Razlika u tlaku u usisnoj grani i prije leptira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Sve pokazuje da nisi dao gas do kraja, dakle da leptir nije pod uglom od 90 stepeni , ili ti vodoravan. Na njemu je restrikcija te motor uzima vazduh i smanjuje se pritisak u plenumu.

    Dok god vozis pritisak ispred leptira je oko 0,4 bara ili ti bazni pritisak turbine..
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Dragsteer
      CBC Član
      • 09.02.2007
      • 21
      • Rijeka

      #17
      nije mi sad bas jasno...znaci poslje ic imam 0.6. Da li bi tih 0.6 Moralo bit u plenumu na usisnoj grani?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Sve zavisi od pozicije trotela-leptira.. nista se nece desiti dok jedan od nas 2 nezaprlja ruke, ako ti je muka, dodji
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          ...taj leptir bi morao bas da ne otvara da bi pritisak bio samo 0.1
          meni, u odredjenim rezimima rada motora (visi obrtaji) i bez full trotela puni >0.5 bar... iza trotla naravno...
          ....mada osim leptira ne vidim sta bi drugo moglo da prouzrokije pad pritiska od ic-a do u****..
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Dragsteer
            CBC Član
            • 09.02.2007
            • 21
            • Rijeka

            #20
            ok provjerit cu danas leptir. vec sam ja ruke zaprrljao vise puta ali nista posebno nisam napravio :-) iz hrvatske sam , daleko mi je doc do tebe inace nebi odbio ponudu
            bas sam jucer isao mjenjat ispusnu granu i opet mi pusta na dihtungu

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Mislio sam na dihtung usisne grane
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Dragsteer
                CBC Član
                • 09.02.2007
                • 21
                • Rijeka

                #22
                ma znam. nego sam mjenjao ispusnu granu (ispucalu) i neje dihtala dobro. malo isao dim. maloprije sam stegnuo i sad vise ne dimi napokon.

                sad jos moram vidjet da li pust igdje...

                i onda idem vidjet gdje pusta na usisu.

                Comment

                • Dragsteer
                  CBC Član
                  • 09.02.2007
                  • 21
                  • Rijeka

                  #23
                  evo ga. da malo dam izvjestaj s terena. zamjenio sam ispusni kolektor, i kad sam je skinuo vidio sam od iza 2 velike pukotine. znaci tamo je isao zrak van.

                  i stavio sam novu koja nema nigdje rupica, i auto je malo drugacije radio i sto je najvaznije imao je normalan tlak u usisnoj grani.

                  ali opet imam problem, i ova grana mi malo pusta jer mi je pukao jedan vijak, i dolje na spoju turbine i grane mi pusta jer nisam ddorbo stegao vide. u srijedu idem po novi brtvu valjda ce onda bit ok.

                  nije mi jasno kako je moglo bit do onih pukotina??

                  Comment

                  • Ivan_R5
                    CBC Član
                    • 14.12.2006
                    • 55
                    • Split / Solin

                    #24
                    Stavi flexi cijev ako ve? nisi. Provjeri smjesu sa wbo2.

                    Comment

                    • Dragsteer
                      CBC Član
                      • 09.02.2007
                      • 21
                      • Rijeka

                      #25
                      rjeseno je. sad imam tlak skoro isti prije i poslje leptira. hvala na savjetima svima koji su pisali

                      Comment

                      Working...
                      X