octane booster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    octane booster

    vidio sam neki dan u jednoj trgovini octane booster od nos-a. postoje dvije verzije, ona koja "dize" 3 oktana i ona od 7. da li je neko to probao, i da li neko zna koliko to uopce djeluje i koliko se ispalti? posto sredujem jednu staru vespu, zanima me kako bi to funkcioniralo s dvotaktnim agregatom. kazu da smanjuje dimljenje 2t motora..
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #2
    kerozin sa aditivima , nista specialno , boca je dekorativno odradjena samo da bi privukla kupce
    bacanje para
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Dimljenje delimicno smanjuje kvalitetno sinteticko ulje za mesavinu.
      Ipak, moram i da razocaram.
      Najvise se smanjuje dimljenje modernim konstrukcijama dvotaktnih motora koje imaju bolje lezajeve pa je potreba za podmazivanjem smanjena te se s toga koristi cak i 2% mesavine a kod najnovijih i manje. Ako je motor star (sa biksnama) nikako ne stavljaj manje od 4% a preporucuju preventivno i 5% a to dimiii.
      U tvom slucaju ne dobijas nista oktan boosterom. Mozda bi dobio ako bi smanjio kompresioni prostor pa dobio kompresiju vecu od recimo 9:1.
      U tom slucaju bi mogao da koristis bezolovni za mesavinu od 95 ili vise oktana. Time opet nikako ne bi smanjio dimljenje jer ulja mora da bude a nema sanse da potpuno sagori iako visokooktansko gorivo gori potpunije (sporije) i dozvoljava vece pretpaljenje a pri tome je motor siguran od detonacija. To sve ne preporucujem nikako za jedan stari motor gde se ne zna u kakvom je stanju koji lezaj a povecanjem kompresije bi se stvorio jos veci pritisak na njih pa bi moglo da bude eventualno opasno da mozda i prolupa.
      Jedino sto bi se moglo je da se pod uslovom da se vozi pod laganim gasom koristi mesavina od 3%. To bi bilo najvise sto bi se smelo ali ponavljam samo za laganu voznju bez nekog opterecenja.
      Takve stare konstrukcije su inace predvidjene da rade sa niskooktanskim benzinom jer im je kompresija namerno napravljana da bude mala.
      U ovom slucaju koriscenjem mesavine od super benzina mozes malo da pomaknes paljenje prema napred ali bi bilo idealno kad bi i kompresija bila veca a ona to nije. Ipak, opreznim pomeranjem paljenja se dobija nesto malo snage ali tada se vise ne sme koristiti regular benzin dok je paljenje tako podeseno. To bi uglavnom bilo to.
      Posto si sa mora isto vazi i za vanbrodske motore (starije) pa cisto da znas i to.

      Comment

      • monkey
        CBC Senator
        • 14.11.2006
        • 286
        • Porec, Hrvatska

        #4
        ma motor ide novi unutra, 220 cm3, prosireni i ispolirani usisni kanali, ojacana radilica, membranski usis, karburator 30mm, vakuumska pumpa goriva itd itd itd... trebao bi razvijati umjesto 10 ks koliko ima serijska masina od 150 cm3, nekih 28. ovaj tip u njemackoj koji ce mi radit poliranje, brusenje, varenje itd mi garnatira da ce imat minimum 25. kompresija ce biti 10,5:1 tako da super 98 mi ne gine. ulje ce ici 3% preventivno, moglo bi i sa 2% bez problema. pa sam se pitao da li bi sta dobio sa tim oktane boosterom.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Nisam znao da je sve novo i cvrsto.
          Ne bi dobio nista octane boosterom.
          Postoji granica do koje mozes da ides sa pretpaljenjem i ona ti je dovoljna
          sa 98 oktanskim benzinom odnosno sve vise od 95 je vec ok.
          Samo ti podesi paljenje na najvise sto se moze sa tim gorivom koje mozes UVEK i svuda kupiti i bice sve u redu.
          Za tako mali motor je to vec dobra snaga. Mali tockovi su inace jako opasni za voznju s toga vodi racuna i o tome.
          Kad sve to ustimas posle izvesnog broja km proveri boju svecice i znaces da li je sve kako treba. To ti je najbolji nacin da se utvrdi sta se desavalo u cilindru u toku realne eksploatacije.
          Mogao bi malo da predjes lakom i zavojnice od paljenja i da obnovis kontakte i kablove. To je takodje od vitalnog znacaja za dobar rad motora.

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Neznam da li postoje u drugim zemljama akrilatni benzini, takozvani ECOBENZIN kao kod nas u S za upotrebu i sa 2taktashima.



            Nazalost Wiki ima podatke samo na S .. mozda ti neko pomogne..

            2 taktashi sagorevaju normalno do 80% benzina, ostatak izlazi na auspuh u formi nepotpuno sagorelih jedinjenja ugljenika (C baza).

            Inace 2 taktashi zagadjuju okolinu od 100-1000 puta vishe nego 4 taktni motori, zato je u S razvijen akrilatni benzin zbog smanjenja zagadjenja naprimer kosilica za travu , motornih testera, gde je sam korisnik najvishe i direktno izlozen .

            Upotreba istog se direktno vidi prema sezoni kad se radi napolju i kad se voze 2 taktni motori.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              koliko sam ja procitao na svim aditivima za povecanje oktana pise da se ne sme koristiti u dvotaktnim motorima.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • monkey
                CBC Senator
                • 14.11.2006
                • 286
                • Porec, Hrvatska

                #8
                NOS Octane Boost Street Formula
                Suggested Applications:
                Recommended for all combustion engines including carbureted, fuel injected, turbo and super charged. Excellent smoke suppressant for 2 stroke engines, recommended for high-performance engines plus marine, industrial, lawn, farm and recreational. 12 fl. oz. bottle

                nazalost, kod nas nema takvog benzina kao u swe, tako da ce morat 98 biti sasvim ok-tjesim se da ima vecih zagadjivaca od mene ... uglavnom, octane boosterom mogu samo smanjit dimljenje... razmisljam o variajnti veceg povecanja kompresije i onda uvijek tankat super 100+booster, sta i nije neki trosak na tako malom motoru, samo pitanje koliko bi se dobilo......

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Pored resenja u Svedskoj za postojece (stare) motore postoji i modernije resenje i to konstrukcijske prirode.
                  Pogledajte Evinrude site.
                  Motori prevazilaze norme za Bodensko jezero koje inace poznato po najrigoroznijim standardima na svetu.
                  Scooteri novije proizvodnje su takodje prilicno dobro reseni po pitanju zagadjenja na razne nacine.
                  Ipak ne bi proporucio preveliko podizanje kompresije. Taj motor nije konstruisan za to. Dosta mu je da je preko 10:1 sto je dovoljno za upotrebu danasnjih uobicajenih benzina.
                  Samo vozilo je zaista samo za finu gradsku voznju a ako hoces pravi motor kupi ga onda pa se vozi kao covek. Tebi je bitno da motor moze dobro da povuce sa mesta a to zavisi najvise od tezine i dobro je sto je dvotaktni jer je zivahniji. Takodje je ogromna prednost za zivahnu voznju ako motor ima klasicni menjac. Ici ce to lepo ne brini nista.

                  Comment

                  • monkey
                    CBC Senator
                    • 14.11.2006
                    • 286
                    • Porec, Hrvatska

                    #10
                    ma imam ja i motor, ovo bas radim za svoju dusu. cisto za viditi sta se moze izvuc iz vespe van. isla je ona i prije, i sve je radilo, ali bas sam ju zelio srediti. mozda ce neki rec da su bacene pare, ali svidja mi se vespa, ima puno vise stila nego ovi skutercici. a sa 25 ks mora ici...

                    Comment

                    Working...
                    X