nova koncepcija motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • monkey
    CBC Senator
    • 14.11.2006
    • 286
    • Porec, Hrvatska

    nova koncepcija motora

    ovako, danas sam vodio svoju dragu u shoping, i imao sam jaaaaaako puno vremena za razmisljanje o svemu i svacemu, pa nakon sta sam otkrio smisao zivota, sjetio sam se jedne interesantne stvari.Da li postoji izvedba motora di bi cilindri bili polozeni, nesto ala boxer, ali bi isli jedan prema drugom, i onda da se izmedju njih desi eksplozija. Vjerojatno je to vec konstruirano, samo di se primjenjivalo?!
  • Relja
    CBC Član
    • 07.02.2005
    • 30
    • Niš
    • Opel Monza

    #2
    Vec postoji, to su OPOC motori.

    Comment

    • monkey
      CBC Senator
      • 14.11.2006
      • 286
      • Porec, Hrvatska

      #3
      sad sam malo iso gledat na taj njihov sajt, i to mi izgleda kao neki dvotaktni boxer motor... nije objasnjeno bas funkcioniranje tih motora...
      edit: evo, naso sam par stranica di se objasnjava to, ubiti sistem kakav sam si u grubo zamislio (dvije radilice, i dva klipa koji idu jedna prema drugom) je smisljen prije II. svjetkog rata, a ovaj OPOC je evolucija toga, sa jednom radilicom i 4 klipa u dva nasuprotna cilindra.

      Comment

      • KdF
        CBC Senator
        • 06.12.2004
        • 242
        • Beograd

        #4
        Motor slicnog principa, samo sa 2 uspravna paralelna cilindra, u kojima se krecu 2 klipa na istoj Y klipnjaci, osim ostalih proizvodio je i PUCH i ugradjivao u motocikle do pre 30-40 godina. Tomos ih je pravio po licenci. Motor je bio dvotaktni dvocilindricni, ali je interesantno da su oba cilindra imala zajednicki kompresioni prostor, a klipovi zbog konstrukcije nisu istovremeno stizali u GMT. Manji motori su imali samo jednu svecicu, a veci 2 iako je kompresioni prostor bio uvek zajednicki za oba cilindra. Kasnije su umesto Y klipnjace uveli 2 posebne klipnjace.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Postoje ili su postojali takvi dizel motori, brodski dizel motori. Procitao negde davno, ne znam detalje.

          Sto se tice zajednickog kompresionog prostora, Puch je pravio i dvocilindricne paralelne, znaci klasicne sa jednom glavom i jednim kompresionim prostorom. Oslanjali su se na jedan lezaj u radilici i jedan je klip kasnio za drugim. Zvali su se sgs motori, treba pogledati sta to zanci, nemacka skracenica, jedna svecica.

          Edit: ne videh ovo iznad

          Comment

          Working...
          X