Clio III dCi Power Box?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vule
    CBC Član
    • 11.07.2005
    • 24
    • Novi Sad

    Clio III dCi Power Box?

    U pitanju je Renault Clio III 1.5 dCi 86KS i 200Nm...

    Našao sam ovo - Klik

    Jel ima neko iskustva? Deluje primamljivo, 107KS i 250Nm...

    Na koji fazon uopšte funkcioniše taj Power Box? Znam da se (negde) zakači, može i da se skine i to, ali na koju foru uopšte radi?

    U poređenju sa chip tuningom - koje su prednosti, mane?

    Thx unapred
    www.nsautoforum.com
  • Gumetina
    Banovan
    • 12.12.2004
    • 1082
    • Novi Sad

    #2
    kao sto se vidi na slikama, kaci se na davac pritiska u common rail-u, i to je nista drugo do razdelnik napona, narodski receno OTPORNIK

    laze, i podize pritisak goriva...

    sta se s tim dobija, presudi sam, 100e za to, NE Vule mojne molim te....

    pozz

    Comment

    • Vule
      CBC Član
      • 11.07.2005
      • 24
      • Novi Sad

      #3
      Nije valjda da je samo to? Mislim, tako jednostavno, prosto?

      Ima i neka digitalna varijanta koja je 149?, a ona kao automatski, na osnovu ne znam ni ja čega, određuje koliko treba da dodaje...

      U svakom slučaju +21KS i 50Nm deluje sjajno (ako je zaista tako), što da ne?
      www.nsautoforum.com

      Comment

      • Gumetina
        Banovan
        • 12.12.2004
        • 1082
        • Novi Sad

        #4
        daj link od digitalne varijante da raskrinkamo bandu

        Comment

        • Vule
          CBC Član
          • 11.07.2005
          • 24
          • Novi Sad

          #5
          http://www.cartuning4u.de/shop/catalog/ ... cts_id=581

          Evo to je sajt te firme, ima tu i digitalna i analogna varijanta...
          www.nsautoforum.com

          Comment

          • Vule
            CBC Član
            • 11.07.2005
            • 24
            • Novi Sad

            #6
            OK, ustanovili smo (valjda) da je đubre i da ne vredi...

            Šta dalje?

            Remap? Cenim da je tih 100-105KS i oko 250Nm (tako i fabrika skoro radi u jačoj varijanti) neki optimum za taj 1.5 motor, ne treba preko ići, ali mi je isto tako i greota ostavljati ga na 86KS kad može više

            Kako ga dogurati dotle?



            * Evo sad sam dosta čitao po forumu i naišao na dosta različitih mišljenja što se skidanja katalizatora tiče - dakle, na ovom motoru - može/ne može?


            Svaki savet je dobrodošao
            www.nsautoforum.com

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #7
              bez ljutnje,kad odrasteš- kašće ti se samo.do tad ćeš potrošiti xy novaca da napraviš nešto što nema veze sa razumom.tvoj auto je namenjen za ekonomičnu vožnju a ne za nasviravanje.u čemu je razlika između 80 i 100 ks.u gradu je ograničenje 60 na auto putu 120 ako hoćeš da cepaš gume kupi alfu ili BMW pa svake nedelje menjaj par guma.nasviran klio dizel je kao nabildovana kokoška

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                U svakom slu?aju +21KS i 50Nm deluje sjajno (ako je zaista tako), što da ne
                svaka bajka može da deluje sjajno.
                ajde da se vratimo u realnost, kontra pitanje.

                a zašto samo +21KS i 50Nm a ne +31KS ili +39KS ili ...

                odgovor je oduvek bio jasan, zakoni (fizike) razmene energije ne ostavljaju mesta proizvoljnim bajkama, pa za svako zašto postoji i zato odnos ?itav niz preduslova kako se nešto odvija.
                pa tako i SUS motor je daleko od proizvoljnosti tj želja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • jevtic
                  CBC Senator XXL
                  • 26.11.2006
                  • 729
                  • beograd

                  #9
                  povecanje sa 80 na 100 je povecanje od 25%. ne treba biti rocket siencest da bi primetio razliku. samo ne uzimaj nikakve power box-ove. imas dosta njih koji rade chip tuning pa nek ti neko to odradi kako dolikuje. auto ce ti ici mnogo bolje.
                  ex - fabia 1.9 tdi
                  golf 2.0 tfsi

                  Comment

                  • Vule
                    CBC Član
                    • 11.07.2005
                    • 24
                    • Novi Sad

                    #10
                    Originally posted by gorky
                    bez ljutnje,kad odrasteš- kašće ti se samo.do tad ćeš potrošiti xy novaca da napraviš nešto što nema veze sa razumom.tvoj auto je namenjen za ekonomičnu vožnju a ne za nasviravanje.u čemu je razlika između 80 i 100 ks.u gradu je ograničenje 60 na auto putu 120 ako hoćeš da cepaš gume kupi alfu ili BMW pa svake nedelje menjaj par guma.nasviran klio dizel je kao nabildovana kokoška
                    Da, ovo je komentar koji mi je bio potreban - sad ću svaki put kada poželim da malo brže vozim i stisnem auto, parkirati nabildovanu kokošku sa strane, kupiti na brzaka neku Alfu ili BMW-a i pocepati gume malo...

                    A ovo o ograničenju... Strašno, ne, bolje da ne komentarišem, na trenutak sam pomislio da sam promašio forum kada sam to pročitao... Ustvari, mislim da si ti promašio forum...

                    Nema tu trošenja XY novaca, auto košta 15k eura, može da se odvoji još 100-200-300 za neki osnovni blagi tuning, čisto da se malo povećaju performanse, kada već može... Da je neki 1.4i ili 1.6i, pa da kažeš da nema šta da se radi - ali ovako, moderan CR dizel koji bukvalno vapi za nekim remapom/chipom...

                    Ne počinjem ja nikakav projekat ovde, treba samo chip, ništa drugo.

                    I eto, dolazimo na kraju do zaključka da će svi (kada odrastu, naravno) da batale bilo kakav tuning i da voze po ograničenju - a imaće i po jednu Alfu i BMW-a u garaži, čisto da malo pocepaju gume ponekad...



                    Dobro, dosta ovih gluposti - ustanovili smo da je Power Box s*anje, to je napisano još u četvrtom postu - pa sam nakon toga postavio pitanje šta dalje, pitao za čip i dobio jedan odgovor - od jevtica, da je bolji čip nego Power Box. Super, ali to sam skontao samo me interesuje da li je neko radio nešto na tom motoru (i GDE?), kako se ponašao posle, da li je bilo nekih kvarova itd... Znači iskustva...
                    www.nsautoforum.com

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      ?ini mi se da ?u i ja isto da prodjem ako pokušam da ponovim ve? re?eno.
                      za 100 evra i blagi tjuning može da se uradi jedan kvalitetniji nego obi?no redovni servis što se ti?e materijala (ulja itd) i to je to.

                      taj auto nije napravljen za trkanje ma šta ti (na osnovu ?ega ?) o?ekivao, nekakva ?uda.

                      jeste moderan CR dizel, i jeste ve? žestoko nasviran, i jeste ve? ima ?ip, i ve? ima turbinu, i ve? ima ubrizgavanje visokog pritiska/ protoka.
                      dakle ve? je uradjen tjuning, i shodno tome su tu ve? i postignuti rezultati.

                      ako ti ho?eš više, to postaje ne blagi ve? vrlo zahtevni tjuning naravno da je mogu?e i dobi?e se još bolji rezultati ali ?e i trošak toga biti uz nekoliko nula više u cifri koji ti o?ekuješ.

                      za jurcanje je Alfa ili BMW kao što je predloženo dobar izbor, dobra osnova.
                      mogao si da odabereš i Reno Clio sport varijantu, takodje dobra osnova.

                      ako ti misliš da je znanje inženjera konstruktora koje je potrebno za jedan žestoki dizel vredno tek par stotina evra, nemoj ni da kupuješ to jeftino znanje, probaj sam.
                      kroz realnost pokušaja brzo ?eš spoznati da zanat krije tajne manje i ve?e po obimu
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Vule
                        CBC Član
                        • 11.07.2005
                        • 24
                        • Novi Sad

                        #12
                        Originally posted by sw.brick
                        taj auto nije napravljen za trkanje ma šta ti (na osnovu ?ega ?) o?ekivao, nekakva ?uda.
                        1. Nisam nigde napisao da želim bilo kakvo "trkanje", niti da očekujem bilo kakva čuda, taman posla. Tačno se želi ono što je napisano, a to je još tih 20-tak %, koliko se u proseku dobija chip tuningom.

                        2. Auto nije moj, ja samo tražim savet, kupljen je takav kakav jeste i apsolutno odgovara, ali sam mislio da (ako ima prostora naravno) još malo bolje ide, baš zbog toga što je opšte poznato da ti noviji i moderniji CR dizeli skoro uvek imaju još malo lufta da chip tuningom dobiju još snage...

                        3. Da sam ja kupovao Clia...

                        Originally posted by sw.brick
                        mogao si da odabereš i Reno Clio sport varijantu
                        ... upravo tako bi i bilo, ali...

                        Originally posted by sw.brick
                        takodje dobra osnova
                        ... bez ikakvog dodatnog tuninga, jer je to fabrički "tjuniran" auto sa 100 KS po litri, bez turbine, tu nema šta da se radi, za razliku od ovog 1.5dCi, koga i fabrika proizvodi sa 20KS više.

                        Originally posted by sw.brick
                        ako ti misliš da je znanje inženjera konstruktora koje je potrebno za jedan žestoki dizel vredno tek par stotina evra, nemoj ni da kupuješ to jeftino znanje, probaj sam
                        Nikada nisam to ni pomislio, niti imam potrebno znanje da bilo šta "probam", zato sam i došao ovde da pitam, pa da vidim koje mogućnosti postoje.
                        www.nsautoforum.com

                        Comment

                        • gorky
                          CBC Senator XXL
                          • 08.06.2007
                          • 860
                          • Vojvodina,Kikinda

                          #13
                          ja sam pokušao da ti pomognem iz iskustva,da se ne učiš na sopstvenim već na tuđim greškama.mnogo je bilo pisano i ovde o "šećernim vodicama" za povećavanje snage motora.to su uglavnom fore gde te prvo ubede pa na kraju sam poveruješ da ti auto "mnogo bolje ide" a realno kada će ti tih 20% biti bitno ,gotovo nikada.tačnije ja sam se u svom životu nagledao tih povećavanja snage da mi je muka od toga,znam da se nikakva drastična promena nije osetila sem sijaseta propratnih negativnih pojava,kao na lekovima kad sitnim slovima pišu kontra indikacije.ja znam da te ni ja ni nas 20 nećemo odvratiti od tvoje namere,neko će se već naći pametan da ti preporuči nekog koji će ti to odraditi baš za cifru koju si planirao da odvojiš za tu namenu,poverovaćeš i sam da auto ide bolje,moći ćeš da pričaš drugarima kako to nije običan već neobičan klio,za par godina ćeš znati da si bacio pare bukvalno na ništa.da si preturio preko ruku bar upola blokova motora kao ja ne bi ni pokušavao ovo na dizelu,taj motor je konstruisan za određenu namenu i nju odrađuje,ja znam da bi bio srećniji da sam ti napisao ono što želiš da čuješ,ali neću,mene su godine radnog staža naučile da budem iskren i da sve što mislim i znam kažem "u brk" sviđalo se to nekom ili ne.

                          Comment

                          • ile
                            CBC Veteran
                            • 15.03.2007
                            • 101
                            • Reading UK

                            #14
                            evo vrlo slicnog pitanja i nekolicine odgovora i predloga.



                            ja ti iz sopstvenog iskustva sa turbo motorom ( doduse benzincem) najtoplije preporucujem ecu remap opciju .

                            da se ne ponavljam, pogledaj navedeni thread i u njemuu ces naci par linkova za ecu remap opcije dci motora.

                            imam druga sa golfom 4 gt tdi 2001. imao je decko nekakav tjuning box neko vreme i auto je stvarno lepo isao. malo kasnije je iskesiro 250 funti za pravi ecu remap i uplasio se svog auta kada ga je probao nakon remap-a. totalno drugi automobil. presao je vise od 60000km nakon remapa do sada i sve radi kao zmaj.

                            taj golf je toliko zestok da to nije normalno. moja oktavia ima malo preko 200 konja i deluje kao dosta slabiji auto od njega u prvoj i drugoj brzini iako ima preko 20 konja vise. obrtni momenat tih tjuniranih turbo dizela je stvarno cugo. steve mu je stavio i miltek auspuh i kn usis, tako da je i zvuk opasan iako je dizel.

                            pozdrav i sve najbolje.

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #15
                              Malo vise paznje ocekuje i mjenjac na takvom automobilu, koji moze biti "nespreman" za extremno povecanje obrtnog momenta, pa dodje do pucanja istog... Ne kazem da to jeste slucaj, nego da moze biti, ako se ne obrati paznja i na to...

                              Comment

                              Working...
                              X