Isplativi tuning Punta Mk2 1.2 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jožef
    CBC Početnik
    • 08.10.2007
    • 1
    • velenje

    Isplativi tuning Punta Mk2 1.2 8v

    Zanima me tuning Punta MK2 1.2 8v. Mašina je radi ekologije zagušena sa svih strana. Največi je problem u izduvnom kolektoru koji je direktno spojen sa katom, tako da ovaj ima najviši stepen efikasnosti. Dali je moguče išta uraditi a da kola prolaze kroz tehnički. Dali je moguče ubaciti pomičnu od Punta 75 bez remapa. Lep pozdrav
  • pas
    CBC Član
    • 16.10.2007
    • 15
    • Novi Beograd

    #2
    dajte ljudi odgovorite coveku ako znate ... :x

    Comment

    • neshaoct
      Banovan
      • 18.08.2007
      • 1754
      • Beograd, Rakovica

      #3
      ...da si u SRB moglo bi...
      Bez problema bi prolazio tehnicki, jer ne gledaju taj eko-test
      [ ili kako se vec zove ]..ne mere sta ti izlazi iz auspuha...
      Ali kod vas u Evropi...ne znam da li bi i dalje ispunjavao norme...
      Bas zbog tih normi i jeste zagusen [ kao sto si i sam rekao ]...

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        Jedva čekam da i kod nas dođe taj dan, da mogu da vozim bicikl i
        šetam gradom da me ne truju vozila bez katalizatora i sa neispravnim
        izduvom, !

        Jeste li videli decu od nekoliko godina koja moraju da koriste pumpice
        za inhalaciju, i aparate za inhaliranje dva puta na dan ?
        Direktne posledice pančevačkih goriva i vozila koja nemaju katalizatore !
        Cannonbal za čistiji vazduh - zabranimo teme o izbacivanju katalizatora !
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • IglIg
          CBC Član
          • 12.11.2006
          • 37
          • Beograd

          #5
          Long live carburated engines.
          Samo posmatram

          Comment


          • #6
            DELETED

            Comment

            • vuk_klek
              CBC Član
              • 26.11.2007
              • 13
              • Klek

              #7
              I koliko ce taj motor trajati sa nitrom?

              Comment

              • reaper_HGT
                CBC Senator XXL
                • 05.09.2007
                • 888
                • Beograd

                #8
                mozda 10% krace nego bez a mozda i isto, naravno ako se koristi dobar sistem koji se ugradi kako treba

                Comment

                • Punto Abarth
                  CBC Senator
                  • 11.12.2006
                  • 220
                  • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                  #9
                  Sta bi sa temom? Niko nista da kaze...

                  A i ovi koji kude skidanje katova... Taj punto da mu skines ceo izduv, s****s skroz motor i unistis ga totalno i dalje nece zagadjivati okolinu koliko jedan prosecan suv, pa da ima i deset katalizatora...
                  http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                  Kupujem HGT/sporting volan

                  Comment

                  • reaper_HGT
                    CBC Senator XXL
                    • 05.09.2007
                    • 888
                    • Beograd

                    #10
                    sta te konkretno zanima?
                    ovo pisano gore zanemari sve posto je tema otisla do djavola

                    Comment

                    • Punto Abarth
                      CBC Senator
                      • 11.12.2006
                      • 220
                      • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                      #11
                      konkretno, posto bregasta od punta 75 pasuje na mk2 8v, sta je jos potrebno srediti da ta kombinacija fercera kako dolikuje?

                      I da li ta bregasta ima isti lift kao i standard od mk2?

                      I koji su prenosni odnosi 5-obrzinskog, a koji sestobrzinskog menjaca sa sportinga mk2? I da li se ovah 5-obrzinski sa sportinga razlikuje od obicnog?

                      I na kraju, ima li ikakvog, ali ikakvog smisla stavljati pecurke i ostale salate pod haubu, ili od toga jedina korist zvuk?
                      http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                      Kupujem HGT/sporting volan

                      Comment

                      • reaper_HGT
                        CBC Senator XXL
                        • 05.09.2007
                        • 888
                        • Beograd

                        #12
                        za bregaste ono sto mi sad pada pod ruku je sledece:


                        ovo su vrednosti za kao sport bregaste, ne mogu da nadjem stock, ali po ovome ovde bih rekao da su iste, valjda
                        a za to menjanje bregaste ne znam tacno ali pretpostavljam da komp mora da se radi

                        odnose nemam ali to sigruno imas na netu, u praksi 6br iz sportinga luduje, ali bukvalno, kratak menjac savrsen za gradske jurnjave

                        pecurke itd imaju smisla samo u sklopu sistema, tj ako su na dobrom mestu gde imaju dovod vazduha, moja preporuka za fiata:
                        http://www.gsrengineering.com/engineeri ... uction.htm

                        Comment

                        • Punto Abarth
                          CBC Senator
                          • 11.12.2006
                          • 220
                          • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                          #13
                          stock Punto 75 1242 usis 7°-41°, izduv 43°-5°

                          stock Punto II 1242 usis 2°-32°, izduv 30°-4°

                          na 75 je po ovome sve kasnije, i duze traje, za komp razumem da bi trebao da se radi.

                          A GSR klepa po usima samo tako...

                          Jos jedno pitanje, kad dodje do toga da mi kat bude isao napolje, ima li neko predstavu koliko bi kod nas izasla custom 4-2-1 grana?
                          http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                          Kupujem HGT/sporting volan

                          Comment

                          • Manfred
                            CBC Senator XXL
                            • 04.08.2007
                            • 905
                            • Beograd

                            #14
                            pare koje bi dao za sve to su ti dovoljne za osnovu 1.2 16v sto je u startu 20 konja vise...

                            stvarno se nisam interesovao za te stvari, ali ako su blok, klipovi, klipnjace i radilica isti, verovatno moze da se turi glava od 16v i ostalo sto ide... mada ne znam, ovo sam dao samo kao ideju, mozda nema teorije za tako nesto...

                            nisam probao kako ide 16v, ali jesam video, lepo ide

                            Comment

                            • Punto Abarth
                              CBC Senator
                              • 11.12.2006
                              • 220
                              • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                              #15
                              sa 8v na 16v, u najboljem slucaju jaaaako tesko. Bolje odmah kupiti ceo motor. A i 16v me ne interesuje. Suvise space za mene.

                              Ma, samo da ima dobrog goriva kod nas, ne bi bilo ove teme...

                              4-2-1 anyone?
                              http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                              Kupujem HGT/sporting volan

                              Comment

                              Working...
                              X