Povecanje snage na puntu 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tepSIJA
    CBC Veteran
    • 01.02.2005
    • 173
    • Sarajevo

    Povecanje snage na puntu 1.8 16v

    Pozdrav svima

    Vozim gore navedeno auto, Fiat Punto HGT 16v 1.8motor 130KS fabricki 2002godina, i intresuje me koji je "najbolji" nacin za povecat snagu istog motora.
    U planu je bila ugradnja tj konverzija motora na turbo ali to kosta vise nego moj sam auto i pun vrag problema.
    Jedino sto mi jos pada na pamet i sto me savjetuje vecina jeste da uradim slijedece:

    #Usis >>>> #Chip/remapiranje ECU-a >>>>> #Izduv

    Usis> tu podrazumjevam npr " K&N High Performance Air Intake Kits"

    Chip >>> vjerovatno UniChip i podesavanje na Dyno

    Izduv >>> Komplet od izduvne grane pa na dalje u igri je tu SuperSprint ili Sole (HR.)

    s gore navedenim izmjenama dobilo bi se osjetna snaga ali cijena nije losa, vjerujem da bi dosao do cifre od 2500 Eura.

    Snaga bi mozda sa 130 skocila na 150-160 ks ?

    pitanje glasi da li se to isplati radit mislim na ulozeno/dobiveno...

    Steta sto je motor obicni atmosferac tj bez turbine pa nije bash zahvalan s chipovanjem i slicno

    u glavi mi se vrti jos i opcija da se motor ojaca, mislim tacno da se stave kovani klipovi, klipnjace, jaci dihdung, lezajevi ... i na kraju skinem blokadu i vrtim ga kao neku Hondu ako ima efekta. ili pak na sve to dodam NitroOxide sistem

    svaki prijedlog ili savjet je dobro dosao.

    unaprijed hvala

    pozdrav

    edit:
    ne pada mi na pamet mjenjat auto zadugo pa zato i planiram nesta slicno jer sam se zaljubio u njega
    Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
    http://www.tuningshop.ba/
  • mb12
    CBC Senator XXL
    • 06.11.2006
    • 640
    • Vrbas
    • Mazda 626 2.0 TD

    #2
    NEcu da te pitam zashto to radish

    Odnos ulozeno-dobijeno po pitanju da li ces ikad to pvratiti prilikom prodaje kola je nula....znachi nikad ti niko nece dati te pare shto si skrko za tih 10-20 konja vishe ....

    Odnos ulozeno-dobijeno po pitanju veceg zadovoljstva je sasvim subjektivan ......

    Ako ces vec uloziti 2500 evra, onda lepo uzmi drugi motor koji je jachi bolji itd.... poshto mi se chini da je to najjachi motor koji se ugradjivao u Punto onda ti preostaje budzenje motora od drugog modela....nekog ialijana, poshto kontam po prichama na forumu da su Fiat, Alfa & Lancia usko povezani po pitanju mehanike i konstrukcije motora ( shto je logichno ) .... pa tako biraj sta cesh .....

    EDIT:

    Npr ubacish od Abarth-a motor 2.0 16v 280 KS

    Comment

    • alt+64
      CBC Senator XXL
      • 27.02.2006
      • 571
      • bgd

      #3
      Originally posted by mb12
      Npr ubacish od Abarth-a motor 2.0 16v 280 KS
      Koji je taj, gde je isao

      @tepSIJA
      2.5k e za sumnjivih 20ks
      Pored nitra koji je 1/2 tih para...

      Comment

      • mb12
        CBC Senator XXL
        • 06.11.2006
        • 640
        • Vrbas
        • Mazda 626 2.0 TD

        #4
        U Grande Punto .... kontam da se moze ubaciti

        Comment

        • jevtic
          CBC Senator XXL
          • 26.11.2006
          • 729
          • beograd

          #5
          nisam siguran da postoji taj motor u grande puntu.
          ex - fabia 1.9 tdi
          golf 2.0 tfsi

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #6
            Ima Grande Punto Super 2000, voze ga na reliju.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              Snaga bi mozda sa 130 skocila na 150-160 ks
              hm, sumnjam. pošto ostaje isti usisni sistem (filter ne?e pove?ati snagu sam po sebi) recimo da sa 130KS možda (i uz mnogo ako uslova) dostigne 132-133 KS za identi?an broj obrtaja.

              za 150KS treba mnogo više radova, pre svega glava motora na na?in da se pove?a zapreminski (time i maseni) protok vazduha.
              filter nije limiter snage atmo motora pa stoga zanemarivo uti?e na krajnji efekat motora.

              možeš i da ga skineš radi probe, snaga ne?e porasti..

              da li par konja vredi para stvar procene.
              efekat motora raste jedino ako se pove?a masa vazduha koja se ugurava u motor, bez više kiseonika nema napretka.
              ne znam za taj konkretan motor kako je glava radjena i da li je iskori?eno u fabrici ve? ono što je mogu?e (a li?i da jeste) pa navodim neka generalna univerzalna pravila.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • tepSIJA
                CBC Veteran
                • 01.02.2005
                • 173
                • Sarajevo

                #8
                puno hvala na odgovorima vecina stvari mi je vec jasnija
                Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                http://www.tuningshop.ba/

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  neces ni 10ks dobiti ovime. Neko je pomenuo nitro... to je pravo resenje u ovom slucaju, ja mislim.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #10
                    ali nitro traje dok imas azota u boci, sta posle???? opet se postavlja pitanje da li je 30-40sec ili mozda i par minuta vredno 500-1000e.

                    istu muku mucim i ja, sta, kako, koliko... uvek na kraju ispadne da je turbo zakon ali i on kosta. u ovom slucaju treba poroveriti da li moze i ako moze koliko bi para bilo da se nabudzi turbo od UNA.
                    poz
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • Laki GSi
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2006
                      • 2426
                      • Beograd-Vozdovac

                      #11
                      Pazi sta god da radis treba ti dosta para! Ako se vec odlucujes za neki poduhvat ozbiljniji a to podrazumeva 40-50ks-a vise moras znati da je na takvom auto to skupo! Recimo neka "najeftinija" varijanta ti je da dobro isceprkas glavu,usis,odradis kompletan izduv od grane i tu dobijes recimo nekih 30-tak konja. Ali da bi to trajalo onda bi morao da ispratis i druge faktore u motoru. Sve u svemu ili spremi par hiljada evra ili ostavi takvog kako jeste!

                      Iskren da budem na tom modelu nebi nista,ali bas nista menjao jer smatram da je taj model punta jedna prava "kosacica". Mnogo se lozim na taj auto!
                      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pa turbo je najjeftinija varijanta poboljšanje disanja, stoga se i najmasovije koristi od svih tehni?kih metoda za cilj podizanja efekta motora.(kao i mehani?ki kompresor).

                        mogu?i su i drugi na?ini, ali obi?no to košta znatno više za uporediv dobitak, što odbija.

                        naprostiji ina?e metod je pove?anje radne zapremine.
                        nezgoda je ve?i trošak upotrebe.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • mb12
                          CBC Senator XXL
                          • 06.11.2006
                          • 640
                          • Vrbas
                          • Mazda 626 2.0 TD

                          #13
                          Evo poshto troshkovi idu u nebo, pa tako za ozbiljan tuning ti treba barem 5000 evra ...... najjednostavnije resenje da prodash tog Punta za nekih stvarno neznam koliko para ( recimo 5000 evra ) i za 10000 evra da uzmesh neki jachi automobil!

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            tesko da sa obradom glave i izduvom dobije 30ks bar tako kazu (206) na sve to trebalo bi i remap da se uradi + brega sa vecim liftom. kod mene je glava komplet uradjena , ispolirani ventili, 4-2-1 izduv + samo zadnji protocni + bregasta pa ja nisam bas zadovoljan i hteo bih jos. generalno to je igranka bez prestanka jer prvi put kad sam seo u auto odusevio sam se ali to odusevljanje je trajalo samo nekih metar dana. jednostavno se covek navikne i prestane da mu bude zanimljivo.
                            ti rece da neces da menjas auto a to bi ti recimo bilo naj bolje resenje. hoces da sunes 2500e u njega pa za 7000 mozes bre da birass sta ces da vozis i vece i brze i atraktivnije. jer pazi ako radis na motoru moras da radis i vesanje i kocnice a to je extra cost.
                            poz
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • tepSIJA
                              CBC Veteran
                              • 01.02.2005
                              • 173
                              • Sarajevo

                              #15
                              da turbo je najbolja stvar u mom slucaju ali da se odradi kako treba kosta cirka 7-8000 Eura--- al ok tada bi imao cca 200-250 KS i pola novog motora... samo to nije to. morao bi pojacat mjenjac, kocnice, ovjes dotjerat i svasta....

                              a ovako za 30-40 KS nema dodatnih ulaganja sigurno jer je to neka granica gdje vecina fabrickih djelova trpi dodatno ojacanje...

                              opet ne kontam kako sa dobrim CAI filterom + chipom+ SuperSprint granom ne bi dobio 20-30 KS

                              na stranici http://www.supersprint.com za model punta HGT je priakazan grafikon kako s komplet njihovom granom povcanje snage skocilo za oko 10KS, sto znaci ako uradim to + filter + chip na sve to i uradi se chipovanje kako treba ne sumnjam da bi imao ispod 150 Ks ili se varam ???

                              sa dodatnih +20-30 KS vjerujem da bi se ubrzanje spustilo sa 8,6 na 8,0 sec odokativno..

                              @mb12
                              znam da je najbolje prodat ovaj auto i kupit novi jaci i sve sto trazim al vjeruj ovaj autic mi prirastao srcu i ne kanim ga mjenjat... jos na to dodaj da sam se vec dovoljno para istrosio na njega... zamjenio svasta sto je i trebalo i nije. znam u kakvom je stanu i sve ostalo... tako da... razumi drug



                              @Laki 55
                              -auto jeste stvarno brz. ne kazem raketa, ali kada s semafora ostavim puno jaca i veca auta, razne TDIje jake i svasta nesta adrenalin FULL skace...
                              sto jedan prijatelj rekao ... BRZ si do 150 km/h kasnije cao... istina... auto je za gradske voznje prava stvar ali na otvorenoj cesti prica je druga.

                              @Uros Piperski
                              napisa ni 10KS necu dobit s navedenim prepravka... ok necu reci da nisi upravu naprotiv tu smo da savjetujemo jedni druge... ali pazi ovu stvar...

                              na par foruma sam gledao kako ovaj auto kao u mene sa SuperSprintom izduvom i chipom svira oko 160 KS na Dyno testu... pa me sada zbuni malo sve ovo
                              Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                              http://www.tuningshop.ba/

                              Comment

                              Working...
                              X