Gumetina, radije nabavi nekog petaka audijevog u nekom audi quattru - motor trpi puno, a pogon tako?er. Sa V8 ?eš samo imat problema i troškova, i na kraju ?e te poderat neki malo ja?i petak...
pa prva ideja je bila da teram atmo, pa kad ga stegnem da mi srce bude OVOLIKO kad pocne da arlauce ...
posle sma se poalavio za snagom, a 5-aka necu da stavljam jer ga svi rade, dosta je tezak i nije preterano zanimljiv... vozio sam i chipovao jedan S2 neki dan i uopste nisam odusevljen, cak sam se i razocarao koliko slabo ide, tezak, pogon.... itd.
videcu ima jos vremena...
ipak ceo motor iz a8 ce da me kosta 400e a presao 180 000 km
a da trazim bilo sta drugo za te pare nema smisla....
To je bre obican motor iz MI16, ima ih gde hoces, trpi sve i svasta, celicni blok Osnova za 406 ST, 206 WRC motor (da, da...), mislim da ne postoji Peugeotov motor bolji za budzenje od ovoga.
The difference between men and boys is the price of their toys
Ok da malo pojasnim.
Gumetina dobro si mislio Xu10j4TE je T16 motor.
kada se kaze Mi16 onda ima verzija 1.9 Mi16 sa XU9J4 motorom i taj motor ima aluminijski blok sa kosuljicama i unutar XU9J4 motora imaju dvije ili tri verzije mislim,razlikuju se u kompresiji i elektronici malo....
I ovaj XU9J4 se koristio u 206 WRC-u...
Ovaj motor se moze nac u 309GTI,405 1.9Mi16,Citroen BX GTI...
E sad u redizajniranoj 405-ici koja ima naziv Mi16 je XU10J4 motor i to je u biti 2.0Mi16 motor i ovaj motor ima celicni blok i i na ovom motoru su radili " varijabilnu"usisnu granu tako da imaju dva reda po cetiri leptira.
Jedan red manji promjer za nize okretaje i drugi red sa vecim promjerom za vise okretaje.
To je radilo ,ali se nije pokazalo nesto extra.
Ovaj motor se moze nac u 405Mi16(redizajnirana 405-ica),306S16(imao je poslije 306 GTI-6,ali taj ima skroz drugi motor),Citroen ZX 16v,i Citroen Xantia 2.0 16v sa 155 ks...
E sad u 405T16 je XU10J4TE i on ima isti blok i glavu kao i XU10J4 samo sto ima drugaciju radilicu,klipove ,klipnjace bregaste i ispusne ventile,uljnu pumpu,getribu sa 605 + Peugeot tvorevina x4 pogon
Za napravit od XU10J4 turbo verziju trebaju svi ovi drugi navedeni dijelovi plus grana, turbo i dosta drugih sitnica.
405T16 ima onaj VAT 25 turbo sa varijabilnim A/R kucista turbine,i turbo nije los samo ima nesretno rijesen downpipe da mi se place kad pomislim na taj dio auta....
Inace taj motor u serijskoj izvedbi trpi stvarno dosta....
Uglavnom ovaj auto je stvarno za posebne mentalce i ima nekoliko skupih mana ,ali svejedno se auto uvuce pod kozu pa se ti bori s tim.
Ja sam trenutno stao na 3 komada ,a vrebam i cetvrti.
Inace bih ti mogao nabavit motor ,ali bilo bi daleko izvan ovog budzeta od 400 eura
Sto se tice 4x4 pogona to je posebna prica....
Ima nekoliko verzija.
Imaju recimo sa slabijim motorima model GRX4 ili SRx4 i oni imaju drugaciji pogon od recimo 1.9Mi16x4 i T16.
Opet T16 ima pojacan neke dijelove pogona u odnosu na Mi16x4 ,ali svejedno nije dovoljno.
Imaju 2 dvije stvari koje se trebaju pojacat i onda si miran samo sto to koooosta.
I problem je sto se ne moze vise kupit par osnovnih dijelova 4x4 pogona bez kojih auto ne moze vozit kao npr. dvije glavne osovine u reduktoru koje sam ja platio u peugeota skoro 2000 eura prije 5 godina.
I posto se ne mogu kupit ljudi su poceli radit svoje i to pjacane itd. samo sto opet kostaju.....
Takve dvije osovine su i Mi16x 4 pogonu....
Uglavnom ako se odlucis ti ili bilo tko slobodno me moze kontaktirat u vezi ovih auta,a pogotovo T16 jel znam dosta o njima.
Inace 40T16 je proivedeno 1046 komada ukljucujuci testne modele i 10 komada koje je policija dobila....
Eto mogao bi jos puno napisat,ali sad dosta
Comment