yugo 1.5 uno turbina.KAKO???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    yugo 1.5 uno turbina.KAKO???

    E ovako planiram da ubacim turbinu na 1,5 uno motor koji je u yugu

    Zanima me kakve su sve prepravke potrebne sta tacno kako gde???Turbina pretopstavljam pase od 1.4 una turba pa ajte pomagajte

    I love my
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Najbolje je da sve skines sa 1.4 turbo motora. Usisnu granu, izduvnu granu, turbinu, ecu, senzore, remenicu za klinasti kais, razvodnik sa bregaste (ako je na bregastoj, ne znam za taj model).
    Dalje ce te savetovati Boost
    Treba smanjiti stepen kompresije, reprogramirati ecu... U svakom slucaju neces moci da ludujes sa pritiskom nadpunjenja...

    Cekamo da se oglasi gazda


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Vidi ga kani, samo sto je ubacio motor vec razmislja o turbini.
      Svaka cast nema sta
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Kanarinac
        CBC Senator XXL
        • 08.10.2004
        • 2870
        • BG,Weedikovac

        #4
        Fala mora se loma!!!

        I love my

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Da li da te obeshrabrim da je blok motora na UNO TuRbo od specijalne legure?

          Ako vec ubacijes nepreporucujem punjenje preko 0,3-0,4 bara .. uz smanjenje kompresije na 9:1

          Rachunaj na povecanje snage od oko 15 ks na postojece i obrtni momenat od oko 40% veci nego sada.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Kanarinac
            CBC Senator XXL
            • 08.10.2004
            • 2870
            • BG,Weedikovac

            #6
            Pa jel se to isplati ili ne???
            Ili da ja bolje obradim ovaj motor sta mislis boost???

            I love my

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Napisano je za u sluchaju da obradjujes taj motor.
              Blok nije dovoljno stavilan da se opterecuje vise. Dolazice do havarija.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                #8
                Veoma korisna pricha o Fiat 1.5

                Turbo konverzija Fiat 1.6 TC
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Kani ako ti je to ne isplativo, zamisli da das parice da se uradi taj motor ga malo prokopas brega i ostalo vise ces da dobijes nego tih 15KS za turbo
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  Working...
                  X