super foum, pratim vas vec neko vrijeme
iz varazdina sam,bavim se autocrossom i vozim buggy vw2.0 16v sa 2dupla karburatora
motor mi je postao malo preslab i pala je odluka da se predje na turbo
poceo sam slagat VW1,8 16v KR u kombinaciji sa audi S2 20v t
od audija koristim prakticki sve, klipove, klipnjace, turbo, granu itd...
motor je sklopljen i sad su poceli problemi
citao sam po forumima da pritisak ulja za podmazivanje turbine ne smije biti prevelik
na audiju 2.2 t 20v sa kojeg sve koristim nisam nasao nikakvu redukciju,
od izlaza iz motora (kuciste filtera) do turba, lajtung ima unutarnji promjer 8 mm
jel moguce da mu nisu smanjili pitisak ili da je neka redukcija
napravljena u samoj turbini (kkk24)?

iz varazdina sam,bavim se autocrossom i vozim buggy vw2.0 16v sa 2dupla karburatora
motor mi je postao malo preslab i pala je odluka da se predje na turbo
poceo sam slagat VW1,8 16v KR u kombinaciji sa audi S2 20v t
od audija koristim prakticki sve, klipove, klipnjace, turbo, granu itd...
motor je sklopljen i sad su poceli problemi

citao sam po forumima da pritisak ulja za podmazivanje turbine ne smije biti prevelik
na audiju 2.2 t 20v sa kojeg sve koristim nisam nasao nikakvu redukciju,
od izlaza iz motora (kuciste filtera) do turba, lajtung ima unutarnji promjer 8 mm
jel moguce da mu nisu smanjili pitisak ili da je neka redukcija
napravljena u samoj turbini (kkk24)?
Comment