Interesuje me misljenje foruma.Ukratko.Napraviti mali turbo mlazni motor koji ce da gura vazduh pod pritiskom kroz veliki interkuler+co2 hladjenje.Na ovaj nacin nemamo opterecenje na izduvu i broj obrtaja turbine bukvalno moze da se kontrolise pritiskom pedale gasa.Jedino me brine kolicina kiseonika koja je ostala u izduvu turbine?
Mali turbo mlazni motor umesto turbine?
Collapse
X
-
Turbomlazni motor...
Aha.
A sta ga pokrece?
I koji je, tacno, princip rada? Turbomlazni motori kao rezultat "duvanja" odnosno kao reaktivnu materiju izbacuju sagorelu mesavinu goriva i vazduha - cemu bi ti to sluzilo? Ili si mislio da turbomlazni motor, kao u avionima i helikopterima, pokrece turbinsko kolo, a ono kompresor sa svoje strane? Ako o tome razmisljas, preporucujem da malo pogledas princip rada takvih motora, potrosnju, dimenzije, kolicinu toplote koju oslobadjaju, cenu, itd...Mislim, stvarno...
Vidi, za ubacivanje vazduha u motor u dovoljnoj kolicini pod pritiskom vecim od atmosferskog, koriste se kompresori gonjeni 1) izduvnim gasovima, odnosno ono sto zovemo klasicnim TuRbom 2) remenicom sa radilice, odnosno mehanicki kompresor, supercharger. U sirem smislu, i N2O sistemi se mogu svrstati u istu kategoriju.
Broj 3, osim ako radikalno ne gresim ili nesto zaboravljam jer je kasno - ne postoji, odnosno ne postoji takav ciji je merljivi dobitak veci nego gubitak koji pravi, ukljucujuci tu elektricne kompresore, turbomlazne motore i sta ti ja znam...
Iskreno, meni su te ideje koje tebi padaju na pamet, iskreno, prestale i smesne da budu, pocevsi sa busenjem zamajca i korpe, preko turbonatora, i na kraju turbomlaznog motora uz co2 hladjenje...sta znam, interesantno za diskusiju u zezancijama, ali za ozbiljnu raspravu meni nekako nisu, pa nek' ispadnem i nadrndani namcor.
-
-
Nitrouspower, nije mi jasno zasto tako uporno trazis neka druga resenja? do sata bi odavno imao obicnu turbinu na motoru, samo da si vreme potroseno za razmisljanje o turbonatoru, elektroturbini, mlaznom motoru i ostalom potrosio na ucenje o turbinama.
Da postoji neki bolji sistem odavno bi bio u primeni.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Te vase izjave nisu ni malo u duhu ovog foruma.Vas dvojica se uporno trudite da ismevate svakog ko pokusava nesto da uradi i ko zna koliko ste ljudi odbili od ovog foruma svojim cinizmom.Ja sam trazio misljenje o mojoj ideji a ne odgovor tipa DA POSTOJI NESTO BOLJE DO SADA BI BILO IZMISLJENO Stvarno svaka vam cast obojici na strucnim savetima.Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...
Comment
-
-
Ne, ono sto nije u duhu ovog Foruma je tvoje konstantno insistiranje na, u nedostatku boljeg izraza, glupim resenjima, koja ne znas ni zasto primenjujes, niti ti je jasno zasto stalno trazis toplu vodu.
Ono sto nije u duhu ovog Foruma je da se sa blagonaklonoscu gleda na "intervencije" i "tuning" ovog tipa, koji je na nivou obdanista.
Tebi je za sve sto si pokusao da uradis, objasnjeno ZASTO to ne valja, upravo u nadi i u skladu sa duhom ovog Foruma, da se niko naucen nije rodio - ali osnovna premisa da nekom pomognes je da taj zeli da mu se pomogne i da nauci nesto novo - umesto da konstantno insistira na resenjima za koje je 100% siguran da rade ili su dobra - iako neki koji su mozda pametniji po tom pitanju ili makar iskusniji, 101% sigurni da to NE funkcionise.
Ti uprkos svemu tome teras po svome.
Hoces misljenje? Iskreno? Ideja je jako glupa, i mislim da bi pre nego sto lupis neku slicnu, trebao makar malo da potrazis da li je neko smislio nesto slicno - cisto da ne ispadas smesan. Eto, to je moje misljenje, sam si ga trazio.
Tvoje "modifikacije" su na nivou nekih drugih Foruma, ne i ovog - i to bi opet kazem bilo SASVIM u redu, da ti savete koje si dobio (a takvih je MNOGO) - i prihvatis, sto ti ne radis.
Mozda smo odbili mnogo ljudi koji sa visine gledaju na nivo znanja koji je realno nesto visi od njihovog - isto tako sam potpuno siguran da smo mnogo vecem broju ljudi itekako pomogli. Ima i nekih koji su posle nekog vremena i priznali da nisu bili u pravu i koliko ne znaju. Ti nisi jedan od takvih.
Sta ocekujes?
Comment
-
-
Nitrous, to sto si zamislio, ne biva tako...
kao sto ti rece 207, kompresorsko kolo na turbo mlaznim motorima se koristi za sabijanje vazduha koji ide u komoru za sagorevanje, gde se dodaje gorivo, i tako vreli produkti sagorevanja pokrecu turbinsko kolo koje je na zajednickom vratilu sa kompresorskim... izlaz se tako projektuje da se ubrzava struja izlaznih produkata sagorevanja i ono sto dobijes je potisak (zakon akcije i reakcije, fizika za cini mi se 6-7 osnovne)
tako da ne vidim koji bi tu vazduh gurao u motor ?
ali ajde kad si se vec uvatio turbo masina, sta mislis o mlaznom pogonu za auto ?)
fiat je imao jedan takav projekat pre 50-ak godina... ali se pokazalo skroz neprakticno... da ne duzim zasto, ima toga na netu, procitajhttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Da li si nekada video da iz WRC automobila , pri oduzimanju gasa kulja vatra iz auspuha ? To je od goriva koje sagoreva direktno u izduvnoj grani i time odrzava potrebnu brzinu turbine , e to ti je uproscena ta tvoja ideja , a cela je sprovedena na turbo kompresoru .
Mislim da tvoja ideja nije energetski efikasna , previse toplote odlazi na globalno zagrevanje zemlje , a malo u kineticku energiju .
Inace empirija ti je najbolji nacin za ucenje , ko se jednom na mleko opece , taj i u jogurt duva . A ti napred u realizaciju ...
Pozdrav...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
postoji brdo stranica na netu i filmica na youtube-u o likovimak oji su sami napravili svoji malzni motor. uzme se obican turbo s nekog auta, na ulazu turbinskog djela se pricvrsti komora za izgaranje (nije jednostavno kao sto zvuci, treba biti tocno odredeni duzine, promjera i zapremnine ) u kojoj izgara gorivo koje odaberes, a zrak koji je potreban za izgaranje se dovodi iz kompresora... u pocetku se sve to zavrti tako da se pomocu onih strojeva za otpuhivanje lisca (stihl npr) "upuse" zrak u kompresor. ako je iole veci sistem treba duuuugo vremena dok se razlaufa...
sad, ne vidim sta bi ti hladio pomocu interccolera i onda dalje u svoj motor tjerao... izgorjele plinove na izlazu iz turbine? ili zrak iz kompresora koji onda nebi mogo priskrbiti dvoljno zraka za izgaranje?!? tu ti je osnovin problme, a da ne pricamo dalje o temperaturi, nesnosnoj buci, mjestu koje zauzima, rjesavanju vrelih ispuha ispd haube itd... NEMOGUCE!
Comment
-
Comment