Preluber za "male" pare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    tako nesto ima ugradjeno na ruskim tenkovima prvo dizes pritisak pa onda palis
    _________________
    a ima i na autima/ ili moze lako da ima.
    u Americi je Volvo poznat po tome sto mu treba minimum 2-3 sekunde verglanja na prazo pre nego sto prihvati motor tj paljenje.
    ECU programiran da saceka tih par sekundi dok se ne podigne pritisak.

    fabricko resenje.

    inace, jednostavan sklop 2 releja sa jednim otpornikom i jednim kondenzatorom moze da se napravi da ima istu funkciju na bilo kom autu ukljucivo i najsprostiji sistem sa platinama.

    jednostavno, odlozi se stvaranje varnice za 2-3-4 sekunde i dok se vrti motor pri verglanju vec se stvara protok ulja koji napuni magistrale i podigne pritisak iznad minimuma (ugasi se lampica za ulje).

    mislim da i Porse ima slican ECU kao i Volvo, sa tim malim kasnjenjem pri prvom paljenju. (bosov EZK) kao zastitom makar malom.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • CannoN
      CBC Senator XXL
      • 15.09.2007
      • 485
      • Beograd

      #17
      LPG prekidac na neutralnu poziciju radi isto.

      Comment

      • tamburski
        CBC Senator
        • 27.09.2007
        • 210
        • PANCEVO

        #18
        na takvim zverkama kao sto ima 206 nema prekidaca za plin
        a koji je to auto bolji od moskvica

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Nema veze sto paljenje nije prisutno, motor i dalje ima kompresiju i trenja.
          Obrtaji reda 200-250 rpm nisu preterana pomoc u lubrikaciji.
          Pri hladnom startu prolazi dosta sekundi dok ulje neprocirkulise kroz svaki kanal.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • APOGEE
            CBC Senator
            • 01.06.2005
            • 243
            • Beograd, Vracar

            #20
            Istina, ugradnja gotovog kita prelubera nije bas jeftina, reda 500 evrica kao sto rece 206. Nesto, razmisljam o samogradnji pa sam malo procesljao google. Preko opcija za search: build your own preluber ili: agricultural sprayer pump, moze se doci do interesantnih ideja.

            Kao sto je navedeno, kod samogradnji prelubera najcesce se koriste male poljoprivredne pumpe na elektricni pogon od 12 volti. U inostranstvu ih ima zaista veliki izbor a verujem da ih je moguce naci i kod nas. Ostali delovi, crevke, fitinzi i sl. predstavljaju manji problem. Cena nove pumpe je reda 100 do 130 usd odnosno ovde eur, sto bi uz ostale delove smanjilo cenu samogradnje na trecinu gotovog kita a to vec zvuci prihvatljivije.

            Nisam primetio da je spominjano na forumu, ali preluber kit uz malu doradu, moze jako lepo da se iskoristiti za praznjenje ulja iz motora. Dakle, bez upotrebe kanala, prljanja, podvlacenja pod kola. Ovo vazi za slucaj kad je pumpa prikljucena na cep kartera.
            Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

            Comment

            Working...
            X