Naravno,jasno mi je sta je u sustini MPI ali pretrazujuci malo nasao sam neke informacije u vezi ove vrste ubrizgavanja.Naime,nije mi jasno kakva je to podela na sekvencijalno i simultano MPI ubrizgavanje,tekst na koji sam naisao ima objasnjenje ali je na engleskom tako da i nisam sve bas najbolje razumeo.Molim vas ako ima neko vremena i volje da mi objasni malo tu tematiku.
Multipoint ubrizgavanje
Collapse
X
-
Sekvencijalno znaci da se svaki injektor na svakom cilindru aktivira jedan put u toku ciklusa pri taktu u****vanja.TDC(ili srp.GMT) se na 4 taktnom motoru postize 2 puta u toku ciklusa,jednom pri kompresiji i jednom pri taktu izduvavanja .Znaci da za sekvencijalno ubrizgavanje ECU mora da zna u kojoj je polovini ciklusa.Takvi sistemi (tipicno bosch,multec) pored senzora na radilici imaju i senzor pozicije na bregastom vratilu koji obezbedjuje sinhronizaciju
Comment
-
-
Dali to znaci da je kod mene na AR 75 1.6 IE full group multipoint tj. svi brizgaju gorivo istovremeno iliti po dva puta u toku obrtanja radilice za 720 stepena.Kako sam razumeo od ta dva ubrizgavanja samo jedno pogodi vreme kad treba sto automatski znaci bespotrebno rasipanje goriva.Ako je kod mene ta vrsta ubrizgavanja kako onda da razlikujem koje je ubrizgavanje sekvencijalno a koje simultano.Dali ima neke razlike u izvedbi i dali se uopste moze razlikovati onako pogledom ispod haube.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
Originally posted by vlada jovic...znaci bespotrebno rasipanje goriva...
Comment
-
Comment