Polytron, aditiv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #16
    Otkud znas da je to sve tako samo zato sto sipas aditive?
    Ta kilometraza koju ima tvoj motor nije nista narocito velika.
    Zna se tacno sta ima kakvu reputaciju od motora tako da ne treba nista da cudi.
    Licno mislim da sipas "pogresno" ulje u svoj motor mada ga i menjas nesto cesce. Ja bi sipao polusintetku za dizela koja isto ne mora da bude bas toliko skuplja nego to sto ti koristis.
    Trajnost motora najvise zavisi od nacina i rezima voznje a ne od kilometraze tako da je veoma relativno kad se kaze da je motor presao toliko i toliko.
    Aditivi a posebno oni sto se sipaju u gorivo sto sagore naslage na ventilima nikome ko zna kako se vozi nisu potrebni. Nema tu price ni o kakvoj preventivi niti o brizi za motor. Jednostavno NISU potrebni.
    Oni drugi za ulje. Hmmm... zavisi za sta sluze. Ako treba da sprece curenje na semerinzima ili dihtunzima onda one Castrolove seme ponekad pomazu ali ako se to vec desava normalno znaci da je motor presao preko 300k sto ne znaci da ne moze jos toliko sa izvesnim curenjem a BEZ otvaranja motora. Bitno je da se "situacija" drzi pod kontrolom.
    Ljudi najmanje 30% svih potrosenih para potrose za obicne gluposti a efekat je realno samo placebo mada se ipak mirno spava. Psihologija je cudo.

    Comment

    • Probisvet
      CBC Senator XXL
      • 07.06.2005
      • 423
      • FRANCUSKA

      #17
      Ne znam kakva ti imas iskustva ali ako Reno preporucuje ELF_ova ulja za svoje motore onda verovatno vise znaju od tebe. Drugo mozes sipati u stvari i sinteticko ili polu sinteticko, tu nema nikakve razlike sva ulja u na evropskom trzistu su dobrog kvaliteta pa ne sumnjam u to ali za 15evrica 5 litata u odnosu na 35 za sinteticko je u stvari ista cena u odnosu na broj kilometara predjenih osim sto menjam dva puta sa mineralnim uljem u odnosu na jedno sa sintetickim ali sam ipak u prednosti sto promenim dva puta filter za ulje u odnosu na jeno menjanje. 95 i nesto hiljada nije bas mnogo ali dizel nije sportnjak sto znaci nije ni autobus pa nacin voznje ne utice mnogo na habanje motora vozio ga ti, ja ili moja zena.
      Za aditive sam naveo moje iskustvo koje za sada koliko znam je POZITIVNO sto znaci da aditiv nije izmisljen da se uzmu pare vec i da produzi vek trajanja motoru. Posto sam clan ovog foruma ne brini da cu ovaj auto da prodam za mene ne moze da ima cenu jer ga ja licno odrzavam a i star je, dok bude trajao ja cu ti reci koliko je presao uz sve dodatke ove danasnje tehnologije. Ja sam manijak za to i do sada nisam se prevario u pogledu aditiva. Jedino sto nisam hteo da probam su aditivi koji se reklamiraju na TV-u koji se ne mogu kupiti ni u specijalizovanim prodavnicama vec isklucivo narucivanjem preko telefona ili pismom.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Posto verovatno, sudeci po genderu, zivis u Francuskoj onda i znas kakva je veza izmedju ELF-a i Renoa i uopste te dve firme i francuske drzave.
        Za ELF-ova ulja ovde u Belgiji niko nije ni cuo a gle cuda jako smo blizu. Bas se pitam zasto. Ja malo karikiram ali ih zaista nema na trzistu kod nas. Mozda negde i ima ali uglavnom nisu u prodavnicama a ni u garazama ma sta to znacilo. Ulja u Evropi jesu slicna i sva uglavnom dobra to je ok.
        Nisi procitao lepo POLU sintetika a ne sinteticko. To je velika razlika i u svojstvima ali i u ceni. Takvo ulje u garazi ne kosta vise od 5 eura po litru a jako ga vole turbine na dizelima. Ima sve svoje zasto.
        Nije vazno KO vozi auto nego u kom rezimu i nema veze da li je benzinac ili dizel.
        Aditivi JESU izmisljeni najvise bas zato da se uzmu pare. Svako krsteno gorivo ili motorno ulje VEC sadrzi sve sto treba i u dovoljnim kolicinama.
        Slazem se sa tobom da menjas cesce ulje i filter. Dizel motori to posebno vole ali vole i specificne deterdzente pa s toga treba ulje bas predvidjeno za dizel a ne bilo kakvo. To kad bi gledali na sitnice.
        U proseku najveci kvarovi na dizelima su pucanje kaisa i havarija izazvana zbog toga. Drugim recima nema sta mnogo da se pokvari osim da se postuju rokovi zamene vitalnih delova i ulja naravno.
        Jedan od ozbiljnih razloga zasto neko vozi dizela je upravo to sto se ne kvare a ne samo ekonomija potrosnje goriva.
        Dok platis skuplje dizela pa ekstra takse za njega ono sto manje trosi ne dolazi do izrazaja bas puno ali zato trajeeeeee a servis je skup kao i novi delovi. Jedino sto motor ne znaci i ceo auto pa se kvare druge neke stvari.
        Ako zaista primetis razliku kad koristis aditive bilo za gorivo bilo za ulje onda stvarno nesto nije u redu. Proanaliziraj sta to. Neka mi neko objasni kako se to oseca i sta je bolje kad se sipa aditiv u ulje. Neko je vrsio neka merenja ili sta?
        Bice mozda da sam ja samo malo vise gluv na reklame ali ne verujem da ono sto ne steti uvek i koristi. Pre bi rekao da ne steti ali i da nema neke razlike pogotovo ne ocigledno merljive. Verujem ja njima na rec, nije to sporno samo nisam sitnicav da mi treba motor da traje 3 miliona km uz upotrebu aditiva. Poo, poo, mnogo je to kume za jedan auto a za motor mozda i nije. Znam coveka koji je selio jedan kecev motor u tri karoserije a isao je ko zmaj. Znaci moze. Daleko mi je da ga pitam koje je ulje sipao tada pre 20+ godina. Ovo nije sala uopste mada tako zvuci.

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #19
          Samo malo...zar tema nije polytron aditiv a ne univerzalni modifikator i sl?
          pozdrav

          Comment

          • coco
            CBC Senator XXL
            • 24.10.2004
            • 476
            • i`am from the land that is placed nowhere

            #20
            Originally posted by Probisvet
            vec i da produzi vek trajanja motoru
            hm, evo ja se ne bih s tobom slozio. cak stovise, zabranio bih prodaju "cudotvornih"aditiva. oni, iz mog iskustva, sluze da auto koji je pred generalnim raspadom uopce radi tj da ima kakvu takvu kompresiju. bila je na prijasnjim diskusijama link na stranicu nekog lika koji je vrsio ispitivanja na nekoliko aditiva i nekoliko ulja. zakljucak ispitivanja je da se aditivi ne koriste iz nekoliko razloga a jedan od njih je grupiranje ulja i preveliko stvaranje pjene. inace, zasto bih zabranio prodaju aditiva. ne zbog ljudi koji bi bacili ili na aditiv novac ili na poker ili na sto ja znam vec. covjek koji odluci potrositi novac, potrosit ce ga. vec zbog toga sto mozes naci u prodaji automobile koji su naljevani aditivom i pri prvoj izmjeni ulja, kada se ubaci propisano ulje bez aditiva, isti auto propisha ulje na sve strane.

            zapamti: vijek trajanja motora produzava odgovarajuce i pravovremeno odrzavanje sa kvalitetnim dijelovima. a nikakav aditiv ne moze zamijeniti popravku ili redovito odrzavanje.
            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

            Comment

            • Probisvet
              CBC Senator XXL
              • 07.06.2005
              • 423
              • FRANCUSKA

              #21
              "ili na sto ja znam vec. covjek koji odluci potrositi novac, potrosit ce ga. vec zbog toga sto mozes naci u prodaji automobile koji su naljevani aditivom i pri prvoj izmjeni ulja, kada se ubaci propisano ulje bez aditiva, isti auto propisha ulje na sve strane. "
              Pa lepo si rekao dok si sa aditivom ne vidis kakav je motor a kad pocnes da koristis ulja bez aditiva propisa ulje.
              Aditivi nisu kako ti kazes izmisljeni da se uzmu pare ipak razmisli koliko patenata koji su se razvili tokom ratova posle drugog svetskog se koriste danas u obicnom zivotu recimo samo jedan primer (prvo radar danas mikrotalasna pec) a danas ih ima toliko da ne mozes ni da ih nabrojis, medju tim pronalascima koji su izasli iz vojnih labaratorija su i aditivi.

              Dranix "Jedan od ozbiljnih razloga zasto neko vozi dizela je upravo to sto se ne kvare a ne samo ekonomija potrosnje goriva.

              Pa u cemu je poenta kad imas auto : da se sa njim prebaci gde ti je volja, da ne potrosis mnogo para dok ga posedujes i da te sluzi sto duze.
              Auto je u stvari i izmisljen za takve potrebe.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Da ne potrosis suvise para?
                Pa jel ti zato sipas jevtino ulje u svoj motor plus aditiv da bi "kompenzirao" prvu glupost? Finansijski ili psiholoski?
                Ne zamenjuj teze u vezi patenata. Postoji i "onaj" (necu da reklamiram koji) ruski patent za gorivo sto se koristio protiv detoniranja avionskih motora u II sv. ratu. On se i danas prodaje kao "cudotvorno sredstvo" za stednju goriva pa izvoli probaj.
                Da je to bas tako SVI bi to koristili. Gorivo je danas tako skupo da se sve sto smanjuje potrosnju jako brzo isplati samo sto takvih stvari nema pa je to jedini "mali" problem.
                Nego, imam ja predlog za tebe i tebi slicnim koji vec redovno odrzavaju svoja vozila a uglavnom sami. Nadjes lepo neko dobro polusinteticko ulje odgovarajuce gradacije za tvoj motor ali u pakovanju od 20-25 litara i menjas sam zajedno sa filtrom na 10k i ne boli te glava nikada.
                Izracunaj koliko to kosta pa ce ti biti jasno o cemu pisem.
                Ebote, sipas jevtino ulje iz supermarketa u motor a pises o carobnom dejstvu aditiva. Razmisli malo o svemu tome. Tema o uljima je ovaj forum pun pa izvoli citaj i zakljucak ce ti se nametnuti sam.
                Sreca sto si ti ipâk vredan pa menjas ulje i pre vremena tako da nema sanse da bilo sta podje po zlu ni u ludilu. Ne razumem zasto se uopste brines koliko ce ti motor trajati. Pod takvim okolnostim sigurno najmanje onoliko koliko je proizvodjac predvideo ma sta dodatno sipao ili ne u njega. To isto je mogao da ti kaze svaki mehanicar nego njima niko ne veruje jer kazu da se redovno mora odrzavati a sve SAMO zato "DA BI UZELI PARE" jadnim vozacima. Kome je skupo neka radi sam ali neka radi OBAVEZNO i sve ce biti vise nego dobro i uvek pod kontrolom. Pod normalnim okolnostima nista vise od toga nije potrebno u smislu dodatne nege.
                Automobili nisu ziva bica da moraju da se maze svakodnevno da bi bili u top formi.

                Comment

                • Delkan
                  CBC Senator XXL
                  • 14.06.2005
                  • 829
                  • 60 km From BG,West

                  #23
                  Slazem se sa dranix-om.

                  Originally posted by Probisvet
                  Imam Megana '96 goidiste-dizel 1.9l, presao kad je kupljen 90 882 Km, sada ima 186 200 Km i radi isto kao kad sam ga kupio pre 7 godina. Prvo sipanje aditiva metal 5 za motore koji su presli 100 000 sipano na 130 199 Km.
                  Ti si presao 40000km bez aditiva i onda ih dodao.Zasto mislis da ti motor ne bi izdrzao jos 50000?Ti francuski dizeli prelaze lepe kilometraze,a ti svoj odrzavas za pohvalu-svakih 6000km novo ulje i filter.Kada se uzme u obzir kvalitetno gorivo(manje sumpora nego kod nas na pr.),taj motor sa takvim odrzavanjem ima da predje jos mnogo km.

                  Aditivi su najbolji za preprodavce auta.Poznajem jednog koji je u stanju da sipa i po 2-3 aditiva da bi smanjio "duvanje" pred pijacu.Prodao je mnogo takvih krseva...

                  Comment

                  • Probisvet
                    CBC Senator XXL
                    • 07.06.2005
                    • 423
                    • FRANCUSKA

                    #24
                    Dranix, cene ulja i ostalih artikala su relativan pojam ti ako hoces da das tri puta vise na ulje je tvoj izbor ali da znas da sa tim tri puta skupljem ulju neces tri puta vecu kilometrazu da predjes. Ja ako cu da nosim Rolex koji nista tacniji nije od Seika ili Brejtlinga je licni stav ali ako hoces da se ponosis sa markom ti ces i da platis debelo tu marku koja nista bolji kvalitet nema od ovi ostalih koji su na trzistu daleko jeftiniji ali nisu MARKE.
                    Prema tome aditiv se dodaje na svakih 25 ili 45 hiljada kilometara sto znaci jednom u godinu dana ili u tri godine - aditiv kosta oko 40 evra sto znaci 5 litara najskupljeg ulja kojeg stavis i posle max. predjenih 10hiljada kilometara moras da ga menjas.
                    Pa sad vidi u sta je baceno a sta nije.
                    Ja sam napisao da se aditivi ne dodaju u motor koji je nov, vec kad predje 100 hiljada kilometara koristeci normalno ulje koje se koristi u exploataciji. Pa j**ga starcima je danas omoguceno da uzmu "aditiv" da im se vrati ono sto s'vremenom nisu u mogucnosti da ispune prema zeni.
                    Prema i starom motoru treba nesto dodati da bi se podmladio.

                    Comment

                    • coco
                      CBC Senator XXL
                      • 24.10.2004
                      • 476
                      • i`am from the land that is placed nowhere

                      #25
                      Originally posted by Probisvet
                      Ja sam napisao da se aditivi ne dodaju u motor koji je nov, vec kad predje 100 hiljada kilometara koristeci normalno ulje koje se koristi u exploataciji.Prema i starom motoru treba nesto dodati da bi se podmladio.
                      bas me zanima sto bi se dogodilo u mojoj mashini koja je presla cca 170 000 km kada bih dodao taj turboprehebeni aditiv i zavrtio istu na 7600 obrtaja.

                      Eto da te razuvjerim, moj motor sa 170 000 km ne treba aditiv. trosim RS 10-60 i potrosi ga (jer je rijetko ulje) 2-3 dl na 1000 km. vrtim ga na 7000 rpm i vise. ne dimi i ne treba nikakav cudnovati aditiv.

                      ono sto znam da mu treba je:
                      set kvacila
                      promjena ulja u mjenjacu

                      a da stavim taj polytron u mjenjac. mozda dobijem koji 15 ks? i sto ako napravim nalja tuning sa polytron naljepnicom? hocu li dobiti 5 ks vise?
                      "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                      Comment

                      • Probisvet
                        CBC Senator XXL
                        • 07.06.2005
                        • 423
                        • FRANCUSKA

                        #26
                        Sta bi dobio pa sad - izmeri kompresiju u cilindrima i pritisak ulja na recimo 2000 o/min pa dodaj aditiv pa onda to ponovi sa predjenih 1000Km pa ces videti sta si dobio a sta si izgubio. U svakom slucaju neces biti gubitnik.

                        Comment

                        • bakara
                          CBC Senator XXL
                          • 29.01.2005
                          • 977
                          • nBGd

                          #27
                          @Probisvet

                          A sto popravljas ono sto nije pokvareno?
                          pozdrav

                          Comment

                          • coco
                            CBC Senator XXL
                            • 24.10.2004
                            • 476
                            • i`am from the land that is placed nowhere

                            #28
                            Originally posted by Probisvet
                            Sta bi dobio pa sad - izmeri kompresiju u cilindrima i pritisak ulja na recimo 2000 o/min pa dodaj aditiv pa onda to ponovi sa predjenih 1000Km pa ces videti sta si dobio a sta si izgubio. U svakom slucaju neces biti gubitnik.
                            ne fala kompresija je jos uvijek tvornicka 9,5:1
                            "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #29
                              Probisvet.
                              Ti mene ili ne citas ili ne znas da kupujes ulje.
                              Ja sam ti rekao da za 20-25 eura po punjenju imas znatno bolje ulje od toga sto sada sipas u svoj motor.
                              Kazes aditiv povecava kompresiju a sipa se na svakih 40k.
                              Jel to znaci kad izbacis aditiv da kompresija ostaje tako bolja sa obicnim uljem do sledeceg sipanja aditiva?
                              Sama rec aditiv znaci da se DODAJE ulju sto znaci SVAKI put. Ono drugo su periodicni "tretmani" kao sto je slick40 i slicne stvari. To su jako razlicite stvari.
                              Cime si ti majke ti izmerio kompresiju kod tvog dizela kad tako znas da pises gluposti. Daj bre, nismo mi mali ovde. Ko te to laze pa ti nas farbas?
                              Svako od nas ima televizor i PC pa nije frka da se obavestimo o najnovijim dostignucima tehnologije.
                              Ubedjujemo se ovde kao deca, smejace nam se neko ko procita.

                              Comment

                              • Vladd
                                CBC Senator XXL
                                • 09.07.2006
                                • 581
                                • NBG

                                #30
                                Ja mislim da rasprave oko carobnih vodica treba zabraniti na sajtu, u cilju obezbedjivanja ozbiljnosti, i ukidanja reklame u spominjanja istih.

                                Te price "ja prob'o pa se odusevio" mogu u specifican prostor, bez tehnickih argumenata, cisto gubljenje vremena.
                                Hvala bogu, ima i "matorijih", koji su pregazili stotine hiljada km, pa smo nekako ucestvovali u "zivotima motora".

                                Dobro ulje, menjano po potrebi (ne uvek po "preporuci") se pokazalo kao jedina prava i korisna stvar.

                                Sve ostalo je "igra" uzimanja para ili zamene teza. Daj pare odmah, mozda ces za pet godina produziti vek motoru za mesec dana. Ako sacuvas lezajeve, progorece ti klip, a onda, jbga, i "dobri" lezajevi "idu" napolje...
                                I sta me briga ako i sprecim jednu do dve vrste habanja motora, kada ih ima na svakom delicu...

                                Poz.

                                Comment

                                Working...
                                X