Multipoint ubrizgavanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vlada jovic
    CBC Član
    • 25.11.2006
    • 80
    • Leskovac

    Multipoint ubrizgavanje

    Naravno,jasno mi je sta je u sustini MPI ali pretrazujuci malo nasao sam neke informacije u vezi ove vrste ubrizgavanja.Naime,nije mi jasno kakva je to podela na sekvencijalno i simultano MPI ubrizgavanje,tekst na koji sam naisao ima objasnjenje ali je na engleskom tako da i nisam sve bas najbolje razumeo.Molim vas ako ima neko vremena i volje da mi objasni malo tu tematiku.
    Alfa Romeo 75 1.6 I.E
  • Saby
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 408
    • Horgos

    #2
    sekvencijalno = svaki ubrizgava kad treba
    parno = po dva rade u isto vreme
    i full group, svi rade i kad ne treba
    najprostije
    Fun starts @ 3000 RPM
    Alfa Romeo 146 1.8 Ts

    Comment


    • #3
      Sekvencijalno znaci da se svaki injektor na svakom cilindru aktivira jedan put u toku ciklusa pri taktu u****vanja.TDC(ili srp.GMT) se na 4 taktnom motoru postize 2 puta u toku ciklusa,jednom pri kompresiji i jednom pri taktu izduvavanja .Znaci da za sekvencijalno ubrizgavanje ECU mora da zna u kojoj je polovini ciklusa.Takvi sistemi (tipicno bosch,multec) pored senzora na radilici imaju i senzor pozicije na bregastom vratilu koji obezbedjuje sinhronizaciju

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        ...ili ocitavanje jonske struje umesto senzora bregaste
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Pa sad...
          To samo kod kamiona.

          Comment

          • vlada jovic
            CBC Član
            • 25.11.2006
            • 80
            • Leskovac

            #6
            Dali to znaci da je kod mene na AR 75 1.6 IE full group multipoint tj. svi brizgaju gorivo istovremeno iliti po dva puta u toku obrtanja radilice za 720 stepena.Kako sam razumeo od ta dva ubrizgavanja samo jedno pogodi vreme kad treba sto automatski znaci bespotrebno rasipanje goriva.Ako je kod mene ta vrsta ubrizgavanja kako onda da razlikujem koje je ubrizgavanje sekvencijalno a koje simultano.Dali ima neke razlike u izvedbi i dali se uopste moze razlikovati onako pogledom ispod haube.
            Alfa Romeo 75 1.6 I.E

            Comment

            • DaviiD
              CBC Član
              • 01.10.2006
              • 10
              • Maribor, Slovenija

              #7
              Originally posted by vlada jovic
              ...znaci bespotrebno rasipanje goriva...
              Nije bespotrebno. Radi se samo o tome kako dugo ce gorivo da ceka ispred zatvorenog usisnog ventila. To je za neke stvari dobro (gorivo dok ceka hladi usisni ventil) a za neke lose (gorivo se ugrije dok ceka).

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                full sekvencijalna ubrizgavanja uglavnom imaju jedan davac na bregastoj (moze biti u razvodniku, remenici...) pored davaca na radilici....

                osim ovih 3jonika.... al oni se ne racunaju....

                Comment

                Working...
                X