Prigusivac pulseva za fuelrail - gde na kojem autu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Prigusivac pulseva za fuelrail - gde na kojem autu?

    Cao forume

    Jedno pitanje i pomoc se trazi, na kojem autu moze da se nadje prigusivach pulseva na liniji za gorivo operativan do nekih 5 Bara, dakle eliminator zaustavnog talasa koji pomaze regulatoru pritiska da radi ujednacheno.

    10x
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Mislim da ima na porsche-u...ono sto sam pitao cemu sluze 2 regulatora pritiska
    Trebalo bi ale944 da ima a da li zadovoljava zahtevima ne znam...trebalo bi
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Da, znam da si pitao ali nisam mogao da nadjem topic da vidim gde je.
      K jet ima 5 barni LH jet 3 bara.

      Interesuje me kako izgleda konstrukcija , dakle, da li moze da se nabaci nipla na zadnju stranu, iza membrane, o da se veze na plenum i dinamiski prati pritisak u railu, na TuRbo motorima je uvek problem i lako je spaliti par klipova kad se koriste veliki injektori.

      Problematika je toliko visoka da proizvodjachi auta imaju glavobolju sa ovim, nemogu da se setim da sam video igde kod ijednog tunera.. dakle pokazuje na neozbiljnost i neznanje , tako da pristup tuningu firmi koje neprate sve tachke mi deluje odvratno

      Naime zaustavni talas moze da blokira dovod goriva i nece pomoci ni 5 pumpi za gorivo ni povecanje pritiska u odredjenim frekvencijama.
      Sto je rail veceg promera problem je manji, no, uvek ostaje da u nekim rpm neki od cilindara dobije manje goriva i spali klip .

      Nadrndavanje gorivom i opstanak na SAFE je samo za neznalice, fizika je neumoljiva.

      No, mi nismo bilo ko, Cannon je u pitanju i treba da se razvije svaki segment

      A ovaj je bas neodradjen
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Re: Prigusivac pulseva za fuelrail - gde na kojem autu?

        Originally posted by BOOST
        Cao forume

        Jedno pitanje i pomoc se trazi, na kojem autu moze da se nadje prigusivach pulseva na liniji za gorivo operativan do nekih 5 Bara, dakle eliminator zaustavnog talasa koji pomaze regulatoru pritiska da radi ujednacheno.

        10x
        A jel bi pomoglo da se u vodu ispred regulatora pritiska stavi vazdusni rezervoar koji bi akumulirao energiju(pritisak).

        Naravno morao bi da bude montiran visocije.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ... ni ja nisam siguran cemu sluzi drugi regulator na porsch-u

          cini mi se da sam negde procitao da sluzi za nekakvu stabilizaciju.. mada ne vidim da je to bilo neophodno za najobicniji 944 atmo, a na svaki model su to stavljali...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • nijebitno
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2006
            • 629
            • Modrica

            #6
            A sta je zaustavni talas?

            Ja predpostavljam da kada se naglo smanji vrijeme otvaranja dizni koje su bile recimo na 100% duty cycle(valjda se takos strucno kaze) javlja se naglo povecanje pritiska u vodu. A da li sam u pravu ? ? ?

            Uh, uh, sada vidjeh da ni Ale944 nije posve upucen pa mi mnogo lakse da probam ovaj sut sa centra
            Difference between man and boys is the price of their toys

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              A zasto ne kupis novi? Maren USA ima za +/-110$ sa transportom do Svedske nece biti vise od 120-130Eura. Inace skoro svi SE,SL,CE 280,380,450 MB iz 1975-1985 imaju.
              Boost or bust...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Nenade, netreba meni vec drugaru koji pravi neku Low Budget mashinu sa 4 cil i 500+KS sa E85 gorivom i 1600cc injektorima.

                Tako da se on drziu ramovima Low bydgeta i zeli da tako ostane.

                Za ostale, primera radi:

                Mora se misliti o pulsacijama pritiska u fuelrailu kad se vozi sa velikim injektorima.
                U labaratorijskim uslovima u Nira labaratoriji problem se izjasnjavao vec sa jednim jedinim 650cc injektorom na SAAB originalnom fuelrailu i regulatoru.
                Variralo je izmedju 2-4 bara sa oko 20Hz pri 30% duty i 17Hz (oko 2000rpm na 4cilindrashu) pri 100% duty dok ispod 5% nije postojalo pulsacije.
                Povecavanje kapaciteta pumpe na nivoe X3 nije prikazalo nikakve promene.
                Dakle, dolzai do stojeceg talasa u cevi.

                Na modernim autima se ovo regulise uz pomoc vishe prigusivacha na fuelrailu. Ovo sa jednom jako debelom cevi za fuelrail je lek.

                Ovaj nezgodni fenomen chini da vishe cilindara u nekim obrtajima i duty-u
                dobiju bash premalo goriva.

                Nachin za proveru ovoga je postavljanje brzih senzora za pritisak goriva na vishe mesta na fuelrailu.

                Mislim da je sad jasnije sta se desava i zasto, kad injektori otvaraju dolazi do pada pritiska, kad zatvaraju dolazi do povecanje. U zavisnosti od proporcija velicine injektora, duty-a i prechnika fuelraila dolazi do vecih ili manjih zaustavnih talasa koji blokiraju priliv goriva u rail.
                Vec opisano da pumpa sa vishe pritiska i kapaciteta nemenja stvar.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Moj odgovor nisi prokomentariso.

                  Mislim da bi sabijeni vazduh drzao konstantan pritisak jer upravo u tom

                  periodu dok se regulator pritiska zatvara dolazi do pada pritiska sto bi

                  vazduh pod pritiskom ispeglao.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Uh.. sorry, preskochio sam.. sabijeni vazduh bi imao efekta, ali niko od proizvodjacha nije to resio na taj nacin da u samom railu bude negde neki dzep gde bi bila kompresiona zona.
                    Razlog, jer kad auto stoji par sati pritisak goriva i pored svih backpressure valve padne na vrlo nisko, te bi i sam vazduh iz dzepa izgubio na volumenu.
                    Inache bi se morao postaviti visoko iznad goriva a to je neizvodljivo.
                    Postavljanje vazduha iza membrana je opcija koju su uzeli svi.

                    Trazio sam onaj Topic gde je M pitao i nasao, u topicu sa 944T motorom i tu nalazimo to sto smo trazili.
                    Dakle u cilindru se nalazi membrana , jedna strana cilindra je vezana na rail, iza membrane je opruga proracunata da drzi membranu prema njenoj povrsini i baznom pritisku goriva. Iza membrane je takodje komora u kojoj je opruga dakle i ista je prikljucena na plenum, koji menja potisak membrane prema kako se menja pritisak u plenumu. Dakle, Apsoöutno i relativno reshenje

                    U sustini se nerazlikuje puno od jednog regulatora pritiska, resenje je da s postavi par komada regulatora gde je dovoljno da jedan stoji kao aktivan na liniji retura goriva, dok ostali budu pasivno vezani radi prigusenja. Sto je veca aktivna povrsina membrana tim je efekat kupljenja i peglanja pulseva bolji.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Da ali tebi treba opruga sa skoro linearnim otporom pri sabijanju.

                      Jer ako bi uzeo jacu oprugu ona bi vrlo kratko(zapreminski) imala taj pritisak.

                      Za odredjeni pritisak u railu ti je potrebna i odgovarajuca opruga.

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        #12
                        a zar tu ne bi bio dovoljan rezervoar zpremine 2-3l pred railom koji bi izjednacio pritisak? ili lupam...
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        • Memphis_Raines
                          CBC Član
                          • 07.12.2006
                          • 99
                          • NBG Blok 30

                          #13
                          A ako bi se izmedju samog raila i injektora montirala neka varijanta dozne kapaciteta tolikog koliki je max kapactiet injektora (tipa kondenzatora u strujnom kolu) al za svaki injektor posebno. Nesto tipa cilindricnog suda sa par povratnih ventila i oprugom takvom da drzi x (koliko je potrebno) bara tako da rail ustvari njih puni, a oni hrane injektore. Jedino neznam kako bi se ponasalo na jako visokim frekvencijama.
                          To bi bilo nesto slicno onim tubicama za usis vazduha?
                          The time you enjoy wasting is not wasted time
                          Growing old is mandatory, growing wise is optional

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Iz datog primera iz Nira labaratorije dato je i resenje sta je LEK za ovaj fenomen.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • mirdza
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2005
                              • 2437
                              • Katowice (PL) / Banja Luka
                              • AGP / W126

                              #15
                              rjsenje je softverskog ili hardveskog tipa? a ako moze i malo opsirnije bilo bi super
                              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                              Comment

                              Working...
                              X