Bosch dizne - brojevi, protok, otpor, duty cycle...???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #91
    Kad kazem tajna mislim na tajnu za uzimanje parica za nas majstore kad ti neko dodje i kaze imam strasan problem bio sam kod mnogo majstora i nista.
    A sto se tice redovnog odrzavanja na 40000 u BMW-ovim knjigama nepise o tome nista i nema potrebe za odrzavanjem ako je motor ispravan.
    a te tajne

    naravno da pricamo o potpuno ispravnom motoru, pocevsi od novoga iz salona. Bos preporucuje da se radi na 40.000km, Volvo je ubacio pod obavezno ne ciscenje nego zamenu flame trap-a uloska koji kosta tipa 2-3 dolara ali se retko koji majstor seti da promeni.
    i zaista u radu nema vidljivih semtnji u radu dok se ne stvori talog ili zapusi "filter", taj ulozak, uljnih para sto se obicno desi na oko 180.000 do 250.000km i pocnu problemi sa nabijanjem natpritisk au karteru, sa curenjem semeringa i slicnim posledicama koje su svaka za sebe skuplje za resavanje od zamene uloska od tih smesnih 2-3 dolara.

    preventiva ne kosta mnogo, zato je valjda Bos i napisao preporuku a taj problem se ne signalizira preko kodova greske ECUa
    inace BMW i Volvo imaju gotovo identicne sistem ubrizgavanja i paljenja, cak su i neki sklopovi zamenljivi poput Bosovog xxx 124 visokoenergetskog komutatora. pricam o LH i 80tim godinama po konstrukciji.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #92
      Koliko se moze realno i koliko ima svrhe ici sa povecanjem pritiska u railu na diznama. Koliko std. dizne imaju rezerve snage i koliko se protok i snaga moze povecati u % ako se digne sa na pr. 3 na 4 bara. Do koje granice se sme ici sa povecanjem pritiska std. dizni i koji i kakvi onda mogu nastati problemi i kontraindikacije preko tih granica.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #93
        25% gore sa pritiskom daje oko 6-8% vise goriva.
        Samo sto je slika brizganja poremecena vec sa preko 15% povecanja pritiska.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        Working...
        X