Yugo Tempo 1.1, Webber dvogrli karburator i još po nešto...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uvce14
    CBC Član
    • 06.01.2006
    • 13

    Yugo Tempo 1.1, Webber dvogrli karburator i još po nešto...

    Dragi forumaši,

    Pošto bi trebalo malo da sredim Yuga Tempa 1.1 kojeg imam hteo sam da čujem šta vi imate da kažete na to.

    Stvar je ovakva. Moj auto jako slabo vuče. Našao sam jednog izuzetno dobrog, dobrog majstora pa smo ga zajedno pregledali. Motor je dobro uzubljen, ugao paljenja je korektan, svećice su OK, kao i kablovi. Promenio mi je razvodnu kapu, ostalo je bilo sve dobro. Kompresija je bila 10 na prva tri cilindra, dok je na poslednjem bila 11. Naštelovao mi je malo i karburator.

    Došli smo do zaključka da treba malo da se pretrese menjač (lamela, korpa, birač brzina), jer je prenos zaista slab. Takođe, preporučio mi je i da stari karburator zamenim novim; što sam ja prihvatio. Par semeringa (velika i mala bregasta i još jedan) treba da se zameni i to je to.

    Veoma je bitno da znate da ne želim da od auta pravim aždaju ni što se tiče performansi ni što se tiče potrošnje. Hoću samo da izvršim intervencije koje ne zahtevaju rad na motoru i koje ulaze u domen umerenog ulaganja novca u automobil. Ne vozim agresivno i ne zanosim se time da od Yuga napravim formulu 1. Samo želim da mi auto bude malo agilniji i da bolje reaguje na gas i bolje ubrzava.

    Gledajući šta i kako pomislio sam da bi bilo dobro da mu stavim dvogrli Webber karburator, ali sam čitajući ovaj forum video da i njih ima raznih "dimenzija" (gotovo da sam laik pa ne zamerite na izrazima). I mislio sam da možda pored toga napravim izduv 4-2-1 za koji sam, moram da priznam, saznao tek danas na ovom forumu.

    Zanima me par stvari koje, iskreno, nemam koga da pitam.

    Da li bi i koliko mogla da se poveća potrošnja Yuga 55 sa dvogrlim karburatorom u odnosu na jednogrli. Tačnije, da li neko od vas ima Yuga 55 sa "dvogrlcem" i koliko vam troši i u kom režimu vožnje?

    Šta sve moram da promenim da bih ugradio dvogrli karburator? Ne želim egzibicije tipa "kupi neki nadrkani filter vazduha", "premesti rezervni točak u gepek zbog..."i tako to. Koliko bi ti neophodni delovi mogli da koštaju?

    Što se tiče izduvne grane, da li je sve što treba da nabavim samo ta 4-2 "cevka" ili to za sobom povlači još neke modifikacije na izduvu?

    Stvarno mi je potrebna pomoć oko ovoga i cenio bih svaki komentar.
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    #2
    Treba ti karburator, usisna grana i kuciste filtera. Ako vec imas 4-2 livenu granu (pretpostavljam da imas), treba ti samo 2-1 dupla cev dugacka od 101 novi tip, sa tim i sa dvogrlim karburatorom 32/32 bi trebalo da imas 64-65KS.

    Comment

    • uvce14
      CBC Član
      • 06.01.2006
      • 13

      #3
      A šta se dešava sa potrošnjom goriva pri normalnoj vožnji?

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        i u postjećoj varijanti auto mora da ide kako treba,nešto vam je promaklo.nemoj ništa da modifikuješ,jednogrli karburator je puška za jugića kada je sve u redu.kada je sve u redu tvoj auto će imati performanse kao i svaki drugi jugo,a koliko sam shvatio ti to i želiš.

        Comment

        • uvce14
          CBC Član
          • 06.01.2006
          • 13

          #5
          Pa, da... Majstor mi je rekao da kada sredi menjač i kada zamenim karburator da će sve da bude odlično, ali ja bih kad već menjam karburator da stavim dvogrli. A kad stavljam dvogrli, što ne bih i izduv promenio.

          Comment

          • uvce14
            CBC Član
            • 06.01.2006
            • 13

            #6
            Originally posted by gorky
            i u postjećoj varijanti auto mora da ide kako treba,nešto vam je promaklo.nemoj ništa da modifikuješ,jednogrli karburator je puška za jugića kada je sve u redu.kada je sve u redu tvoj auto će imati performanse kao i svaki drugi jugo,a koliko sam shvatio ti to i želiš.
            Pa nije baš da želim da bude kao običan Yugo. Želim da ga učinim malo agilnijim bez mnogo nerazumnog ulaganja. Samo neću da ga budžim bez smisla.

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Najbolje bi bilo da kazes koliko si novaca spreman da investiras pa ce ti se reci sta se za taj novac moze postici. Ovako lovis u mutnom.
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • uvce14
                CBC Član
                • 06.01.2006
                • 13

                #8
                Pa cenim da bih sa 200-250? mogao da ugradim taj Webber (sa sve usisnom granom i kućištem filtera za vazduh) i da zamenim duplu cev novom.
                (oko 9500 din je nov Webber u AP sportu)

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #9
                  Sa 200-250E mozes da uradis komplet generalnu ako je potrebno
                  Pronadji dobar polovan carb i izremopntuj, ima dosta ljudi ovde koji imaju tako nesto i visak im je. A pogledaj i

                  Tamo ima mnooogo saveta sta i kako uraditi s Yugom.
                  samo kad stavis dvogrli, on se ponasa na mnjim obrtajima kao jednogrli. Moras da znas da ce i potrosnja skociti ukoliko iskoristis potencijal prerade.
                  Yugo ne moze biti (preterano) agilniji na malim obrtajima ) a to je ono sto zelis ) uz istu ili bar slicnu potrosnju.
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • uvce14
                    CBC Član
                    • 06.01.2006
                    • 13

                    #10
                    Da, bravo. Ja upravo to želim, neko malo pristojnije ubrzanje na manjim obrtajima (do 3000-3500). Nisam u fazonu da ga vozim 120 i sl...

                    Comment

                    • Kenno
                      CBC Senator XXL
                      • 21.08.2006
                      • 460
                      • Zenica, BiH

                      #11
                      Teško ?eš posti?i da vrijednost obrtnog momenta poraste na manjim obrtajima zbog same konstrukcije motora.
                      Evo ti skeniran ?lana iz SAM-a pa pro?itaj i vidi šta ti i kako odgovara.







                      rasplinja?=karburator

                      Comment

                      • uvce14
                        CBC Član
                        • 06.01.2006
                        • 13

                        #12
                        Hvala. To sam i pročitao pre nego što sam postavio temu.

                        Comment

                        Working...
                        X