3.0 V6 24v & TURBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cuore sportivo
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2005
    • 954
    • Bezanijska Kosa
    • Alfa Romeo 147 1.6

    3.0 V6 24v & TURBO

    Posto sam nabavio solidan motor od Alfe 164, a imam jednu poderanu (motor poprilicno,dok je sasija u perfektnom stanju) u koju razmisljam da stavim gore pomenuti motor,interesuje me da li na pomenuti motor moze da se ugradi Turbo.
    Nemam nikakvih iskustva sa time,imam puno vremena ,entuzijazma i ostalog sto je vezano za gore pomenutu temu.
    Potrebni su mi saveti,smernice,misljenja, ostalih clanova koji imaju vise iskustva sa time.

    Hvala momci
  • apoolon
    CBC Član
    • 02.02.2005
    • 32
    • sarajevo

    #2
    moguce je ubaciti turbo ali samo odredene verzije maksuz za alfu v6...

    kostaju od 2oooE za I nivo pa do 8oooE za IVnivo.... vrlo tesko za naci na ex yu prostorima...

    Comment

    • cuore sportivo
      CBC Senator XXL
      • 16.01.2005
      • 954
      • Bezanijska Kosa
      • Alfa Romeo 147 1.6

      #3
      Originally posted by apoolon
      kostaju od 2oooE za I nivo pa do 8oooE za IVnivo.... vrlo tesko za naci na ex yu prostorima...
      Sta oznacava prvi i ostali nivoi u tom segmentu?

      Comment

      • apoolon
        CBC Član
        • 02.02.2005
        • 32
        • sarajevo

        #4
        nivoi se gledaju koliko se snage moze izvuci iz motora odredene kubikaze....

        da objasnim na primjeru....

        passat TDI obicni 90ks ; I-crveno 110ks ; DI-crveno 130kc..... po toome se gleda.... veci nivo veca snaga turba...

        Comment

        • Nenad
          CBC Senator XXL
          • 06.01.2005
          • 1364
          • BBgd/Mow

          #5
          Moze naravno, u principu na sve moze da se stavi turbo. Jedino sto nemoze je da takav auto ima pritisak kao fabricki turbo (tanji zidovi cilindara, blok,itd.)
          Cak mi se cini da je 164 imala varijantu sa turbom, mozde gresim.

          www.tuningvideo.com/Foto_Pagina_dedicata.php/id_prog=8
          Engine tuning, turbo charging, supercharger options, or bespoke aerodynamic body kits for modern and classic Alfa Romeos.

          When it comes to high-end tuners, Novitec is one of the most well known in the world, thanks to their work with manufacturers such as Ferrari, McLaren, Maserati, Rolls Royce, Tesla and Lamborghini.

          Boost or bust...

          Comment

          • cuore sportivo
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2005
            • 954
            • Bezanijska Kosa
            • Alfa Romeo 147 1.6

            #6
            Projekat pocinjem od sledece nedelje.
            Potrebno mi je za pocetak da znam koji turbo punjac odgovara motoru,gde ga mogu naci ....
            Iscitavanjem celog foruma,dolazim do zakljucka da se BOOSTnajvise razume u materiju,pa ga molim za pomoc pri pocetku( a i kasnije nece biti na odmet).

            Comment

            • cuore sportivo
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2005
              • 954
              • Bezanijska Kosa
              • Alfa Romeo 147 1.6

              #7
              Originally posted by Nenad
              Cak mi se cini da je 164 imala varijantu sa turbom, mozde gresim.
              Da,radili su se motori 2.0 Turbo i 2,5 Turbo diesel.

              Hvala na linkovima

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #8
                A zar nije bilo 3.0 V6 turba ? Čini mi se da sam video nešto tako il mi se učinilo
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • Damijan
                  CBC Član
                  • 28.11.2004
                  • 30
                  • SLO

                  #9
                  Originally posted by srle1
                  A zar nije bilo 3.0 V6 turba ? Čini mi se da sam video nešto tako il mi se učinilo
                  Postoji samo jedan, koji je bio napravljen u tvornici Alfa-Romeo! I taj auto, napravljen po narudžbi, ima neka žena kod nas u LJ, vidio sam samo jedan put i prvi moment ništa jasno, odakle takva Alfa, 164 3.0 turbo. Na prvi pogled je jednaka, kao sve 164 QV, samo interier je drugčiji, pozadi ima 4 izduvne cevi sa graviranim logotipom Alfa-Romeo i felne 17" od 164 Q4. U originalu ima 164 Q4 16" felne.

                  Taj auto poznaju i neki manijaci u IT, govorio sam sa nekima, i svi žele imati to! Ali žena neće ni da čuje o prodaji. Mislim, da zna zašto.

                  A za ugradnju turba na obični 3.0 motor treba puno modifikacija. Trebaš turbo sa niskim pritiskom, jer je kompresija previsoka, za veće obrtaje treba zameniti injektore, dizne, da ne ponestane benzina, kad ga treba , klipove promeniti sa keramičkima, oko 2-3k EUR, drugi ECU, izduv,... Siguran sam, da sam još nešto ispustio...

                  Potraži malo i po drugim forumovima, jer je bilo puno pričanja i želja o 3.0 turbo.

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Izgleda kao skupa zanimacija primer: AR 75 3.0 V6 Turbo
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Lukas
                      CBC Veteran
                      • 22.10.2004
                      • 180
                      • Slovenija

                      #11
                      Uzmeš brate orginal 2.0 Turbo i to ide ko ludo i jeftinije je za preradu nego da sam stavljaš Turbinu na 3.0 motor tu ima posla da te zaboli glava i novčanik
                      164 2.0Turbo je puno brza nego inače 3.0

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        E.. slusajte vamo:

                        Nemoj na V motor ako nisi spreman da bankrotiras od projekta
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          a sta fali tom fabrickom V 6 motoru, koji je odlican vec takak kakav je.
                          3000 kubika i 6 cilindara odlicno vuce.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Nenad
                            CBC Senator XXL
                            • 06.01.2005
                            • 1364
                            • BBgd/Mow

                            #14
                            To sto cuore sportivo hoce da uradi i jeste smisao tjuninga. Poboljsati i po mogucstvu do maksimuma karakteristike (motorne i vozne) postojeceg automobila.
                            Ako se uvek gleda koliko to kosta i da moze da se kupi gotov auto za taj novac, onda tjuning kao takav nece ni postojati-nego samo kineske lampice i nalepnice.
                            Onda je pitanje zasto kupiti MB AMG E55 a ne odmah Porsche.

                            Cuore,
                            uradio ili ne ja te podrzavam.
                            Boost or bust...

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              V konstrukcija koja izlazi iz fabruke je preslaba za obrtni momenat i snagu ozbiljnijeg tuninga.

                              Ovde sad ?richam o bas ALfa motoru, tako da pricha o besmislenosti tuninga nepije vodu.

                              Redni 4 blok je puno stabilnije i ozbiljnije odradjen.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X