GARRETT TB036 vs. MITSUBISHI TD05H

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Friš75turbo
    CBC Senator XXL
    • 22.06.2005
    • 545
    • Novi Sad

    GARRETT TB036 vs. MITSUBISHI TD05H

    Planiram da zamenim originalnu turbinu (Garrett TB035) na svojoj Alfi 1.8 Turbo. Ove dve turbine su neke moje opcije (cena, nabavka...), pa me zanima koja bi više "legla" mom vozilu, kakve su im performanse i kakve su mogućnosti daljeg "hibridiranja" istih?

    Podrazumeva se da će u slučaju pakovanja jedne od ovih turbina ići i veći intercooler a takođe i deblja cevka (70mm, a ako treba i veća...).
    Ne planiram nikakav remaping za sada, pošto ne planiram da budem uvoznik 100oct. goriva...

    Pozz & fala na odgovorima!
    http://www.myspace.com/perodefformeroklan
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    Hoces da kazes da ne planiras veci pretisak da teras a menjao bi turbo ?

    Sto ?

    Jel tvoj krepao ?

    pozz

    RAle

    Comment

    • Friš75turbo
      CBC Senator XXL
      • 22.06.2005
      • 545
      • Novi Sad

      #3
      O đesi Pneumat'k!

      Aaa... "moj" još, fala Bogu, nije krepao...


      Jedno veoma laičko pitanje:
      Zar ne daje veća turbina više vazduha pod istim pretiskom?
      Ako daje, zar ne bi to trebalo da rezultira malo većom snagom?

      Pozz!
      http://www.myspace.com/perodefformeroklan

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Rezultirace sa vise vazduha pri istom pritisku. A zasto mislis da ce ECU da razume da pri istom pritisku treba da ubrizga vise goriva?
        Osim toga izgubices na elasticnosti u gradskoj voznji, tj. lakse ce da te deru(ako to ista znaci) na semaforu. Dobices na visokim obrtajima, a koliko puta u toku dana i koliko dugo si u visokim obrtajima?
        Boost or bust...

        Comment

        • Friš75turbo
          CBC Senator XXL
          • 22.06.2005
          • 545
          • Novi Sad

          #5
          Ok... kontam.

          Opet nemušto pitanje:
          Da li bi mi zamena injektora, regulatora pritiska i pumpe goriva mogla biti adekvatna zamena za remaping? Ili jedno mora da prati drugo?
          Moje fabričke dizne i pumpa mogu da izguraju maximu 200ks... a trenutno sam na stock 155ks.

          Ili da kupim Trabanta?
          http://www.myspace.com/perodefformeroklan

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Ne mogu da zamene zato sto ECU odredjuje duzinu ubrizgavanja. Ako ECU ne zna da imas vece injectore on ce ih drzati otvorenim isto vreme kao i stare dizne ali sa vecim diznama za isto vrem ce uci vise goriva-sto uopste ne znaci da ce se ta kolicina goriva poklopiti sa novom vecom kolicinom vazduha iz nove turbine.
            Ako ti fabricki set up dozvoljava do 200ks a nemas nameru u prvoj fazi vise od toga onda bi trebao da ides na remapiranje ili bar kupi nesto tima fuel regulatora od firmi tipa split second. To ce ti dati mogunost da sam izregulises gorivo.
            Mnogi se nece sloziti sa ovim, s'obzirom da je to piggy back ali je jeftinije nego da ti neko pise program od nule.
            Boost or bust...

            Comment

            • Friš75turbo
              CBC Senator XXL
              • 22.06.2005
              • 545
              • Novi Sad

              #7
              Jasno...
              Kaži mi molim te, ako ostavimo po strani na momenat ECU i ostalo, i "na papiru" uporedimo Garišu i Micu, koja bi bila preporuka?
              http://www.myspace.com/perodefformeroklan

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                nazalost efi u 75-ici je jako jako corav, ima samo zlotokomer sa klapnom i na osnovu tog podatka daje gorivce, znaci vise vazduha vise goriva, ali je problem sto je paljenje i pretisak kontrolisan od strane drugog ecu-a koji ima mape, i moze da se menja...

                a uvek je lepse da isforsiras svoj turbo koji je inace dobar za do 280-290ks na recimo 200ks nego li da stavljas veci....

                hocu da kazem mnogo lepse ce da radi...

                pozz

                RAle

                p.s. batali taj motor u kombinaciji sa tim ubrizgavanjem, crci ce...

                Comment

                • Friš75turbo
                  CBC Senator XXL
                  • 22.06.2005
                  • 545
                  • Novi Sad

                  #9
                  Originally posted by Gumetina
                  batali taj motor u kombinaciji sa tim ubrizgavanjem, crci ce...
                  Ko će crći, motor ili ubrizgavanje?
                  http://www.myspace.com/perodefformeroklan

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #10
                    Originally posted by Friš75turbo
                    Jasno...
                    Kaži mi molim te, ako ostavimo po strani na momenat ECU i ostalo, i "na papiru" uporedimo Garišu i Micu, koja bi bila preporuka?
                    Generalno sam ljubitelj Garretta ali to je zato sto ga uglavnom poredim sa bivsim KKK, o Mitsubishiju ne znam mnogo.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      crci ce motor od ubrizgavanja a i od sebe samoga (pretisak), a ubrizgavanje ce da prezivi kad budes opravio motor da mozes jos koji put da ga spalis.

                      uci na dorinom primeru, te pare sto si mislio da das za turbo potrosi na ili drugi motor ili ubrizgavanje... a bolje na drugi motor...

                      pozz

                      p.s. turbo ti nije usko grlo , mislite o tome

                      Comment

                      • Friš75turbo
                        CBC Senator XXL
                        • 22.06.2005
                        • 545
                        • Novi Sad

                        #12
                        @Gumetina
                        Ja predpostavljam zašto je Dori zavario auto... avaj, to je off u odnosu na moje pitanje.
                        Drugi motor? Koji? Kanda nisi baš upoznat sa potencijalom ovog...
                        To što može ovaj blok da izgura, meni neće nikada biti potrebno, pošto su moje potrebe relativno skromne a na WTCC ili Drag neću ići!

                        @Nenad
                        Hvala na iskrenosti!
                        Meni je cool Garrett, ali sam s druge strane čuo lepih reči o Mitsu (a mogao bih možda povoljno da ga nabavim) pa me je to zainteresovalo...

                        Alo, Turbaši, ima li još koga? Boost?
                        http://www.myspace.com/perodefformeroklan

                        Comment

                        • Saby
                          CBC Senator XXL
                          • 25.11.2004
                          • 408
                          • Horgos

                          #13
                          pa meni sa vecim turbom tb03 valjda, nikad nismo bilisigurni, dao bas lepe rezultate na 8v delti
                          Fun starts @ 3000 RPM
                          Alfa Romeo 146 1.8 Ts

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #14
                            koliko si novca spreman da ulozis?

                            Od toga ti sve zavisi...
                            Raspitaj se bolje na nekom drugom forumu gde ima vise ljudi koji poseduju takav auto,pa razgovaraj sa njima vidi sta su radili....Ovde ces tesko naci odgovor kad "niko nista" ne zna o tom motoru...
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #15
                              taj motor ima ne jedan nego sijased golemih problema, a to sto vam je neko rekao da je taj blok extra mozete da lazete sebe do prekosutra...

                              1. ima plivajuce hilzne
                              2. iste te hilzne nisu bog zna kako precizno izradjene (ALfa)
                              3. ima jako sporo gorecu komoru
                              4. ima groznu granu (sa interkulerom)
                              5. ubrizgavanje je dinosaurus a ne mamut

                              Jesam negde propustio taj silni potencijal ?

                              Saby to veze nema sa tvojim bivsim 8v motorom.....

                              Comment

                              Working...
                              X