chip tuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zeks87
    CBC Početnik
    • 24.09.2007
    • 9
    • Beograd

    chip tuning

    Da li neko zna koliko chip tuning smanjuje vek motora,da li se menja samo softver racunara ili se vrse prepravke na kompu??Ima punto 1.9 jtd 86ks,razmisljam da ga cipujem.Procitao sam na netu da moze da se izvuce max 115ks iz ovog motora.
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    #2
    Pa obzirom da se povecanjem pritiska u turbini povecava i toplinsko opterecenje sasvim sigurno se smanjuje samo je pitanje koliko
    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

    Comment

    • brzi_pas
      CBC Senator
      • 25.08.2005
      • 272
      • Podgorica

      #3
      Koliko se tebi smanjilo?
      Ja ne znam za mene, ali ja nemam turbinu

      Inace, ne cacka se komp, samo se zamijeni fabricki chip sa ovim "budzenim", to je chipovanje kod nas
      http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
      Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        ako voyis normalno ne smanjuje vek motora, odnosno smanjuje na nivou statisticke greske.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • Manfred
          CBC Senator XXL
          • 04.08.2007
          • 905
          • Beograd

          #5
          Sacekaj da temu vidi chela, on ima jtd od 130 konja i 200 nm koliko se secam...

          on ce ti malo bolje objasniti neke stvari

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            u tvom slucaju operacija se izvodi preko obd interface-a , znaci nakaci se , fleshije i raskaci, pa pun gas...

            smanjenje veka je jako diskutabilna tema, stvar je u tome da imas isti taj jtd sa vise ks koji je hardverski vrlo malo ili nista drugaciji od tog tvog a opet je vise opterecen.

            drugo sve su te mape (firmirane) negde testirane, i tako napravljene da je maximalan ucinak motora skoro nepromenjen, nego se tera turbo da ranije da veci pritiska sto stvara osecaj da auto ima mnogo vise snage iz nizih obrtaja te samim tim manje stiskas gas, manje trosis goriva itd.

            to sve vazi za normalnog vozaca, za onog drugog koji non stop tera pun gas, odgovor je jednostavan DA SMANUJE radni vek...

            pozz

            RAle

            p.s. koliko moze da se izvuce je potpuno nebitno, ne hvataj se za cifre toliko konjskih powera i njut metara , kao zdravo za gotovo...

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Re: chip tuning

              Originally posted by zeks87
              Da li neko zna koliko chip tuning smanjuje vek motora,da li se menja samo softver racunara ili se vrse prepravke na kompu??Ima punto 1.9 jtd 86ks,razmisljam da ga cipujem.Procitao sam na netu da moze da se izvuce max 115ks iz ovog motora.
              To nije toliko komplikovano koliko si ti zamislio. Potrebno je da imas ispravan agregat, uredno servisiran, kome se onda na kompu menja softver i samim tim se menjaju odredjeni parametri. Ako koristis svoj agregata u granicama koje si koristio do sada, trajnost je ista. Sto vise koristis resurs agregata, brze ce mu doci kraj... koji ipak moze da se odlozi kvalitetnijim odrzavanjem!!!!!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • zeks87
                CBC Početnik
                • 24.09.2007
                • 9
                • Beograd

                #8
                da li moze neko da mi preporuci neki servis koji dobro radi chip tuning,koje su cene?

                Comment

                • NickRP
                  CBC Senator
                  • 19.10.2005
                  • 263
                  • Serbia - Germany

                  #9
                  Originally posted by Gumetina
                  nego se tera turbo da ranije da veci pritiska sto stvara osecaj da auto ima mnogo vise snage iz nizih obrtaja te samim tim manje stiskas gas, manje trosis goriva itd.
                  Rale, mozes li, molim te, da mi pojasnis ovaj deo oko smanjivanja potrosnje goriva... recimo da vozim u petoj 100km/h varijantu sa standardnim cipom i sa kvalitetno tjuniranim cipom, na koju ce mi foru potrosnja biti manja?

                  Hvala,
                  Nikola

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Bice identicna, ili losija.

                    Vecina tvrdnji o ustedi goriva se bazira na razmisljanju da, posto auto ima vise snage, manje ce mu vremena i "stiskanja" trebati da ubrza do odredjene brzine, nego sto bi to bio slucaj sa standardnom mapom - samim tim i potrosnja ide dole.

                    E sad...svako ima svoje shvatanje ovoga.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Gumetina
                      Banovan
                      • 12.12.2004
                      • 1082
                      • Novi Sad

                      #11
                      Nikola zaboga , pa nemoguce je stalno voziti 100km/h ? potrebno je stici od 0-100 a za to treba momenta...

                      Potrosnja ce biti manja, ne onoliko koliko tvrde "chip-tuneri" , ali ce biti manja, probano na nekoliko tdi motora koje sam ja fleshovao, ne samo po bord kompjuteru vec i po dosipanju goriva, i to mereno na velikim kilometrazama, znaci na konkretno passatu 1.9 tdi od 90ks sa upgrade mapom potrosnja je pala sa 6.5 po bordu na 6.2 isti vozac, isti auto, ista benz pumpa, da ne kazem iste marshute vozene, auto koji je prelazio 20-25 hiljada mesecno...

                      Comment

                      • AreOut
                        CBC Senator XXL
                        • 22.07.2006
                        • 590
                        • Zabjelo

                        #12
                        Koliko ja znam oni to optimizuju tako da se prilikom ubrzanja trosi mrvicu manje goriva tako da na kraju potrosnja i ako bude manja to je nekih 0,1 litar znaci u okviru statisticke greske
                        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                        Comment

                        • AreOut
                          CBC Senator XXL
                          • 22.07.2006
                          • 590
                          • Zabjelo

                          #13
                          Gumetina na potrosnju utice i temperatura
                          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                          Comment

                          • NickRP
                            CBC Senator
                            • 19.10.2005
                            • 263
                            • Serbia - Germany

                            #14
                            Originally posted by Gumetina
                            Nikola zaboga , pa nemoguce je stalno voziti 100km/h ? potrebno je stici od 0-100 a za to treba momenta...
                            Rale, okej, treba i da se ubrza, objasni mi onda na koji ce nacin potrosnja biti manja tokom faze ubrzavanja... Ne smatram da sam neki nedokazani tip, zato lepo i pitam.

                            Pozdrav,
                            Nikola

                            Comment

                            • Gumetina
                              Banovan
                              • 12.12.2004
                              • 1082
                              • Novi Sad

                              #15
                              jeeeste, daaa...

                              elem, isto goriva a veci pretisak , veca temperatura - vise snage, veci egt - nesretnija turbina i ostali pokretni delovi...

                              dalje vece vrednosti u torque limiter tabeli - tuznije kvacilo i transmisija

                              da li ce to uticati bas ili nece hmmm... ima dosta faktora, a mi nadgledamo 0, samo flesujemo i vozimo

                              Comment

                              Working...
                              X