Friziranje 1.5 dci motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shonsy
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 1391
    • London/Beograd
    • Honda CBR 125R

    Friziranje 1.5 dci motora

    Sta da radim sa svojim dizelom? Neki ce reci: kupi benzinca! Dobra ideja ali meni se bas ne menja moj klio u koga sam dosta ulozio vezano za izgled i za koga me vezuju brojne uspomene. Jedino do sad sto sam uradio kako bih poboljsao performanse je to sto sam stavio K&N filter za vazduh i alu cev za dovod hladnog vazduha. Ako neko zna sta bih jos mogao da uradim neka kaze, znacice mi puno. Naravno od jeftinijih ulaganja ka skupljim.
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Mislim da je ToncA pitao istu stvar za svoj Megane 1.5dci, pogledaj na search. Uglavnom, kako se secam, nisu mu bas ljudi toplo preporucili da radi to.

    Comment

    • shonsy
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 1391
      • London/Beograd
      • Honda CBR 125R

      #3
      hvala. Koje misljenje imas kad su u pitanju opruge- da li da jednostavno odsecem jedan krug i tako spustim auto ili moram da se otvorim 400eura kako bih kupio nove,sportske? Neki mi predlazu to "secenje" dok su neki protiv toga i misle da je jako opasno.

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #4
        Znas kako, da imas Yugo, verovatno bih ti savetovao da odseces par krugova, ali za Clio bih ti savetovao da kupis opruge. Nisu one toliko skupe, ja sam moje za Alfu platio oko 100e (4 kom), doduse u Nemackoj, ali nisu ni kod nas mnogo skuplje. 400e ni u kom slucaju, ipak je to samo savijeno parce metala

        Kupi neke da ti spuste auto 2-3cm, nemoj da preterujes, zato sto ces morati da menjas amortizere i stavis sportske ako hoces jos ispod.

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          #5
          Za 400-500e kupis komplet opruga i amortizera

          Comment

          • ile
            CBC Veteran
            • 15.03.2007
            • 101
            • Reading UK

            #6
            Re: Friziranje 1.5 dci motora

            Originally posted by shonsy
            Sta da radim sa svojim dizelom? Neki ce reci: kupi benzinca! Dobra ideja ali meni se bas ne menja moj klio u koga sam dosta ulozio vezano za izgled i za koga me vezuju brojne uspomene. Jedino do sad sto sam uradio kako bih poboljsao performanse je to sto sam stavio K&N filter za vazduh i alu cev za dovod hladnog vazduha. Ako neko zna sta bih jos mogao da uradim neka kaze, znacice mi puno. Naravno od jeftinijih ulaganja ka skupljim.
            ne kupi benzinca... nego, kupi turbo benzinca

            sala naravno.


            svakako da postoje stvari koje bi mogle bitno poboljsati performanse tvog dci -a.

            kad si vec ubacio cold air usis, lepo odvedi klia na jedan ecu remapp tjuning kod nekoga ko zaista zna sta radi ( ne znam koliko je kod nas to ozbiljno) i definitivno neces moci da prepoznas svoj auto nakon toga.

            nisi naveo koji je klio dci. 65ks, 82ks ili 102 ks?

            ako je ovaj od 102, pa i od 82 moci ce fina spravica da se napravi.

            za ovaj od 65 nisam siguran da moze bog zna sta da izvuce.


            a sto se opruga tice, jos jedan glas za kupovinu novih, a ne secenje starih.

            Comment

            • ile
              CBC Veteran
              • 15.03.2007
              • 101
              • Reading UK

              #7
              evo malo sam procackao po ovdasnjim tjuning sajtovima.

              moze cak i taj ,,jadnicak" od 65 konja da dobije oko 20 sa ecu tjuningom i prilicno jak obrtni momenat.

              ova dvojica jacih dobijaju oko 25ks.

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #8
                Ali na onom najslabijem nisam siguran koliko bi trajao motor posle... Nije on bezveze toliko sakat
                Treba prvo sve proveriti, pa se tek onda dati na cip tjuning.

                Inace koliko sam upucen dizelima ne fali vazduha stoga se k&n-om ne dobija nista...

                Comment

                • ile
                  CBC Veteran
                  • 15.03.2007
                  • 101
                  • Reading UK

                  #9
                  Originally posted by Vocko
                  Ali na onom najslabijem nisam siguran koliko bi trajao motor posle... Nije on bezveze toliko sakat
                  Treba prvo sve proveriti, pa se tek onda dati na cip tjuning.

                  Inace koliko sam upucen dizelima ne fali vazduha stoga se k&n-om ne dobija nista...
                  ma prezivece...

                  sto se cold air u**** tice ako nista drugo , dobio je sigurno malo lepsi zvuk

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Da, kao pravi traktor.

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #11
                      Evo, ja cu: kupi benzinca.

                      Comment

                      • shonsy
                        CBC Senator XXL
                        • 11.05.2007
                        • 1391
                        • London/Beograd
                        • Honda CBR 125R

                        #12
                        lepo ste me nasmejali

                        Hvala svima na zasmejavanju, a stvarno hvala Iletu koji me je jedini ozbiljno shvatio. Bio sam u Gang Landu na nekim doradama i njihov mehanicar mi rece da bi najbolje bilo da stavim vecu-jacu turbinu i da naj taj nacin povecam snagu. Ile na kakav tunung si mislio? Jer znam da ima tuningbox to je kao za dizele ali problem je u tome sto se kaci na protokomer, a ja ga nemam. tako da ne bih to mogao da stavim.
                        E sad, sto se tice K&N kita koji sam stavio, nste u pravu. Ljudi on je gubio snagu posle vec od 2500,a o 3000 obrtaja da ne pricam, a sada vuce i kad je frka menjam ga na 4500. Dakle snazniji je on mozda za nijansu ali sam dobio dosta na obrtnom momentu i mnogo mi brze odgovara na pedalu. Takodje-u cemu je i najveca razlika- zvuk! Uopste vise ne stekce kao njegovi rodjaci dizelasi vec je dobio mnogo dublji zvuk i pomalo rezak. Idem za vikend na Bubanj potok pa cu mu uzeti sportski zadnji lonac i nadam se jos poboljsati zvuk. Sto se opruga tice najverovatnije idem na secenje jer mi rekose da su svi jugici sa trka na taj nacin spustani i da im nista ne fali. Ima li neko iskustva sa menjanjem turbina?

                        Comment

                        • Ivan_R5
                          CBC Član
                          • 14.12.2006
                          • 55
                          • Split / Solin

                          #13
                          intercooler (ako ga nema), chip/remap, otvoren auspuh - to je provjereno i radi super.

                          Comment

                          • miloica
                            CBC Član
                            • 14.08.2006
                            • 52
                            • N>BGD

                            #14
                            pozdrav

                            Shone nemoj da se zezas sa sechenjem opruga, nemoj da gledash sta se radi na yugu. Bolje skupi pare za neke -30mm opruge.
                            Pozdrav od komshije iz 61bloka
                            Kosta

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              Sto se opruga tice najverovatnije idem na secenje jer mi rekose da su svi jugici sa trka na taj nacin spustani i da im nista ne fali.
                              nemoj ni slu?ajno, auto za trkanje na zatvorenim pistama ne može da se vozi po ulicama, i važe posebni uslovi upotrebe.
                              kao i posebne veštine za volanom za kontrolu takvog jednog auta.

                              se?enjem opruga napravi?eš neispravan auto, opasan za vožnju i koji nije adekvatan za ulice i puteve.

                              vešanje je mnogo više nauka, od proste imitacije...i ima svoja pravila kako i zašto, koliko, kada, za koje uslove, koji materijal itd.

                              iz najbolje namere, zaboravi na takve ideje.
                              takodje niti turbinu ne možeš da menjaš parcijalno, moraš ceo motor da usaglasiš a što uklju?uje i sistem ubrizgavanja, kao i reprogram menadžmenta motora (ra?unarskih sistema), da bi to radilo iole sli?no dobro fabri?kom setupu.

                              ina?e, napamet metodom probe i pokušaja nasumice zamene delova, sve su šanse da se samo pogoršaju osobine motora i vozila. po pravilu, ?ast izuzecima koji ta?no egzaktno u brojkama znaju zašto nešto rade..
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X