CTK: Novi izduv by DeVito

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TypeKoshiR
    CBC Veteran
    • 01.11.2004
    • 115
    • Kranj,SLOVENIA

    #16
    Cijene idu prema programu kakav izduv oces:

    -SPORT (e ovaj je isto iz SS samo nije lightweight)
    -RACING (tog imam ja, napravljen iz light weight SS)
    -RACING EVOULITION (ovo je napravljeno iz titana)

    LP

    www.hondaaddict.com

    Comment

    • SALE
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2005
      • 841
      • Banovo Brdo

      #17
      Nego koju granu imas 4-2-1 ili 4-1 dal prave i njih i koja je cena
      najjeftinije varijante.
      Stvarno su prelepi.

      Comment

      • TypeKoshiR
        CBC Veteran
        • 01.11.2004
        • 115
        • Kranj,SLOVENIA

        #18
        Kod mene je za sada grana originalna od Integre typeR (vec u originalu napravljena iz cevi za razliku od drugih koji su odlitci) a style je 4-2-1...
        Covjek ce sad napravit granu za B seriju honde, posudio sam mu glava da napravi sve sta treba a za cijenu mislim da je nesto rekao da ce biti oko 500EUR ali nisam 100% za tu cijenu...a napravit ce ti koju hoces granu ili 4-2-1 ili 4-1

        LP

        www.hondaaddict.com

        Comment

        • srdjan_p
          CBC Senator XXL
          • 01.12.2004
          • 1915
          • ZR

          #19
          Sta reci....bolestina,zlo
          TypeKoshiR moras doci na Drag u Batajnici da vide obicni smrtnici kao ja malo pravog Honda tuninga

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #20
            Što ga je napravio, svaka mu čast a i montaža je do perfekcije....usudio bih se reći duplo bolje od fabrike, a o materijalu ne bih trošio reči....impresioniran sam!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • TypeKoshiR
              CBC Veteran
              • 01.11.2004
              • 115
              • Kranj,SLOVENIA

              #21
              Dođi ču na drag kod vas nema frke, samo ako budem para imao dok sve bacam u avtomobil
              A inače samo za informaciju onaj izduv od RX7 vam je 3" i cijeli sietem je težak oko 7kila...pravo za turbo verziju...

              A inače sada sam malo preradio zadnji branik i izgleda ovako
              (jer su me uvijek zezali zasto imam dve rupe u braniku(prijasnji izduv) a samo jedan izduv)



              I malo photoshop odtsrnio one sive pruge od sprickita



              A ovoje polirani dio za na drag-ove
              Zadnji put sam stavio samo to gore, jebote oce da usi potrga to jest bolesno koliko se avtomobil dere ko avion


              www.hondaaddict.com

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                stvarno dobro izgleda na oko
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Jedina gresha sa TITANom je da nije postojan na temperaturi, kao materijal se zamara relativno brzo.
                  Da nebi ulazili u preduboke diskusije, usisni ventili od TITANa se prave ali izduvni ne. Problem je da je TITAN dobar termichki izolator, te ga to chini posle odredjenog vremena krtim

                  Zato sam malo skeptichan kad je u piranju downpipe, jer kod mene je temperatura na izduvu iz TuRba 880C

                  Mada, mozda i funkcionise na autima na koja se montira .
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • SALE
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2005
                    • 841
                    • Banovo Brdo

                    #24
                    Bilo bi odlicno da dodjes pa da uzivo vidimo i cujemo to cudo, a i nama Hondasima da malo osvetlas obraz posto su nam kola uglavnom fabricka,al polako ima dana

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Originally posted by BOOST

                      Mada, mozda i funkcionise na autima na koja se montira .
                      Naravno da funkcionise na primer McLaren F1 ima celu granu od TITANA
                      tako i svaki supersport motorcikl ima i izduvne ventile od titanijuma

                      Mozda samo za turbo motor nije pogodan zbog vecih temp.
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Originally posted by M-power
                        Mozda samo za turbo motor nije pogodan zbog vecih temp.
                        Možda je kod F1 bitno da izdrži jednu trku?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Mislim na street legal automobil sto vozi Mr. Been
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Type Koshir reci mi koliko su ti debeli hederi
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Eh.. TITAN kao TITAN, legura kao legura, F1 ima klipove legure TITAN i CARBON , mislim to sto je ostalo od klipa (U sishtini samo klasichno chelo )

                              PS: Da , kao sto reche Dora, sa jednu trku i to sa pneumatichim satucima umesto federa, svog krhkosti TITANA , jer bi ga klassichni feder razbio na sicu . Nezaboravi da je jak izolator te je temperaturna razlika stabla i pechurke jako velika sto dovodi do nenormalnog zamora materijala..
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #30
                                Nepricamo o formulama nego o automobilu za svakodnevnu upotrebu i motorima motorcikala koji prelaze vise stotina hiljada km. i vrte se na 15.000o/m
                                Da dodam da su na nekim motorciklima i opruge od legure titana.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X