atmo dizel+interkuler+hladjenje ulja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milannik
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2004
    • 1455
    • Niš

    atmo dizel+interkuler+hladjenje ulja?

    Razmisljam o ovome vec par dana, vise teoriski, posto neznam koliko je izvodljuvo...
    ...Postaviti interkuler na obican amosverski dizel i koje bi bile dobre i lose strane toga, da li bi rasteretio motor, dodao neki konj ili bi mozda napravio neku stetu, gde ga prikopcati, od cega prebaciti?
    Molim za misljenja, savete, itd...
    Takodje mi pada na pamet i ugradnja nekog hladnjaka za ulje, mozda od bube, ili tako neceg?
    O ovome stvarno nemam pojma, tako da ako se smejete glupom pitanju, nemojte mnogo
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Nije smesno, ali ne bi dobio nista bitno... nista merljivo iskustvom. (Osecajem u voznji)
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      U pitanju je atmo dizel i sve je to gubljenje vremena i bacanje para... A da stavis turbinu...?!

      Intercooler nicemu ne sluzi na atmo motoru, a hladnjak za ulje i nije potreban za tvoj motor, mada ne bi bila losa sprava.
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        A sta tacno bi kuler hladio? Ulje takodje. Ako auto ne sluzi za vucu prikolica,tereta itd., na velike rastojanja ili dugo penjanje uz planinu i sl. onda mu ne treba nista.
        Boost or bust...

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          dizel motori ve? imaju po pravilu fabri?ki ugradjen hladnjak ulja, tako da ti to verovatno ne treba.
          sa IC vazduha bi dobio (usled pada pritiska i otežavanja disanja motora) lošiju volumetriju u****, lošije perfomanse, manje snage, manje obrtnog momenta i generalno samo komplikaciju više oko održavanja zaptivenosti u****.

          atmo dizel nema leptir, ionako ima previše vazduha u bilo kom mogu?em režimu rada prostim efektom usisne pumpe/ tj radom klipova.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • milannik
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2004
            • 1455
            • Niš

            #6
            Ok, sad mi je jasnije, znaci nista mu nebi vrelo, hvala lepo.

            Comment

            Working...
            X