Evo ti i mala lista dizni za BMW http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsBMW.asp
Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???
Collapse
X
-
Originally posted by duxducis, posto inace na leru prvih par sekundi moram da ga pridrzim na gasu da se ne bi ugasio. Inace postoji dizna za hladan start koja kod mene nije prikljucena, pitanje je i koliko ventil za hladan start (tzv. cold start valve)
radi dobro(mada sam ga kontrolisao i bio je ok). Jos jedna stvar koja verovatno utice na hladan start je to sto imam i hladnije svece.
Sve u svemu kada se upali hladan rad se stabilizuje posle par sekundi i sve bude OK.
Prvo da ti izlozom situaciju kako je mene to mucilo na mom jednom 3.5.Nije mogao da sastavi na leru stalno se gasio i drndao me a ponekad nista. Vozio ga kod svih mehanicara menjao svece filtere prao dizne i nista. Kad sam ******
, radim drugima automobile a svoj teram kod majstora.
I sta rekao sam, nije me mrzelo uvatim jedan dan skidaj jedno po jedno. Kad sam dosao do Drosselklappen-Potentiometer (klapna ptred usis, throtl), vidim da su klapna i zidovi cadjavi i garavi. Mislio sam da ne moze to toliko da utice na toliko nemiran leer ali ajde, kupim onaj STP za ciscenje karburatora i izbelim ga skroz. Kad sam vratio sve to auto mi se preporodio, klipovi uvatise pa uradise ovo
Nisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
Posto nisam verovao pozovem drugarasa 735i koga muci isti problem a jos ima plin da uradimo istu stvar. Njemu je plin pravio frku i zbog presiromasne smese vise puta mu je dizao u vazduh kutiju filtera
Zbog toga kad sam skinuo njegovu klapnu bila je jos cadjavija. A danima je isao u servis za gas i sate provodio na lap topu i nista.
Operem ja i njegovu klapnu i mozes misliti ista stvar. Od tog dana mi je vecito zahvalan
Znaci provetri svoju klapnu posto si ti stalno nesto cackao motor pa si imao problema sa smesom i detonacijama pa moguce da si je zagaravio.
Netvrdim da je do toga mozda je tebi to u redu ali ako jeste udaraces se nogama u ****.
Sto se tice RC dizni i drugih stvari za budzene BMW-a poseti sajt mislim da sam ih tu negde video nisam siguran. Mnogo je dobar sajt sadrzi sve tunere cak i ima za nesto koliko daje snage itd.
www.beastpower.comTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Nisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
sistemska greska Bosa gde recirkulacija gasova ulazi pre trotla umesto posle trotla kako treba. ako se preusmeri recirkulacija gasova kartera problem taloga se trajno resava.
nikakva tajna, objavio Bos u svojim knjigama, prepun internet iskustava kao tvoje a i pise u uputstvu za redovno odrzavanje na svakih 40.000km.
i ja sam 2 puta cistio dok mi se nije blistavo sijao trotl, doduse sa karburator cleanerom od Valvoline-a.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brickNisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
sistemska greska Bosa gde recirkulacija gasova ulazi pre trotla umesto posle trotla kako treba. ako se preusmeri recirkulacija gasova kartera problem taloga se trajno resava.Boost or bust...
Comment
-
-
A vrlo moguce i da nije do toga jer se nas drugar inache voli igrati sa signalima koji dolaze sa potenciometra
Slican problem sam resavao na 635M CSitako da znam o cemu M-power pricha
Inache ta glupa recirkulacija ima kako Brick reche resenje koje je sa izlaskom LH sistema rezultiralo u objavu Boscha koju brick navodi.
AMM nepodnosi uljane gasove te su tada moraliAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Greska je definitivno, SAAB u****va ne u kuciste filtera vec iza , i iza AMM jedinice.
Jasno , ispred trotla.
Chak za poboljsanje ventilacije ima ugradjen venturi na mestu gde radi usis, a gasovi koji dolaze idu kroz separacioni rezervar (lavirint) i imaju zagrevanje sa vodom od motora kroz crevo za recirkulaciju da nebi kondensovao uljane kapi
Ssparacioni rezervar ima povratni vod sa eventualnim uljem nazad u karter ispod nivoa ulja
I sve sam ja to lepo prepravio jer ni sa tako dobrim resenjem nisam bio zadovoljanAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by brickstandardna procedura redovnog odrzavanja, predvidjeno u uputstvu. tipicno za injection motore, prva stvar uz flame trap za kontrolu na Volvo LH injection sistemu (vrlo slicno i na BMWu).
nikakva tajna, objavio Bos u svojim knjigama, prepun internet iskustava kao tvoje a i pise u uputstvu za redovno odrzavanje na svakih 40.000km.
A sto se tice redovnog odrzavanja na 40000 u BMW-ovim knjigama nepise o tome nista i nema potrebe za odrzavanjem ako je motor ispravan. Vidis ovaj auto na slici je presao 200.000km i kad sam skinuo trotl da vidim kakav je njegov sijao se kao i prvog dana jer nije imao nepravilnosti u radu i uljni gasovi neidu pre trotola. Nego pricamo konkretno za duxsducisov motor da vidimo sta sve mozemo da uradimo oko njegaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Oil catchtank sa recirkulacijom.
Original na SAAB T7 motorima , 2000> modeli kako 9-3 tako 9-5
Klasika sa niskofrikcionim motorima je da blowby bude malo povecan, posebno kod overload motora.
Resenje stoji na slici
Moj sistem je sa 2 paralelno povezane zbog usporenja gasova da dobiju na vremenu da se izdvoji ulje iz gasova.
Specijalni BANJO sraf umesto srafa za ispustanje ulja na karteru na koji je povezana povratna cev.
Rezultat je da ni na 9000 rpm nema izbacivanja ulja u intercooler tj. u usis.
Vidim da japanci kad tuniraju stavljaju filter na deklu ventila i pustaju da se motor ventilira slobodno u atmosferu ali to je totalna greska, kojoj se samo smejem.
Razlog je da u tom slucaju uvek postoji blagi nadpritisak u motoru te TuRbo nemoze da evakuira ulje kako je zamisljeno, znaju da koksaju iz tog razloga posto je cirkulacija ulja osakacenaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by duxducisnema nista za moj auto.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment