Pohabanost cilindra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saleOHC
    CBC Početnik
    • 27.03.2007
    • 8

    Pohabanost cilindra

    Za vikend mi je majstor otvorio motor radi menjanja dihtunga pa je premerio i stubline. Prva tri cilindra su pohabana za oko 3-4 stote dok je u 4. u koji je ulazila voda pohaban za 10 stote. Koliko bi motor mogao da tera u ovakvom stanu bez pipanja, a koliko se isplati da se rade samo karike? Da li ce motor raditi nemirnije zbog ovog cetrvrtog?
    Pozdrav
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Ja bi licno zamenio karike i letece kad je motor vec otvoren. Ne skodi, a moze da znaci ako je taj cetvrti problematican. Nije problem pohabanost, ona nije velika ali moguce je da su karike na istom klipu lose ili popucale a to ne znas dok ne izvuces klip ili ne premeris kompresiju. Ja sam dosta stvari radio dva puta upravo zato sto sam se dvoumio oko takvih stvari.

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      pohabanost ne govori mnogo,najbolje je da se premeri kompresija i da se vidi koliko je odstupanje i kolika je razlika ako je oko recimo na tri oko 8 bara a na tom oko 7.6 nije drasticna razlika ali ako je 8 i 5 bara ne razmisljaj mnogo nego obrada na specijalu na koju izadje i teraj,jer karicenje nece se mnogo dobiti mozda bude dobro 10-ak hiljada ali i to je pitanje
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • Saby
        CBC Senator XXL
        • 25.11.2004
        • 408
        • Horgos

        #4
        stavis kariku u cilindar i spijunom premeris zazor, ako je imedju granica, sklopis i teras, al lezajeve svakako zameni ako vec rastavjen
        Fun starts @ 3000 RPM
        Alfa Romeo 146 1.8 Ts

        Comment

        • Lord_o21
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2006
          • 494
          • Novi Sad

          #5
          hmzz...
          Ako je cilindar toliko pohaban... koliko je tek karika stradala (koja je meksha od cilindra...)
          Zasto je toliko pohabano?? Kilometraza? Klipovi?
          ...technology is the only Replacement for Displacement.

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #6
            Po meni postoje dva "pametna" saveta. Ili sredi to kako treba, ili nista ne diraj. Sve ostalo "izmedju" je bacanje para i gubljenje vremena.

            Zazor izmedju klipa i cilindra ne "govori" puno, ako se ne zna da li je u gornjoj ili donjoj zoni cilindra, da li je elipsast...
            Ako je elipsa, ne vredi nista "parcijalno" raditi...

            Poz.

            Comment

            • saleOHC
              CBC Početnik
              • 27.03.2007
              • 8

              #7
              Pa upravo se dvoumim oko 2 resenja:
              1. da ostavim sve kako jeste
              2. da radim specijalu.
              Ili sve ili nista, a posto klipovi nisu izvadjeni ne znam kako da procenim da li mogu da teram jos neko vreme ili da odmah udjem u posao. Iskreno odlozio bih specijalu zbog para.Pojeo se cilindar u koji je ulazila voda pa verovatno nije dobro podmazivan. Posto su klipovi negde oko 95e majstor mi rece da pokusam da na otpadu potrazimo polovne - koliko je to dobro resenje?

              Comment

              • saleOHC
                CBC Početnik
                • 27.03.2007
                • 8

                #8
                Kada sam kupovao dihtunge za glavu prodavac mi je rekao da se izmedju kucista bregaste i glave stavlja neka posebna masa za dihtovanje curil t ili nesto tako - kosta 780 din, dok mi majstor rece da se to moze srediti onim obicnim crvenim silikonom abro za 130 din pa sam malo sumnjicav prema tome zbog odnosa cena. Malo mi curi dihtung uljne pumpe, a posto njega ne mogu da nadjem posebno vec samo u setu da li to mogu da resim nekim silikonom ili postoji i za to neka masa?

                Comment

                • vega
                  CBC Senator XXL
                  • 21.02.2006
                  • 324
                  • Beograd

                  #9
                  Uzmi tu Erlingovu. Ona Abro je bzvz, a i nije namenjana bas za to. Ona ti je dobra i umesto tog dihtunga sto curi, ostace ti dovoljno sigurno od jedne tube.
                  p.s. i sta uradi na kraju sa masinom? samo karike?
                  ... and then the damn thing gone wild!

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    Taj dihtung moze i da se izreze, ako si bas navalio. Uzmes taj tvoj, precrtas na zaptivnu 'plocu', koju kupis na buvljaku ili negde slicno, izrezes po iscrtanom i eto ti dihtung.
                    Pitanje je sta ti zelis s tim motorom, da radi kako treba ili samo da radi?
                    Opravka motora ima svoja veoma dobro definisana pravila od kojih se jaaako lako odstupa jer ta pravila kostaju.
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • saleOHC
                      CBC Početnik
                      • 27.03.2007
                      • 8

                      #11
                      Ma jel neko zna da li se motor 1.3n (44kw) moze prepraviti na 1.3s (55kw) ? Po katalogu su izgleda samo razliciti klipovi tj komora za sagorevanje je plica pa se dobija veca kompresija, ali su useci za ventili dublji. Da li se razlikuje i glava tj hod ventila i sl?
                      Koliko je pametno uzeti polovne klipove na otpadu, ako dolazi u obzir mozda od specija i bude nesto ako ne zatvara se kakav jeste.

                      Comment

                      • ljube-kugla
                        CBC Senator XXL
                        • 04.05.2006
                        • 1531
                        • batajnica

                        #12
                        bregasta je u vecini slucajeva isto kao sto je x16sz sa 55kw a 16sv gde je donji deo isti 62kw a ima i onaj sa 73kw gde je i SI ubrizgavanje i bregasta
                        ko na nas krene iz mesta je naje&o
                        a sto nas je vise,jaci smo

                        Comment

                        • dima
                          CBC Senator
                          • 14.02.2007
                          • 200
                          • Niš

                          #13
                          Da li je bregasta kod 1.3n i 1.3s ista? Jel treba prepravljati nesto glavu? Vidim da kompresija skace sa 8.2 na 9.2 koliko to povecava obrtni moment na nizim obrtajima, koliko utice na potrosnju a koliko ubrzava habanje motora?
                          Kada se razbusuju cilindri jel treba stavljati hilzne ili samo razbusiti? Sta se
                          dobija honovanjem?
                          OPEL ASTRA G 1.4 16V

                          Comment

                          • saleOHC
                            CBC Početnik
                            • 27.03.2007
                            • 8

                            #14
                            Odlucio sam da stavim samo karike, pa sta bude da bude. U ponudi ima : Circle 2500din, Goetz 3100din, i Kolbenschmidt 3600din, a od lezaja Kolbenschmidt za 1000din , Kotor (???) za 1200 i neki madjarski za (nisam zapamtio ime) za 650din. Znam da bi trebalo da je skuplje bolje ali bi zbog cene uzeo Circle, e sad pitanje je koji je odnos cena/kvalitet? Koliko je bitan i kvalitet lezajeva- ako nije toliko da uzimam jeftiniju varijantu?

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #15
                              Nemoj da se iscudjavas za Kotor, njih su kupili japanci i provode japansku kontrolu kvaliteta, nema zezanja!!!
                              Bitan je kvalitet lezajeva.... sve je bitno...
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              Working...
                              X