Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #76
    Evo ti i mala lista dizni za BMW http://www.fiveomotorsport.com/Injector_SetsBMW.asp
    Boost or bust...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #77
      Originally posted by duxducis
      , posto inace na leru prvih par sekundi moram da ga pridrzim na gasu da se ne bi ugasio. Inace postoji dizna za hladan start koja kod mene nije prikljucena , pitanje je i koliko ventil za hladan start (tzv. cold start valve)
      radi dobro(mada sam ga kontrolisao i bio je ok). Jos jedna stvar koja verovatno utice na hladan start je to sto imam i hladnije svece .
      Sve u svemu kada se upali hladan rad se stabilizuje posle par sekundi i sve bude OK .
      Ako ti brljavi i nece da spoji na leru probaj sledece.
      Prvo da ti izlozom situaciju kako je mene to mucilo na mom jednom 3.5. Nije mogao da sastavi na leru stalno se gasio i drndao me a ponekad nista. Vozio ga kod svih mehanicara menjao svece filtere prao dizne i nista. Kad sam ****** , radim drugima automobile a svoj teram kod majstora.
      I sta rekao sam , nije me mrzelo uvatim jedan dan skidaj jedno po jedno. Kad sam dosao do Drosselklappen-Potentiometer (klapna ptred usis, throtl), vidim da su klapna i zidovi cadjavi i garavi. Mislio sam da ne moze to toliko da utice na toliko nemiran leer ali ajde, kupim onaj STP za ciscenje karburatora i izbelim ga skroz. Kad sam vratio sve to auto mi se preporodio, klipovi uvatise pa uradise ovo


      Nisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
      Posto nisam verovao pozovem drugara sa 735i koga muci isti problem a jos ima plin da uradimo istu stvar. Njemu je plin pravio frku i zbog presiromasne smese vise puta mu je dizao u vazduh kutiju filtera Zbog toga kad sam skinuo njegovu klapnu bila je jos cadjavija. A danima je isao u servis za gas i sate provodio na lap topu i nista.
      Operem ja i njegovu klapnu i mozes misliti ista stvar. Od tog dana mi je vecito zahvalan
      Znaci provetri svoju klapnu posto si ti stalno nesto cackao motor pa si imao problema sa smesom i detonacijama pa moguce da si je zagaravio.
      Netvrdim da je do toga mozda je tebi to u redu ali ako jeste udaraces se nogama u ****.
      Sto se tice RC dizni i drugih stvari za budzene BMW-a poseti sajt mislim da sam ih tu negde video nisam siguran. Mnogo je dobar sajt sadrzi sve tunere cak i ima za nesto koliko daje snage itd.
      www.beastpower.com
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #78
        Nisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
        standardna procedura redovnog odrzavanja, predvidjeno u uputstvu. tipicno za injection motore, prva stvar uz flame trap za kontrolu na Volvo LH injection sistemu (vrlo slicno i na BMWu).

        sistemska greska Bosa gde recirkulacija gasova ulazi pre trotla umesto posle trotla kako treba. ako se preusmeri recirkulacija gasova kartera problem taloga se trajno resava.

        nikakva tajna, objavio Bos u svojim knjigama, prepun internet iskustava kao tvoje a i pise u uputstvu za redovno odrzavanje na svakih 40.000km.

        i ja sam 2 puta cistio dok mi se nije blistavo sijao trotl, doduse sa karburator cleanerom od Valvoline-a.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #79
          Originally posted by brick
          Nisam mogao da verujem da me je to mucilo mesecima i da to malo garezi moze da utice toliko da mi motor brljavi.
          standardna procedura redovnog odrzavanja, predvidjeno u uputstvu. tipicno za injection motore, prva stvar uz flame trap za kontrolu na Volvo LH injection sistemu (vrlo slicno i na BMWu).

          sistemska greska Bosa gde recirkulacija gasova ulazi pre trotla umesto posle trotla kako treba. ako se preusmeri recirkulacija gasova kartera problem taloga se trajno resava.
          100% tacno ali nazalost nije greska, tako je kod svih motora, u Passatu takodje. Nije greska zato sto bi posle leptira to poremetilo protok vazduha na ulazu u granu (turbulencija) i dovelo do dodatnog zagrevanja vazduha sto nije pozeljno.
          Boost or bust...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #80
            A vrlo moguce i da nije do toga jer se nas drugar inache voli igrati sa signalima koji dolaze sa potenciometra

            Slican problem sam resavao na 635M CSi tako da znam o cemu M-power pricha

            Inache ta glupa recirkulacija ima kako Brick reche resenje koje je sa izlaskom LH sistema rezultiralo u objavu Boscha koju brick navodi.

            AMM nepodnosi uljane gasove te su tada morali
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #81
              Greska je definitivno, SAAB u****va ne u kuciste filtera vec iza , i iza AMM jedinice.

              Jasno , ispred trotla.

              Chak za poboljsanje ventilacije ima ugradjen venturi na mestu gde radi usis, a gasovi koji dolaze idu kroz separacioni rezervar (lavirint) i imaju zagrevanje sa vodom od motora kroz crevo za recirkulaciju da nebi kondensovao uljane kapi

              Ssparacioni rezervar ima povratni vod sa eventualnim uljem nazad u karter ispod nivoa ulja

              I sve sam ja to lepo prepravio jer ni sa tako dobrim resenjem nisam bio zadovoljan
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #82
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #83
                  Oil catcher?
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #84
                    Originally posted by brick
                    standardna procedura redovnog odrzavanja, predvidjeno u uputstvu. tipicno za injection motore, prva stvar uz flame trap za kontrolu na Volvo LH injection sistemu (vrlo slicno i na BMWu).


                    nikakva tajna, objavio Bos u svojim knjigama, prepun internet iskustava kao tvoje a i pise u uputstvu za redovno odrzavanje na svakih 40.000km.
                    Kad kazem tajna mislim na tajnu za uzimanje parica za nas majstore kad ti neko dodje i kaze imam strasan problem bio sam kod mnogo majstora i nista.
                    A sto se tice redovnog odrzavanja na 40000 u BMW-ovim knjigama nepise o tome nista i nema potrebe za odrzavanjem ako je motor ispravan. Vidis ovaj auto na slici je presao 200.000km i kad sam skinuo trotl da vidim kakav je njegov sijao se kao i prvog dana jer nije imao nepravilnosti u radu i uljni gasovi neidu pre trotola. Nego pricamo konkretno za duxsducisov motor da vidimo sta sve mozemo da uradimo oko njega
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #85
                      Cudan sistem BOOST
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #86
                        Oil catchtank sa recirkulacijom.

                        Original na SAAB T7 motorima , 2000> modeli kako 9-3 tako 9-5

                        Klasika sa niskofrikcionim motorima je da blowby bude malo povecan, posebno kod overload motora.

                        Resenje stoji na slici

                        Moj sistem je sa 2 paralelno povezane zbog usporenja gasova da dobiju na vremenu da se izdvoji ulje iz gasova.
                        Specijalni BANJO sraf umesto srafa za ispustanje ulja na karteru na koji je povezana povratna cev.

                        Rezultat je da ni na 9000 rpm nema izbacivanja ulja u intercooler tj. u usis.

                        Vidim da japanci kad tuniraju stavljaju filter na deklu ventila i pustaju da se motor ventilira slobodno u atmosferu ali to je totalna greska, kojoj se samo smejem.
                        Razlog je da u tom slucaju uvek postoji blagi nadpritisak u motoru te TuRbo nemoze da evakuira ulje kako je zamisljeno, znaju da koksaju iz tog razloga posto je cirkulacija ulja osakacena
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • duxducis
                          CBC Senator
                          • 19.10.2004
                          • 207
                          • Beograd

                          #87
                          Hvala na pomoci .
                          Moguce, moguce, znam da sam jedanput u usisu ispred trotla nasao malo masnoca od ulja.
                          Kad znaci ne budem imao sta da radim skidam trotle
                          Res non verba!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #88
                            slazem se
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • duxducis
                              CBC Senator
                              • 19.10.2004
                              • 207
                              • Beograd

                              #89
                              2 M-power Sajt je super ali nema nista za moj auto .
                              Res non verba!

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #90
                                Originally posted by duxducis
                                nema nista za moj auto .
                                Sorry, znam da kad sam bio na sajtu pisalo je sa strane za sve modele E30,28 32 34 a nisam mogao da udjem u njih. mislio sam da je trenutno neka greska a znaci nije nemoze. Pa sam gledao stvarcice za noviji M5 imali su ludila
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X