude OK.
Res non verba!
Comment
-
-
Iz Amerike sam dovlacio, pogledaj Marren Fuel Injection Co, oni su takodje dobra firma http://www.injector.com/Boost or bust...
Comment
-
Comment