Mali turbo mlazni motor umesto turbine?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nitrouspower
    CBC Veteran
    • 11.06.2006
    • 107
    • NIS

    Mali turbo mlazni motor umesto turbine?

    Interesuje me misljenje foruma.Ukratko.Napraviti mali turbo mlazni motor koji ce da gura vazduh pod pritiskom kroz veliki interkuler+co2 hladjenje.Na ovaj nacin nemamo opterecenje na izduvu i broj obrtaja turbine bukvalno moze da se kontrolise pritiskom pedale gasa.Jedino me brine kolicina kiseonika koja je ostala u izduvu turbine?
    Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Turbomlazni motor...

    Aha.

    A sta ga pokrece?

    I koji je, tacno, princip rada? Turbomlazni motori kao rezultat "duvanja" odnosno kao reaktivnu materiju izbacuju sagorelu mesavinu goriva i vazduha - cemu bi ti to sluzilo? Ili si mislio da turbomlazni motor, kao u avionima i helikopterima, pokrece turbinsko kolo, a ono kompresor sa svoje strane? Ako o tome razmisljas, preporucujem da malo pogledas princip rada takvih motora, potrosnju, dimenzije, kolicinu toplote koju oslobadjaju, cenu, itd...Mislim, stvarno...

    Vidi, za ubacivanje vazduha u motor u dovoljnoj kolicini pod pritiskom vecim od atmosferskog, koriste se kompresori gonjeni 1) izduvnim gasovima, odnosno ono sto zovemo klasicnim TuRbom 2) remenicom sa radilice, odnosno mehanicki kompresor, supercharger. U sirem smislu, i N2O sistemi se mogu svrstati u istu kategoriju.

    Broj 3, osim ako radikalno ne gresim ili nesto zaboravljam jer je kasno - ne postoji, odnosno ne postoji takav ciji je merljivi dobitak veci nego gubitak koji pravi, ukljucujuci tu elektricne kompresore, turbomlazne motore i sta ti ja znam...

    Iskreno, meni su te ideje koje tebi padaju na pamet, iskreno, prestale i smesne da budu, pocevsi sa busenjem zamajca i korpe, preko turbonatora, i na kraju turbomlaznog motora uz co2 hladjenje...sta znam, interesantno za diskusiju u zezancijama, ali za ozbiljnu raspravu meni nekako nisu, pa nek' ispadnem i nadrndani namcor.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Nitrouspower, nije mi jasno zasto tako uporno trazis neka druga resenja? do sata bi odavno imao obicnu turbinu na motoru, samo da si vreme potroseno za razmisljanje o turbonatoru, elektroturbini, mlaznom motoru i ostalom potrosio na ucenje o turbinama.
      Da postoji neki bolji sistem odavno bi bio u primeni.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • Nitrouspower
        CBC Veteran
        • 11.06.2006
        • 107
        • NIS

        #4
        Te vase izjave nisu ni malo u duhu ovog foruma.Vas dvojica se uporno trudite da ismevate svakog ko pokusava nesto da uradi i ko zna koliko ste ljudi odbili od ovog foruma svojim cinizmom.Ja sam trazio misljenje o mojoj ideji a ne odgovor tipa DA POSTOJI NESTO BOLJE DO SADA BI BILO IZMISLJENO Stvarno svaka vam cast obojici na strucnim savetima.
        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ne, ono sto nije u duhu ovog Foruma je tvoje konstantno insistiranje na, u nedostatku boljeg izraza, glupim resenjima, koja ne znas ni zasto primenjujes, niti ti je jasno zasto stalno trazis toplu vodu.

          Ono sto nije u duhu ovog Foruma je da se sa blagonaklonoscu gleda na "intervencije" i "tuning" ovog tipa, koji je na nivou obdanista.

          Tebi je za sve sto si pokusao da uradis, objasnjeno ZASTO to ne valja, upravo u nadi i u skladu sa duhom ovog Foruma, da se niko naucen nije rodio - ali osnovna premisa da nekom pomognes je da taj zeli da mu se pomogne i da nauci nesto novo - umesto da konstantno insistira na resenjima za koje je 100% siguran da rade ili su dobra - iako neki koji su mozda pametniji po tom pitanju ili makar iskusniji, 101% sigurni da to NE funkcionise.

          Ti uprkos svemu tome teras po svome.

          Hoces misljenje? Iskreno? Ideja je jako glupa, i mislim da bi pre nego sto lupis neku slicnu, trebao makar malo da potrazis da li je neko smislio nesto slicno - cisto da ne ispadas smesan. Eto, to je moje misljenje, sam si ga trazio.

          Tvoje "modifikacije" su na nivou nekih drugih Foruma, ne i ovog - i to bi opet kazem bilo SASVIM u redu, da ti savete koje si dobio (a takvih je MNOGO) - i prihvatis, sto ti ne radis.

          Mozda smo odbili mnogo ljudi koji sa visine gledaju na nivo znanja koji je realno nesto visi od njihovog - isto tako sam potpuno siguran da smo mnogo vecem broju ljudi itekako pomogli. Ima i nekih koji su posle nekog vremena i priznali da nisu bili u pravu i koliko ne znaju. Ti nisi jedan od takvih.

          Sta ocekujes?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Jesi li razmisljao o onom magnetu na crevu za gorivo? To ti daje 10% snage vise, i isto toliko manju potrosnju. Dve muve jednim udarcem, sta ces vise?


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Sto zezate choveka, to sto je zamislio vec postoji.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #8
                h, jel ovo novi tesla , reko da i ja cacnem malo da neispadne da 206 i uros teraju ljde
                Nitrouspower
                nabvi ti pravu turbinu aparat za varenje u ruke i napravi auspuh i mirna backa , nek se vrti , znas za ono , IPAK SE OKRECE
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  Nitrous, to sto si zamislio, ne biva tako...
                  kao sto ti rece 207, kompresorsko kolo na turbo mlaznim motorima se koristi za sabijanje vazduha koji ide u komoru za sagorevanje, gde se dodaje gorivo, i tako vreli produkti sagorevanja pokrecu turbinsko kolo koje je na zajednickom vratilu sa kompresorskim... izlaz se tako projektuje da se ubrzava struja izlaznih produkata sagorevanja i ono sto dobijes je potisak (zakon akcije i reakcije, fizika za cini mi se 6-7 osnovne )
                  tako da ne vidim koji bi tu vazduh gurao u motor ?

                  ali ajde kad si se vec uvatio turbo masina, sta mislis o mlaznom pogonu za auto ? )
                  fiat je imao jedan takav projekat pre 50-ak godina... ali se pokazalo skroz neprakticno... da ne duzim zasto, ima toga na netu, procitaj
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #10
                    sigurno je przio auta iza sebe
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11




                      @NitroPower .. jel bi smeo ovo da stavis pod haubu ???



                      imao bi mlazni pogon pozadi,plus hladna strana turbine bi ti kompresovala vazduh u motor pa bi bilo fijuuuuuuuuu.
                      polomio bi ti se naslon od sedista ...
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        #12
                        Da li si nekada video da iz WRC automobila , pri oduzimanju gasa kulja vatra iz auspuha ? To je od goriva koje sagoreva direktno u izduvnoj grani i time odrzava potrebnu brzinu turbine , e to ti je uproscena ta tvoja ideja , a cela je sprovedena na turbo kompresoru .
                        Mislim da tvoja ideja nije energetski efikasna , previse toplote odlazi na globalno zagrevanje zemlje , a malo u kineticku energiju .
                        Inace empirija ti je najbolji nacin za ucenje , ko se jednom na mleko opece , taj i u jogurt duva . A ti napred u realizaciju ...
                        Pozdrav
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          #13
                          Jedna rec: afterburner.

                          Eto to hoces. Ali ne moze.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • monkey
                            CBC Senator
                            • 14.11.2006
                            • 286
                            • Porec, Hrvatska

                            #14
                            postoji brdo stranica na netu i filmica na youtube-u o likovimak oji su sami napravili svoji malzni motor. uzme se obican turbo s nekog auta, na ulazu turbinskog djela se pricvrsti komora za izgaranje (nije jednostavno kao sto zvuci, treba biti tocno odredeni duzine, promjera i zapremnine ) u kojoj izgara gorivo koje odaberes, a zrak koji je potreban za izgaranje se dovodi iz kompresora... u pocetku se sve to zavrti tako da se pomocu onih strojeva za otpuhivanje lisca (stihl npr) "upuse" zrak u kompresor. ako je iole veci sistem treba duuuugo vremena dok se razlaufa...
                            sad, ne vidim sta bi ti hladio pomocu interccolera i onda dalje u svoj motor tjerao... izgorjele plinove na izlazu iz turbine? ili zrak iz kompresora koji onda nebi mogo priskrbiti dvoljno zraka za izgaranje?!? tu ti je osnovin problme, a da ne pricamo dalje o temperaturi, nesnosnoj buci, mjestu koje zauzima, rjesavanju vrelih ispuha ispd haube itd... NEMOGUCE!

                            Comment

                            • Blackeyed
                              CBC Senator XXL
                              • 06.07.2005
                              • 402
                              • Novi Sad

                              #15
                              Originally posted by 206
                              Jedna rec: afterburner.
                              Ovde ce jos i kerozin do kraja da padne
                              "You are reading this for the wrong reason..."

                              ENDYMION, Dan Simmons

                              Comment

                              Working...
                              X