U zadnje vreme imam problema sa stvaranjem vakuma u rezervoaru. Vakum je toliki da je cak doslo do ugibanja lima samog rezervoara sa donje strane tako da u poslednje vreme vozim sa skinutim cepom rezervoara. U telefonskoj konsultaciji sa majstorom dobio sam informaciju da problem moze biti gore navedeni deo ciji naziv ni majstor nije znao vec sam ga ja nasao u prirucniku.
Ono sto me interesuje je da li je neko imao slican problem, da li je skidao taj "Carbon canister" radi eventualnog ciscenja (ako je uopste moguce-jer izgleda da je kompletno zaliven), sta se u njemu nalazi, cemu on sluzi, kakve veze ima sa ler gasom, a definitivno ima i sl. Da napomenem da je kod mene u pitanju 1.4i '90 nalazi kod prednjeg levog tocka ispod krila i ne postoji kod svih modela tj. varijanti motora kadett-a, mislim da ga oni sa klasicnim karburatorom nemaju.
Evo i slike:
Ono sto me interesuje je da li je neko imao slican problem, da li je skidao taj "Carbon canister" radi eventualnog ciscenja (ako je uopste moguce-jer izgleda da je kompletno zaliven), sta se u njemu nalazi, cemu on sluzi, kakve veze ima sa ler gasom, a definitivno ima i sl. Da napomenem da je kod mene u pitanju 1.4i '90 nalazi kod prednjeg levog tocka ispod krila i ne postoji kod svih modela tj. varijanti motora kadett-a, mislim da ga oni sa klasicnim karburatorom nemaju.
Evo i slike:

Comment