Ja i moj usis sa 4 leptira...
Elem, najnovija ideja je da umesto 4 injektora, teram 8, jer kapiram da ce auto tako da dobije dosta goriva kad mu je potrebno, a ne moram da teram extra velike injektore pri malim obrtajima, cime bih izbegao probleme koje bih imao sa velikim injektorima pri normalnoj voznji, kao i potrebu da nabavljam dodatne injektore, jer vec imam ove koje koristim i stare koje sam koristio pre. Znaci, 4 injektora za normalnu voznju (recimo do 4000 rpm), u usisnoj grani blizu ventila/cela klipa, i set injektora na oko 30cm od ventila/klipa, u samim leptirima za vise obrtaje. 2 fuel rail-a koji sve to hrane i high flow pumpa za gorivo. Naravno, i kompjuter koji sve to tera.
Moje pitanje je sledece: koji bi bio najbolji nacin da usaglasim rad svih ovih injektora? Da li je bolje da svih 8 uvek rade sa extra kratkim pulsevima, ili da prva 4 rade za normalnu voznju a dodatna 4 se ukljucuju pri "gazenju" (na primer, preko 4000 rpm?)? Takodje, posto su injektori malkice razliciti u kapacitetu (oko 10% ne vise), gde staviti vece a gde manje, koje staviti u leptire a koje u granu?
Napominjem da ce ceo kompjuter da se menja (odnosno stavlja se poseban kompjuter koji upravlja gorivom i paljenjem) i da se stavlja novi (DTA Fast) koji se programira na dyno-u i moze da tera do 16 injektora.

Elem, najnovija ideja je da umesto 4 injektora, teram 8, jer kapiram da ce auto tako da dobije dosta goriva kad mu je potrebno, a ne moram da teram extra velike injektore pri malim obrtajima, cime bih izbegao probleme koje bih imao sa velikim injektorima pri normalnoj voznji, kao i potrebu da nabavljam dodatne injektore, jer vec imam ove koje koristim i stare koje sam koristio pre. Znaci, 4 injektora za normalnu voznju (recimo do 4000 rpm), u usisnoj grani blizu ventila/cela klipa, i set injektora na oko 30cm od ventila/klipa, u samim leptirima za vise obrtaje. 2 fuel rail-a koji sve to hrane i high flow pumpa za gorivo. Naravno, i kompjuter koji sve to tera.
Moje pitanje je sledece: koji bi bio najbolji nacin da usaglasim rad svih ovih injektora? Da li je bolje da svih 8 uvek rade sa extra kratkim pulsevima, ili da prva 4 rade za normalnu voznju a dodatna 4 se ukljucuju pri "gazenju" (na primer, preko 4000 rpm?)? Takodje, posto su injektori malkice razliciti u kapacitetu (oko 10% ne vise), gde staviti vece a gde manje, koje staviti u leptire a koje u granu?
Napominjem da ce ceo kompjuter da se menja (odnosno stavlja se poseban kompjuter koji upravlja gorivom i paljenjem) i da se stavlja novi (DTA Fast) koji se programira na dyno-u i moze da tera do 16 injektora.
Comment