Lambda sonda i grejanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acatheking
    CBC Član
    • 22.01.2005
    • 78
    • Beograd / Mirijevo

    #31
    u postu se stalno pominje "automatski sauh" u istoj vezi sa lambda sondom
    Pa ne znam kako se to zove možda sam se loše izrazio, ali kada startujem motor, obrtaji na leru su oko 1300 i padaju kako se motor zagreva. Koji sklop to reguliše?
    Dakle, vaš savet je da i na tako hladan motor odmah u prvu i "vozi miško" (sa nekim umerenim brojem obrtaja 2k-3k)?
    Najviše mi mrsko kada gledam kako ljudi (ne svi) čim upale auto odmah krenu da ga turiraju onako ladnog, gas do patosa... Može li se u tom slučaju (pozivajući se na fiziku), da se usled nagle promene temperature u motoru, desi da pukne blok, klip, karika? Nešto mi logika govori da može biti dosta štete.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      regulise ECU (kompjuter) i ostali elementi sistema ubrizgavanja, dakle menadzment motora.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #33
        vaš savet je da i na tako hladan motor odmah u prvu i
        nije nas savet, nego su to napisale fabrike aatuomobila u svom uputstvu za upotrebu. najveci moguci problem za motor je hladan motor na ler gasu, recept za unistavanje motora.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • acatheking
          CBC Član
          • 22.01.2005
          • 78
          • Beograd / Mirijevo

          #34
          Zaboravio sam da dodam nešto. Primetio sam, kada je motor na ler gasu, da kada npr. uključim grejač zadnjeg stakla ili farove za maglu, dešava se da motor promeni zvuk, kao da mu padne broj obrtaja. Najbolje se primećuje kada istovremeno uključim više potrošača struje (u ovom slučaju grejač stakla i maglenke... prekidači jedan do drugog) i dok su uključeni, smanji se broj obrtaja, a kada ih isključim, opet se vrate. Da li je ovo možda poznati simptom? Može sumnja da padne na akumulator (44Ah, Varta) ali je relativno nov, kupljen pre par meseci. Ipak ću otići u servis, ali me zanimaju vaša mišljenja.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Originally posted by acatheking
            isključim, opet se vrate. Da li je ovo možda poznati simptom? Može sumnja da padne na akumulator (44Ah, Varta) ali je relativno nov, kupljen pre par meseci. Ipak ću otići u servis, ali me zanimaju vaša mišljenja.
            U većini slučajeva je krivac alternator ili regulator napona (struje) na njemu. Ne digne dovoljno napon kad dodje do opterećenja sa više uredjaja.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              NJa.. sumnja pada na povecano opterecenje motora putem opterecenja alternatora zbog potrosaca koje si ukljucio.

              Tako oko 3/4 KS opterecenja ekstra se oseti na leru , ne kod svakog auta, ima veze sa konstrukcijom ECU sistema.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Dora >> Nemoj da mi pises u prste
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #38
                  Originally posted by BOOST
                  Dora >> Nemoj da mi pises u prste
                  Vidi vreme poruke Dobro, ja ću levom a ti desnom
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Aaaa.. ja ti desna ruka ... nice )

                    Oki.. kuc kuc kuc
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X