Razlika u tlaku u usisnoj grani i prije leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragsteer
    CBC Član
    • 09.02.2007
    • 21
    • Rijeka

    Razlika u tlaku u usisnoj grani i prije leptira

    Evo da i vama iznesem moj problem. motor je 1.6 8V turbo (escort) i imam problem sto je tlak turbine odmah nakon intercoolera (prije leptira gasa) 0.6 bara , a u usisnoj grani (tamo di je vakum i di se spaja urica za pritisak turba) je 0.1 bar (cetvrta brzina gas do poda).

    Ako ce pomoc ova informacija, urica za turbo mi je sad spojena poslje intercoolera (tamo di nema vakuma naravno) i kad pocme rast tlak i dodje do oko 0.5 bara iz motora pocme tulit i auto nekako ne ubrzava vise kako treba.

    I jos jedna informacija, ispusni kolektor mi je malo popucao, mozda tamo gubim tlak? ali neznam da li on ima veze s onom razlikom u tlaku...

    evo slike :
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Pukotine mogu da uticu na postizanje pritiska, ali ne i na razliku izmedju pritisaka u delovima u****.
    Sta su urice? Da li mozes da slikas mesto gde meris pritisak u usisnoj?
    Na koji nacin u isto vreme meris pritisak kod interkulera i u usisnoj? Imas dva meraca? Da li si probao da zamenis merace ili senzore?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Dragsteer
      CBC Član
      • 09.02.2007
      • 21
      • Rijeka

      #3
      hvala na odgovoru. imama jednu uricu. prvo je spojim na mjesto broj 1 i tu imama tlak od 0.6 bara, onda je skinem i spojim na mjesto broj 2 (tu imam normalan vakum u leru -0.5 bara ali pod boostom nece preko 0.1 bar).

      [/img]

      je moguce da turbina jako gubi na onim pukotinama? pa se tlak izgubi do usisne? stvarno ne kuzim zasto imam tu razliku tlakova.

      Comment

      • Memphis_Raines
        CBC Član
        • 07.12.2006
        • 99
        • NBG Blok 30

        #4
        A ura je inace sat ili ti pokazivac, pa zar nikad nisi gledao HRT?
        The time you enjoy wasting is not wasted time
        Growing old is mandatory, growing wise is optional

        Comment

        • Dragsteer
          CBC Član
          • 09.02.2007
          • 21
          • Rijeka

          #5
          nitko nezna?

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Pritisak ne bi smeo da bude manji.

            Da to nije nepovratni ventil na mestu 2

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              po slikama , merio si vakum pre i posle leptira za gas , ako sam te razumeo , naravno da ce biti razlike u vakumu , koliko , neznam , pukotine na izduvnoj grani su najverovatnije od lose smese goriva ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • Dragsteer
                CBC Član
                • 09.02.2007
                • 21
                • Rijeka

                #8
                ali nesmije bit tolika razlika u tlaku? da li znaci to, da imam samo 0.1 bar koji motor dobiva? ili ?

                evo boja svjecica- je boja ok? mislis da je grana popucala od siromasne smjese?

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Pukotina izmedju leptira i glave, negde na usisnoj grani, verovatno postoji.

                  Dihtung usisne grane?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • SAAB PoWeR
                    CBC Senator XXL
                    • 26.04.2005
                    • 1394
                    • tu iza coska(Milwaukee USA)

                    #10
                    ne od siromasne nego bogate , ali opet svecice neizgledaju kao da je smesa bogata , ako mislis da ti motor vuce negde fals vakum , uzmi strater sprej i poprsci svuda po usisnoj grani i crevima koja idu u nju , ako motor promeni rad znaci vuce ti negde onda polako detanjno prsci da tacno utvrdis gde .
                    nego te svecice mi nekako cudno izgledaju , dali si ih cistio pa slikao ili
                    znas li koju si iz kog cilindra izvadio
                    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      @saab power
                      turbo je motor! Sta da radi sa starter sprejom?
                      Ja mislim da su svecice ko bog. Nesto bogatija smesa nego sto se u zadnje vreme praktikuje, ali je max snaga bas sa ovako braonkastom keramikom.
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Svecice pokazuju siromasnu smesu za jedan turbo motor, ili normalnu smesu pod uslovima niskog pritiska, deluju kao da nisu dozivele bogacenje odavno.
                        Pukotina na izduvu JE posledica prvisoke temp gasova izduva i mogu je uciniti siromasne smese i ili kasno paljenje. (ovde moze biti i fenomen brzine sagorevanja niskooktanskog goriva koje zavrsava sagorevanje u kolektoru)

                        Razlika u pritisku koju opisujes je kao da ti leptir neotvara koliko treba.. proverio sajlu da se nije istegla ili rastelovana?
                        Jer TPS senzor na leptiru daje informaciju max opterecenja i treba da bogati gorivo, sto bi svecice pokazale a to izostaje.

                        Start spay je bio namenjen za prskanje oko u**** dok motor radi na leru, ukoliko postoji pukotina na usisu dao bi za rezultat povecanje ler gasa kad se prsne na mesto gde je pukotina.
                        Mada tolika pukotina bi dala za rezultat prebogatu smesu na tom motoru sto bi svecice pokazale a to nije slucaj.
                        Okreni se nazad iopet na proveru koliko ti otvara letir gasa.

                        Pozz // Boost
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • vega
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2006
                          • 324
                          • Beograd

                          #13
                          Jasno za start sprej, moj previd. Ko da ce da prska oko grane dok izvlaci u trecoj
                          Nego, kako bi trebalo da izgledaju svecice na turbo motoru kad je smesa ok?
                          I zar je tolika razlika u odnosu na NA? Jer ove sa slike da izvadim iz nekog NA motora pre EURO regulativa reko bih vrh!
                          ... and then the damn thing gone wild!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Jedan TuRbo motor koji se vozi koristeci overload, ukoliko nije samo LPT motor, sto ovaj nije, mora da ima blago garavu svecicu.
                            Ta koja je na slici ili nnije dozivela overload u zadnje vreme ili je smesha "tanka"

                            Proverava se na leru sa startspry-om promena ler obrtaja.. ne u voznji...

                            Proveri sve kako sam napisao.. leptir, TPS etc... tj. sajlu...
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Dragsteer
                              CBC Član
                              • 09.02.2007
                              • 21
                              • Rijeka

                              #15
                              Hvala svima.

                              nego TPS me malo zezao, nije htio kliknut kad bi pomaknuo gas, pa sam ja malo rezao njegove krajeve ( di idu sarafi) da bi ga mogao malo nategnut i sad opet klikne.

                              a kako da provjerim leptir? sa max gasom bi trebao bit u vodoravnom polozaju?

                              svjecice su ociscene pa stavljene u motor , i tako je vozeno oko 60tak km. nisam ga previse gazio :-)

                              je moguce da je grana puknula jer nemam flexi cijev, i malo su gume koje drze auspuh (nosaci gumeni) popistile , pa mozda malo naprezu tu ispusnu granu?

                              P.s. usput, mozda motor i dobiva onih jadnih 0.1 bar , jer kad stavim sat na usisnu granu, pokazuje 0.1 bar, a kad je stavim poslje intercoolera odmah, poikazuje 0.6 bara. mozda su zato svjecice takve boje.

                              Comment

                              Working...
                              X