Evo da i vama iznesem moj problem. motor je 1.6 8V turbo (escort) i imam problem sto je tlak turbine odmah nakon intercoolera (prije leptira gasa) 0.6 bara , a u usisnoj grani (tamo di je vakum i di se spaja urica za pritisak turba) je 0.1 bar (cetvrta brzina gas do poda).
Ako ce pomoc ova informacija, urica za turbo mi je sad spojena poslje intercoolera (tamo di nema vakuma naravno) i kad pocme rast tlak i dodje do oko 0.5 bara iz motora pocme tulit i auto nekako ne ubrzava vise kako treba.
I jos jedna informacija, ispusni kolektor mi je malo popucao, mozda tamo gubim tlak? ali neznam da li on ima veze s onom razlikom u tlaku...
evo slike :
Ako ce pomoc ova informacija, urica za turbo mi je sad spojena poslje intercoolera (tamo di nema vakuma naravno) i kad pocme rast tlak i dodje do oko 0.5 bara iz motora pocme tulit i auto nekako ne ubrzava vise kako treba.
I jos jedna informacija, ispusni kolektor mi je malo popucao, mozda tamo gubim tlak? ali neznam da li on ima veze s onom razlikom u tlaku...
evo slike :

Comment