Sta se moze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sta se moze

    da se predstavim: ja sam Boban,imam velika interesovanja za tuning ali ne bas neko veliko znanje.Da preskocumo neka sledeca pitanja nasao sam vas preko Fandjo foruma i vidio sam da ima ljudi koji se stvarno razumiju u ono o cemu pricaju.Imam Golf cabrio MK1 gti i po vasem misljenju sta bi tu moglo da se radi(izuzev nekih velikih zahvata)
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Dobrodosao Bobane i budi siguran da ces ovde naci odgovore na sva tvoja pitanja
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment


    • #3
      je li moguce da niko ne moze da mi da neki savet?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Budi malo dosadan posto na ovom forumu slabo voze golfice, da bi ti poruka povremeno dosla na vrh da bi je uocili neki ljudi koji ce ti kad budu imali vremena napisati nesto o tome.
        Budi uporan
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Originally posted by Grile
          je li moguce da niko ne moze da mi da neki savet?
          Postavio si malo nezgodno pitanje, moraš malo preciznije reći šta bi želeo da dobiješ kao rezultat, pošto si sam rekao da se slabo razumeš u temu.

          Ima tu poznavaoca Folsvagena. Zima je ima vremena )
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment


          • #6
            E cudi me da se malo voze golfovi. Sala Pa mislim glupo mi je da dosadjujem ali ajde.Golf je MK1 cabriolet gti(k-glava)citao sam ovde te filteri,te izduvni sistem, asinska obrada,itd. e interesuje me bas za ovaj motor.Ne mislim na neki mnogo veliki tuning.Ali bih ipak volio da cujem o tome.Hvala.

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #7
              Dobro došao, napiši koji je motor u tvom Golfu, opiši malo auto, daj kilometražu i koliko si u stvari rešio da investiraš u preradu....
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment


              • #8
                E ovako:motor je 1.8 8 ventila k-jetronik,prosao oko 140 000 km.auto je u fantasticnom stanju(ne hvalim ga zato sto je moj)verzija KARMMAN, znaci u ful opremi(odnosno ono sto se stavljalo)koza,dvosmjerni gasni amortizeri,aluminijske felne i ona sipka za koseve ispod haube.Pored toga ima i alarm ali to nije fabricki.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Znas da su ti motori imali uvek problema sa kuvanjem, tj. sa pregrejavanjem glave motora, iz razloga da K.-injection distribution unit
                  (valjda vam je to K glava ) imao poteskoca da prati distribuciju goriva na vecim obrtajima i da odrzi pritisak goriva.
                  Rezultati su skoro uvek siromasna smesha sto dovodi do pregrejavanja motora

                  Nemam nikakav pametan predlog za tuning poznavajuci ove chinjenice, jer mi je poznata slika istih auta sa spaljenim motorima duz trase kuda putujem letima.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment


                  • #10
                    E vidis to sa gorivom kod mene nije problem.naprotiv na malim obrtajima (1000-2500rpm)konstanto imam neke prekide-stucanje a sto se tice velikih bez problema-6200 blokada.A to za pregrevanje nisam znao.jedino sto sam primetio je to da na vecoj temp. odnosno kad se upali ventilator auto ne ide kao uvek-slicno blokadi ali na 5000-5500 rpm.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Sa povecamke, toplote sistem je primitivan i totalno loshe konstruisan.
                      Naime osnove upravljanja motorom su da sto je motor topliji da mu se da sto manje goriva (suprotno saugu) ali isto tako se kad dosegne jednu granicu na temperaturi, na danasnjim sistemima dodaje jos goriva da bi se koristilo za smanjenje temerature expanzije .
                      Problem kod K sistema je da nema tu funkciju te osecas i sam da fali goriva kad je toplo kao sto si opisao. To jer razlog velike smrtnosti tih motora

                      Jasno?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment


                      • #12
                        sad mi je jasno.A sto se tice ovih manjih obrtaja-jel imas neku ideju?Pokusavao sam sa smesom-bogatija-siromasnija ali sve je isto.interesuje me za "tuning", neki filter. izduvni sistem?sta bi se moglo i da li bi nesto znacilo?Da li bi se sa nekim auspuhom sireg profila i nekim protocnim loncima smanjila temperatura?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Ja o tome i pricham u vishe navrata da mozes da bogatis i siromashish smeshu kako god hoces u nizim obrtajima, kao sto i sam kazes opet isto.

                          Upravo o tome i pricham kad se govori i o chip tuningu da kod mene nepije vodu, ne bar za vecinu motora. Samo veliki motori sa velikom radnom zapreminom su danas ogranicheni snagom kroz priliv goriva, dakle da imaju vecikapacitet uzisa nego li je dato gorivom. Tu se moze nesto i uraditi , inache besmisleno bacanje para.

                          Kod tebe se sve svodi na direktne izmene na usisu, prvenstveno.
                          Secam li se dobro da taj motor ima usis i izduv na istoj strani glave motora?

                          Dakle, sama toplota od izduvne grane chini motoru za nemoguce da dobije potrebnu masu vazduha, jer se toplota shiri i greje usisnu granu. Isto chini da vazduh kao zagrejan ima manji densititet te samim tim i manju masu.
                          Mislis li ista da radis, jedan od najboljih nachina, za moje shvatanje je da resis neku vrstu izolacije - termichke izmedju u**** i izduva.

                          Sledece, uzmes plochu od bakelita i iseches je kao dihtung izmedju glave i usisne grane. Koristi duple dihtunge na tom mestu , dakle sa obadve strane bakelitne ploche. Na ovaj nachin dobijash termichku barijeru da temperatura sa glave neide na usis. Topao vazduh trazi vishe mesta za ionako male kanale na usisu.
                          Imash li neku vrstu vodenog zagrejavanja na usisnoj grani?
                          Ako da.. blindiraj je preko leta. Treba ti samo kad je temperatura ispod 0 stepeni.

                          Ove jednostavne izmene ce ti dati otprilike 10% vecu masu vazduha u cilindru.
                          Sad ima smisla bogatiti smeshu

                          Cao!
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment


                          • #14
                            Da li se sto postize dovodom hladnog vazduha npr. sa maske ili branika s obzirom da je k-injection distribution unit pored motora i hladnjaka pa je vise na udaru toplote?da li se nesto postize sa ovim tzv. sportskim filterima?

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Da , postize se iluzija

                              Izoluj od temerature sve sto treba. Znam da ove intervencije zahtevaju skidanje komponenata, ali tuning kao takav , neide bez toga .
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X