osetljivost klipova, karika, stublina i ostalog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imandic
    CBC Veteran
    • 10.01.2005
    • 124
    • Kragujevac

    osetljivost klipova, karika, stublina i ostalog?

    Sta bi se desilo kada bi kroz uzisnu granu uletlo nesto u cilindar? Kakva je osetljivost delova unutar motora?

    Trebalo bi da busim usisnu granu ali se plasim da ce piljevina od busenja uci dalje u motor? Grana je cini mi se aluminijumska (livena je, mozda i nije aluminijum) i ne postoji varijanta da je skidam pa da busim?

    Kakve mere predostroznosti da primenim? Mislio sam da postavim usisivac pored i da izbusim prvo malu rupicu, pa da unutra nabijem nauljenu krpu koja ce skupljati piljevinu. Ali sta ako nesto prodje dalje?

    Pozdrav,
    Ivan
    Ivan Mandic
    www.spotkg.com
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: osetljivost klipova, karika, stublina i ostalog?

    Originally posted by imandic
    Kakve mere predostroznosti da primenim? Mislio sam da postavim usisivac pored i da izbusim prvo malu rupicu, pa da unutra nabijem nauljenu krpu koja ce skupljati piljevinu. Ali sta ako nesto prodje dalje?

    Pozdrav,
    Ivan
    Staviš masti na burgiju i bušiš sa malim brojem obrtaja. Mast bi trebalo da pokupi sve opiljke. Samo natovariš masti u žljebove burgije, ako urezuješ posle navoj, uradiš isto.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • imandic
      CBC Veteran
      • 10.01.2005
      • 124
      • Kragujevac

      #3
      A sta ako ipak nesto uleti?
      Ivan Mandic
      www.spotkg.com

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Originally posted by imandic
        A sta ako ipak nesto uleti?
        Što neko reče ako udje ima i da izadje... ) Ne bi trebalo da napravi nikakvu štetu jer je su to sitni komadi koji izlete od strujanja vazduha ili sagore. U svakom slučaju ne preporučuje se, ali ako mora onda polako i strpljivo.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Skini kuciste leptira gasa, ili samo crevo koje ide do njega.
          Otvoris gas do kraja, skines injektore , nabijes vazdusni pistolj rupu od injektora, pustis vazduh iz kompresora da duva sa max efektom u rupu.

          Bushi.

          ================================================
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • crx
            CBC Član
            • 10.03.2005
            • 38
            • Beograd

            #6
            Originally posted by BOOST
            Skini kuciste leptira gasa, ili samo crevo koje ide do njega.
            Otvoris gas do kraja, skines injektore , nabijes vazdusni pistolj rupu od injektora, pustis vazduh iz kompresora da duva sa max efektom u rupu.

            Bushi.

            ================================================
            Pametno nema sta...svaka cast

            Comment

            Working...
            X