Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duxducis
    CBC Senator
    • 19.10.2004
    • 207
    • Beograd

    #61
    Jer to znaci da nema gresaka u ocitavanju cak do 1050 stepeni?
    Res non verba!

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      Da, samo sto zahteva sopstvenu elektronsku jedinicu, sa krivom kompenzacije, nesecam se tacno koji je standard u pitanju ali neradi ni sa istim naponima kao standardna lambda.
      Kod nas je jedan set sa lambdom i meracem temperature izduvnih gasova prilicno skup pa je retkost na autima.
      Znam da je SAAB izbacio na 9-3 SS sa Trionic 8 sistemom sondu za merenje temperature izduvnih gasova prosle godine, i da se Trionic koriguje prema njoj umesto prema lambdi, dakle ima par nachina kako se leci na korektnu stranu. Ali svaka konstrukcija motora je razlicita te nemozemo vuci paralele i reci da ako nesto funkcionise na SAABu da ce funkcionisati i na tvom motoru.
      Znam da Opeli sa benzinskim TuRbo motorima koriste sada Trionic 8 i ipotpuno isti software, te za sigurno i oni koriste temperaturu izduva za upravljanje koja masa goriva je potrebna motoru u datom trenutku.
      Razlog je sto u serijskoj upotrebi ubacivanje sirokopojasne lambde znaci velike troskove, te su u SAABu resili problem na drugi nacin a sa istim rezultatima. Naravno je u procesu izrade programa mereno sa lambdom ali je kasnije u datom matrixu ubaceno sve sto treba da zna ECU , tj. nachin da kako prema odredjenoj masi vazduha prevesti temperaturu u lambda vrednost. Dakle sistem i dalje koriguje prema lambda matrixu ali premoscenom software-ski iz drugog matrixa.
      Pisem ovo, neznam zasto ali mozda nekom i bude od koristi
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • duxducis
        CBC Senator
        • 19.10.2004
        • 207
        • Beograd

        #63
        A reci ti meni jer bi ja onda preciznije znao smesu ako bi podatke sa mog A/F metra kombinovao sa temperaturom izduvnih gasova?
        Mislim onda bi mogao da znam kad i koliko otprilike laze moj A/F metar?
        Res non verba!

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          Ne, ali..

          .. ako posmatras tvoj motor kao atmosferski , ima temperaturu izduvnih gasova pri max opterecenju od 840 C .

          Ocvo ti je podatak koji znam da je meren prilikom mapinga jednog 535 sa big 6 blokom .

          Prvo je mereno radi znanja postavljanja granice, jer radjene izvesne izmene na hardware pa se maping bazirao prema temperaturi da nebi prepalili ventile.

          Dakle BMW je sam imao granicu tu, te mislim da nije kriticno ni za tvoj motor ici dotle.
          Sad bi bilo lepo naci podatak za KKK 27 , sta je max operaciona temperatura za njega.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • duxducis
            CBC Senator
            • 19.10.2004
            • 207
            • Beograd

            #65
            Evo jednog pitanja?
            Sta bi se desilo ukoliko bi u voznji pod punim opterecenjem iskopcali kabl sa jedne dizne, ili da dizna na primer povremeno gubi kontakt zbog loseg prikljucka na koji ide kabl sa ECU.
            Mislim znam da verovatno ne bi isporucila gorivo, nego me zanimaju posledice toga na cilindar,glavu...
            Ovo pitanje postavljam jer sam ustanovio da mi je jack koji ide na diznu koja se nalazi na 4. cilindru los, a kabl samo do te dizne veoma zategnut i mozda je moguce da nekada tu izgubi kontakt???A gle slucajnosti bas na 4. cilindru mi je bila napukla glava i zato se s razlogom pitam nije li mozda ovo moguci uzrok?
            Res non verba!

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #66
              Ako se kontakt gubi na vrlo kratko tipa milisekunde onda nece biti nista, na tom principu rade uredjaji tipa TSC i sl.

              Jesi li proveravao kako ti izgleda svecica na 4 cilindru? Da li si u poslednje vreme, pred tim kako si otkrio da je glava pukla, cuo neki cudan metalni zvuk koji se ponavljao, kao kucanje o metalna vrata (detonacija zbog toga sto ti je smesa siromasna), Proveri kako ti izgledaju klipnjace i ventili.
              Vrlo je moguce da u trenutku kada je dizna trebala da ubaci gorivo nije to radila u punoj meri i temperatura se dizala u cilindru (mnogo vruceg vazduha) i dolazilo je do detonacija.
              Boost or bust...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Na tvom motoru je to nilo pogubno i izazvalo zabijanje "eksera" i glava ti je sato otisla, samodetonacija sbog presiromasne smese
                100%
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • duxducis
                  CBC Senator
                  • 19.10.2004
                  • 207
                  • Beograd

                  #68
                  Dobro momci znaci da sam i ja nesto ispravno zakljucio .
                  Samo sto je tragedija sto sve mora da se kontrolise posle majstora .
                  Evo ovo sam sasvim slucajno otkrio . Cackao nesto i ispade jack sa dizne iz cista mira. E sad jos jedno pitanje:
                  Kad je ispao jack upalio sam auto kao da vidim jer moze da radi bez te 1 dizne, i on se naravno posle 3 sekunde ugasio. Nadam se da ovo nije moglo da mu skodi???
                  Naravno vratio sam jack i sve radi regularno .
                  Res non verba!

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #69
                    Na leru nema problema, malo mi je chudno da tako star sistem ima kontrolu nad izlaznom impedansom .. lepo
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #70
                      Originally posted by BOOST
                      Na leru nema problema, malo mi je chudno da tako star sistem ima kontrolu nad izlaznom impedansom .. lepo
                      Taj motronik nema kontrolu, posledica gasenja motora je verovatno nesto drugo. Ususkanom 3.5 motoru mozes skinuti i 2 dzeka ili kabla i nece se ugasiti
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        Pa na to sam prvo i pomislio, jer znam da hladno rade na 4 cilindra a na 5 da i negovorimo
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #72
                          Pa uzrok gasenja je verovatno sto je auto bio skroz hladan, posto inace na leru prvih par sekundi moram da ga pridrzim na gasu da se ne bi ugasio. Inace postoji dizna za hladan start koja kod mene nije prikljucena (zato sto je moj motronic sa alpine koja nema tu diznu, a moj usis je od 745i koji je ima) , pitanje je i koliko ventil za hladan start (tzv. cold start valve)
                          radi dobro(mada sam ga kontrolisao i bio je ok). Jos jedna stvar koja verovatno utice na hladan start je to sto imam i hladnije svece .
                          Sve u svemu kada se upali hladan rad se stabilizuje posle par sekundi i sve bude OK .
                          Res non verba!

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #73
                            Hladne svecice nece uticati na rad motora na leru, one ce smetati kada su nezagrejane zimi pri naglom dodavanju gasa, tj. pri potpuno otvorenom leptiru.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • duxducis
                              CBC Senator
                              • 19.10.2004
                              • 207
                              • Beograd

                              #74
                              2 Nenad:Gde si nabavljao RC dizne? Mislim koliko znam oni su iz USA/Ca, ali me interesuje da li imaju nekog dilera blize nama? Nasao sam kod njih sta mi treba .
                              Res non verba!

                              Comment

                              • Nenad
                                CBC Senator XXL
                                • 06.01.2005
                                • 1364
                                • BBgd/Mow

                                #75
                                Iz Amerike sam dovlacio, pogledaj Marren Fuel Injection Co, oni su takodje dobra firma http://www.injector.com/
                                Boost or bust...

                                Comment

                                Working...
                                X