Zasto ovoliko kanala za ulje na radilici?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    Zasto ovoliko kanala za ulje na radilici?



    Leva radilica je sa Lancie Theme turbo 16V a desna sa Lancie Dedre turbo 8v. Kao sto vidite leva ima jedan kanal na lezecem lezaju a desna ima dva, pog uglom od oko 60*.
    Zasto


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Ne znam jer ti trebas da nam odgovoris
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Ne, i ja se nadam odgovoru od vas...


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa pijani srbin koji radi tamo u fabruci slucajno izbusio pogresnu
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Mozda gresim, ali zar nije Dedra delila dosta delova sa Deltom i mozda su ovu radilicu koristili za HF Integrale pa je prebacili na Dedru.
          Boost or bust...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #6
            Ali zasto je onda ne bi stavili i na Themu? A i da je bila na Delti opet me zanima cemu sluze dodatni kanali za ulje

            P.S. I Dedra sa koje je radilica je integrale.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Homologacija za WRC,
              morali su da puste ogranicenu seriju automobila u masovnu prodaju da bi imali sertifikat da se ne takmice sa prototipom nego sa preradjenim serijskim autom, to je vazilo i za veliki deo delova u autu.

              Mozda su izracunali da ta radilica u reli varijanti trazi vise ulja, tj. bolje hladjenje i/ili su hteli da izbegnu "oil starvation" za trkacku verziju.
              Pa su da bi smanjili troskove, pustili radilicu u proizvodnju i za neke druge modele sa iste platforme. Koliko se secam Thema je bila na drugoj platformi pravljena.

              Moj drug je u svoje vreme kupio Escort Cosworth Turbo (onaj sa velikim anti krilom) u prvoj seriji kada se pojavio. Ni on ni mi, tada nismo znali da je kupio raritet. Taj Escort je imao mnogo veci Turbo (mislim da je pritisak bio 1,5-2 bara) nego svi ostali posle njega i gomilu drugih delova, sve je to radjeno specijalno za homologaciju u kolicini 200 ili 400 modela ne secam se vise.

              Sve ovo su moja razmisljanja i nagadjanja, osim Escorta (danas trune na Kipru, tragedija)
              Boost or bust...

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #8
                Sama radilica ne dobija ulje ovim kanalima. Ti kanali sluze da se ulje dovede do klipnjaca. Posto taj motor ima dizne za podmazivanje/hladjenje klipova, pretpostavljam da na klipnjaci ne postoji ona rupica(e) za prskanje u klip/cilindar (ne mogu da se setim, pogledacu). Jedino su mi te rupice padale na pamet kao razlog za ovo... Mozda jednostavno dovode vise ulja klipnjaci...


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Edit 012: Ne citirati post iznad.

                  Nisam ni mislio na samu radilicu, ona i ovako "pliva" po ulju. Misao je da su je pravili za povecane potrebe motora za podmazivanjem. Meni je jedino palo na pamet da je to vezano za Deltu HF i homologaciju.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    Rajka

                    Ma,misterij* ! Izvini,malo šale , svi znamo da od viška glava ne boli! Teška vremena,kume - bolje imati nego nemati...
                    Pozdrav svima!
                    BP
                    *********

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Dobi li se odgovor ovde
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Ne


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Heh.. pazi, u pitanju je da se odabere faza od odredjenog broja stepeni kada se ulje pulsira kroz klipnjacu, dakle da ide u nju samo u odredjenom uglu radilice.
                          Obicno se koriste stepeni radilice koji su bez opterecenja
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #14
                            To je meni odmah palo na pamet, ali sa cetiri otvora (dva ukrstena kanala) ulje prakticno non-stop ide ka klipnjaci.
                            A ako se gleda tacan polozaj otvora, ovi kanali se poklapaju sa dovodnim kanalom kada je radilica (otprilike) u 0*, 60*, 180*, 240*. Ovo sve pod pretpostavkom da je ugao izmedju ova dva kanala 60* i da se ja dobro secam polozaja kanala koji dovodi ulje u lezeci lezaj.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Verujem da kroz leteci lezaj ima otvor prema kanalu klipnjace gde se poklapanjem sa otvorom radilice dobija extra puls u odredjenim renutcima.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X