volvo v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    volvo v6

    problem sa el. paljenjem na B28F motoru iz 1982 godine u pitanju je 264 volvo 2850 ccm

    nepravilan rad shtuca , dimi zeza pa rastura....

    karburator je nov iz swede stigao pre par godina ali nije do njega..... gde da nadjem majstora kako da budem siguran da je el.paljenje od chega pasuje

    POMAGAJTEEEEE LJUDIIIII
    Prevelika slika u potpisu!
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Dutchman >>> Neupucen u sisteme Volva, hm.. nebese li to Renaultov motor?

    Mozda brick iz lutanja po Volvo forumima zna nesto vise ?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #3
      jeste reno pezo i volvo su zajedno razvili taj motor ali.....

      ni ja nemam pojma mnogo o njemu ...znam samo da za pochetak treba da proradi i radi bez smetnji da bi preshao na tuning , poshto zbog tog kvara je ostavljen u garazi dve-tri godine
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Tumaranje na brzinu na TPC forumu nalazim samo podatak da su motori izrazito osetljivi na staro ulje.

        Ceste izmene ulja su A-Sh za ove motore.

        B28F je u Svedskoj uvek bio sa K-Jet motorom po podatcima koje su izneli na TPC foumu, gde je oznaka F na kraju za karburator ali je B28F izuzetak.
        Tako da dodjem li do nekog zdravog podatka sta i kako..videcu.

        To sto za sada znam o tvom autu nije dovoljno da se izjasnim vise
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          B28F motor nikada nije izasao iz fabrike sa karburatorom, ako je na tome takva kombinacija neko je nesto gadno zeznuo sa ubacivanjem karburatora.
          daj VIN kod da tacno vidim koji je motor.
          mozda B28E?

          drugo koje je boje razvodna kapa, bele (Chrysler sistem paljenja) ili crvena (Bos EZK) ?
          bas 1982/1983 je prelazna godina.

          pogledaj swedishbricks.net FAQ bas o tom motoru.
          inace kao sto je boost rekao ekstremno je vazno redovno menjanje ulja na tom motoru, zbog bregastih i savrsena podesenost ventila.
          takodje ako je presao vise od 400.000km verovatno su oba lanca, ili cak i treci zreli za zamenu jer su se previse isteglili.
          za paljenje imam krivu paljenja razvodnika, Bos brojeve komponenti i komplet uputstvo za stelovanje K Jetronica i ler motora posebno.

          dakle, prvo VIN da se utvrdi motor, varijanta i mesec proizvodnje pa cemo dalje.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            da dodam postoji mala serija 264 modela sa karburatorom za trziste Afrike ali je motor B28A i Stromberg karburator (kao u Mercedesu tog doba tip).
            nije se prodavao u SAD i Evropi sa tim motorom, po pravilu.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Dutchman
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 741
              • Vracar centar sveta

              #7
              ovako

              razvodna kapa cigla crvene boje, karburator isti kao na jaguaru, mechki, harly davidsonu ... kupljen na sajmu 82 tako da nemam pojma ni ja nisam siguran da je b28f motor poshto su oni taj motor doterivali 15puta... i ja bi bio najsrecniji da je indzekshn 160ks pa da nemoram da razmishljam

              brick ako imash vremena i nekih ideja poshalji mi telefon na pp
              Prevelika slika u potpisu!

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #8
                i da ako ti neshto znachi 264GLE i menjach sa 4brzine + automatska peta , ima dugme na menjachu kad ga stisnesh pali lampu da je u petoj economic mode voznje
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Peta brzina koja je elektromagnetnog upravljanja se zove OVERDRIVE .

                  Pogledacu i ja sta sve moze da da te simptome koje si opisao
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Dutchman
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 741
                    • Vracar centar sveta

                    #10
                    hvala, mislim da na lampici i jeste O u krugu ili neshto slichno ....
                    Prevelika slika u potpisu!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      to je overdrive, izuztno efikasan sistem za ustedu benzina i komforno krstarenje autoputevima hiljade kilometara. sistem u radu od 60tih godina u Jaguarima, Volvoima, Triumfima, Rols Rojsu i slicno u doba kada su menjaci imali 3 ili eventulano 4 brzine.
                      koristio se za trke jer omogucava ekstremno kratku brzinu ukljucivanja i promene brzine.
                      danas je nesot slicno ponudio kao inovaciju VW sa svojim DSG menjacem po slicnim perfomansama, samo 40tak godina kasnije
                      nego da se vratimo PRV motoru, kasnije cu se vratiti sa fabrickim podacima o stelovanju paljenja iz Green book-a.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pogledao sam u Green manualu ali nisam nasao tu tvoju verziju.
                        imam za razne varijante karburatora K i A tipa motora sisteme paljenja pa da probamo da iskoristimo nesto od tih podataka.
                        za pocetak pretpaljenje je 5, 7 ili 10 stepeni pre GMT zavisno od trzista/ verzije podesavanja motora.
                        ako je motor B28A onda bi njegova oznaka u VINu trebala da bude 62, dakle YV126462xxxxx.

                        koji konkretno problem postoji sa paljenjem?
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dutchman
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 741
                          • Vracar centar sveta

                          #13
                          pa problem je shto nece bukvalno da sastavi , ili kad mu dune lepo radi ugasish auto krenesh kuci a on nece ni da upali , pa shtuca dimi ... katasrofa

                          br motora je 2557153-4 ako ti neshto znachi poshto mi je auto zakopan u pola metra snega pa tablicu nemogu da pogledam br sasije je : yv1264622c1127457 toliko mogu iz saobracajne da ti kazem ...

                          motor je extra mislim nema siceve zazor nishta perfektno stanje, poshto smo ga otvarali greshkom, neshto se chulo da shtekce u motoru a ustvari se pojeo jedan zub na bregastoj , zapushila se rupica na koju baca ulje i izlizo se breg , nashtelujesh klipove i posle 300km opet i onda smo ga otvarali ali motor u perfektnom stanju a nece da radi lepo....

                          mislio sam ako imash ideju od nekog drugog auta da stavim el.paljenje neki lik mi je rekao kako je na tom modelu el.paljenje problem i da je on nabudzio od floride, ali sam zaboravio gde mu je radnja tj. servis poshto sam ga upoznao boga pitaj gde...
                          Prevelika slika u potpisu!

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            pa problem je shto nece bukvalno da sastavi , ili kad mu dune lepo radi ugasish auto krenesh kuci a on nece ni da upali , pa shtuca dimi ... katasrofa
                            ne lici na problem koji je nastao usled paljenja, pogotovu elektronskog.
                            kod Volvoa je paljenje ekstremno dobro reseno i gotovo je nemoguce da crkne, ali je moguce na tom godistu da je crkla zicana forma i da se "otopila" izolacija sa zica u elektro sistemu.

                            tada su moguce svakojake gluposti u radu, pa i slicno tvom opisu.

                            inace sistem paljenja je izuzetno jednostavan i ima samo jednu potencijalnu problematicnu tacku- konektor Hall senzora na razvodniku hoce da se razlabavi i da tu povremeno gubi kontakt.

                            resenje je skinuti konektor (zabusiti pop nitne na razvodniku), zalemiti novo parce 2 zice i zastititi termo buzirom i ponovo zanitovati konektor na kuciste razvodnika.

                            jeftino sto se materijala tice ali zahteva malo alata i najbolje je skinuti razvodnik pa raditi na radnom stolu.

                            takodje, vrlo je pozeljno svakih 200-250.000 km zameniti VN kablove jer obicno toliko izdrze a retko vise.
                            ako ti je na motoru i fabricka razvodna ruka i kapa i to trerba promeniti.

                            i to je sve sto postoji od mogucih kvarova i odrzavanja.

                            eventualno moguce je da ako nije redovno ciscen modul paljenja na levom boku iza levog prednjeg fara korodirao spolja (kuciste je od aluminijuma pa u dodiru sa celikom moze da se stvori sloj izmedju koji ometa hladjenje modula) da se eventualno pregreva i crkne.

                            moze da se uzme od Golfa, Juga, bilo koji uz prepovezivanje visepolnog konektora tgako da pasuje na Volvo.

                            pretpostavka je da je pretpaljenje podeseno na recimo 10 stepeni i sa tim mora da radi, savrseno.

                            motor je extra mislim nema siceve zazor nishta perfektno stanje, poshto smo ga otvarali greshkom, neshto se chulo da shtekce u motoru a ustvari se pojeo jedan zub na bregastoj , zapushila se rupica na koju baca ulje i izlizo se breg , nashtelujesh klipove i posle 300km opet i onda smo ga otvarali ali motor u perfektnom stanju a nece da radi lepo....
                            da li ste toi popravili i uradili generalnu glava (obe) ?

                            ako ne, to je razlog nemirnog rada, dimljenja i problema koji si opisao. taj motor je izuzetno osetljiv i to sto si opisao je tipican kvar za koji se sumnja da je razlog neredovna zamena ulja.

                            u takvom stanju kako is opisao taj motor nece raditi.

                            yv1264622c1127457

                            ovaj broj 62 kaze da jeste motor B28A tipa, znaci nije F.

                            bregasta, lanci na obe glave, ventili moraju biti precizno podeseni i ne sme da bude zazora van norme da bi taj motor radio kako treba.

                            probaj kada otopli da izmeris kompresiju na suvo na tom cilindru za koji se zna da je ima(o) problem sa pojedenom bregastom, odnosno klackalicom.[/quote]
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #15
                              ok hvala

                              zamenjena je bregasta i sredjene su obe glave , kablovi su menjani pre 5000km ili ti pre 3godine , a za ostalo... moracu ipak neko struchno lice da uposlim. Ja znam dosta toga shta bi moglo kasnije das se uradi radi ovecanja snage ali za to prvo motor mora da radi savrsheno.

                              inache preshao je samo 150hiljada razvodnik je oreginal ali ipak cu ga menjati...

                              i ako imash nekog majstora koji se razume u elkroniku da mi preporuchish poshto se ipak nerazumem dovoljno u el. za kola , tj nikad nisam ulazio previshe u detalje kako to radi...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              Working...
                              X