Elem...
Ideja je sledeca... imam Ford Sierru sa 2.0 DOHC 8v motorom i prilicno "bednih" 115ks...

Sad me zanima da li je izvodljivo (tj. jel to neko vec radio?) i sta sve treba da se odradi da bi se stavila 16v glava na ovaj blok ... sto ce reci da imam vise izbora sto se toga tice.
Od Fordovih 2.0 16v glava imam mogucnost da uzmem sledece... glavu od Sierre cosworth,Escort-a RS2000 i od Scorpia Mk4 2.0 DOHC 16v glavu.
Po nekoj "teoriji" sa 16v glavom bi trebalo da se dobije bar 15-20 ks i malo zivahnijem motoru tj. trebalo bi lakse da se vrti...
Bio bi pozeljan bilo kakav info...
Hvala unapred...
Pozz
Ideja je sledeca... imam Ford Sierru sa 2.0 DOHC 8v motorom i prilicno "bednih" 115ks...

Sad me zanima da li je izvodljivo (tj. jel to neko vec radio?) i sta sve treba da se odradi da bi se stavila 16v glava na ovaj blok ... sto ce reci da imam vise izbora sto se toga tice.
Od Fordovih 2.0 16v glava imam mogucnost da uzmem sledece... glavu od Sierre cosworth,Escort-a RS2000 i od Scorpia Mk4 2.0 DOHC 16v glavu.
Po nekoj "teoriji" sa 16v glavom bi trebalo da se dobije bar 15-20 ks i malo zivahnijem motoru tj. trebalo bi lakse da se vrti...
Bio bi pozeljan bilo kakav info...
Hvala unapred...
Pozz
Comment