Sta da radim sa svojim dizelom? Neki ce reci: kupi benzinca! Dobra ideja ali meni se bas ne menja moj klio u koga sam dosta ulozio vezano za izgled i za koga me vezuju brojne uspomene. Jedino do sad sto sam uradio kako bih poboljsao performanse je to sto sam stavio K&N filter za vazduh i alu cev za dovod hladnog vazduha. Ako neko zna sta bih jos mogao da uradim neka kaze, znacice mi puno. Naravno od jeftinijih ulaganja ka skupljim.
Friziranje 1.5 dci motora
Collapse
X
-
hvala. Koje misljenje imas kad su u pitanju opruge- da li da jednostavno odsecem jedan krug i tako spustim auto ili moram da se otvorim 400eura kako bih kupio nove,sportske? Neki mi predlazu to "secenje" dok su neki protiv toga i misle da je jako opasno.
Comment
-
-
Znas kako, da imas Yugo, verovatno bih ti savetovao da odseces par krugova, ali za Clio bih ti savetovao da kupis opruge. Nisu one toliko skupe, ja sam moje za Alfu platio oko 100e (4 kom), doduse u Nemackoj, ali nisu ni kod nas mnogo skuplje. 400e ni u kom slucaju, ipak je to samo savijeno parce metala
Kupi neke da ti spuste auto 2-3cm, nemoj da preterujes, zato sto ces morati da menjas amortizere i stavis sportske ako hoces jos ispod.
Comment
-
-
Re: Friziranje 1.5 dci motora
Originally posted by shonsySta da radim sa svojim dizelom? Neki ce reci: kupi benzinca! Dobra ideja ali meni se bas ne menja moj klio u koga sam dosta ulozio vezano za izgled i za koga me vezuju brojne uspomene. Jedino do sad sto sam uradio kako bih poboljsao performanse je to sto sam stavio K&N filter za vazduh i alu cev za dovod hladnog vazduha. Ako neko zna sta bih jos mogao da uradim neka kaze, znacice mi puno. Naravno od jeftinijih ulaganja ka skupljim.
sala naravno.
svakako da postoje stvari koje bi mogle bitno poboljsati performanse tvog dci -a.
kad si vec ubacio cold air usis, lepo odvedi klia na jedan ecu remapp tjuning kod nekoga ko zaista zna sta radi ( ne znam koliko je kod nas to ozbiljno) i definitivno neces moci da prepoznas svoj auto nakon toga.
nisi naveo koji je klio dci. 65ks, 82ks ili 102 ks?
ako je ovaj od 102, pa i od 82 moci ce fina spravica da se napravi.
za ovaj od 65 nisam siguran da moze bog zna sta da izvuce.
a sto se opruga tice, jos jedan glas za kupovinu novih, a ne secenje starih.
Comment
-
-
Comment
-
-
Originally posted by VockoAli na onom najslabijem nisam siguran koliko bi trajao motor posle... Nije on bezveze toliko sakat
Treba prvo sve proveriti, pa se tek onda dati na cip tjuning.
Inace koliko sam upucen dizelima ne fali vazduha stoga se k&n-om ne dobija nista...
sto se cold air u**** tice ako nista drugo , dobio je sigurno malo lepsi zvuk
Comment
-
-
lepo ste me nasmejali
Hvala svima na zasmejavanju, a stvarno hvala Iletu koji me je jedini ozbiljno shvatio. Bio sam u Gang Landu na nekim doradama i njihov mehanicar mi rece da bi najbolje bilo da stavim vecu-jacu turbinu i da naj taj nacin povecam snagu. Ile na kakav tunung si mislio? Jer znam da ima tuningbox to je kao za dizele ali problem je u tome sto se kaci na protokomer, a ja ga nemam. tako da ne bih to mogao da stavim.
E sad, sto se tice K&N kita koji sam stavio, nste u pravu. Ljudi on je gubio snagu posle vec od 2500,a o 3000 obrtaja da ne pricam, a sada vuce i kad je frka menjam ga na 4500. Dakle snazniji je on mozda za nijansu ali sam dobio dosta na obrtnom momentu i mnogo mi brze odgovara na pedalu. Takodje-u cemu je i najveca razlika- zvuk! Uopste vise ne stekce kao njegovi rodjaci dizelasi vec je dobio mnogo dublji zvuk i pomalo rezak. Idem za vikend na Bubanj potok pa cu mu uzeti sportski zadnji lonac i nadam se jos poboljsati zvuk. Sto se opruga tice najverovatnije idem na secenje jer mi rekose da su svi jugici sa trka na taj nacin spustani i da im nista ne fali. Ima li neko iskustva sa menjanjem turbina?
Comment
-
-
Sto se opruga tice najverovatnije idem na secenje jer mi rekose da su svi jugici sa trka na taj nacin spustani i da im nista ne fali.
kao i posebne veštine za volanom za kontrolu takvog jednog auta.
se?enjem opruga napravi?eš neispravan auto, opasan za vožnju i koji nije adekvatan za ulice i puteve.
vešanje je mnogo više nauka, od proste imitacije...i ima svoja pravila kako i zašto, koliko, kada, za koje uslove, koji materijal itd.
iz najbolje namere, zaboravi na takve ideje.
takodje niti turbinu ne možeš da menjaš parcijalno, moraš ceo motor da usaglasiš a što uklju?uje i sistem ubrizgavanja, kao i reprogram menadžmenta motora (ra?unarskih sistema), da bi to radilo iole sli?no dobro fabri?kom setupu.
ina?e, napamet metodom probe i pokušaja nasumice zamene delova, sve su šanse da se samo pogoršaju osobine motora i vozila. po pravilu, ?ast izuzecima koji ta?no egzaktno u brojkama znaju zašto nešto rade..volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment